Slechte service

Pas op met het kopen van artikelen zoals panty’s, leggings, make-up en grime!! Deze kan je bij dit bedrijf niet retourneren. Ook al is het ongebruikt! Dit staat niet op de website beschreven maar staat op het retourformulier wat je ontvangt bij de levering van je pakket. Wees ook voorzichtig met het verpakkingsmateriaal. Een kapot plastic folietje is al genoeg om het product niet te kunnen retourneren.

Altijd top service.

Super snel en zoals besteld in een dag geleverd, TOP!!!

Super ervaring, zoals alle vorige keren. ;))) Nu hopen dat deze weer zo lang als de vorige (2 maanden!!!) Blijft zweven. Was een folie ballon!

De helium ballonnen zijn netjes in het aangegeven tijdvlak bezorgd

Snel en zoals beschreven op foto geleverd

Snel en zoals beschreven op foto geleverd Zeker weer als ik ze nodig heb

Top service, ondanks drukte, prima ervaring

Aardige efficiënte medewerkers, enorme keuze, houden zich aan de afspraken en weten waar ze mee bezig zijn!

Een wederom prima levering

Het is altijd maar te hopen dat wanneer je een ballon decoratie besteld deze intact en met het gewenste effect bij de ontvanger aankomt. Ik heb nu voor de 2e keer bij ZVP besteld en het was wederom een feestje bij de ontvanger. Het bestelde zag er weer feestelijk uit en het uitpakken was zo niet nóg leuker om te doen.

een tros ballonnen besteld Sparkling Fizz Birthday Set. De ballonnen zijn zaterdag 30 oktober al afgeleverd, terwijl het voor maandag 1 november bedoeld was... De folieballon blijft wel een week mooi zweven!! dat is jullie belofte...niet dus ..na 4 dagen hangt de folieballon er verkreukeld en ingedeukt bij... lekkere verassing Nadat ik hierover ook een klacht heb ingediend,heeft zorg voor party daarop heel coulant gereageert. Ik krijg een tegoed voor hetzelfde bedrag voor een volgende keer.Hierbij ook een acceptabele uitleg ,hoe het zo gekomen was..wat mij betreft keurig afgehandeld..een warme douche dus...

Hele mooie gender reveal ballon!

Heel blij met de ballon voor de gender reveal - het enige jammere was dat er alleen ballonnetjes inzaten en geen confetti, wat ik wel had verwacht. Maar verder heel erg tevreden met de ballon en de goede service. Bedankt!

Snelle service en personeel dat meedenkt en erg vriendelijk is

Slecht

Bedrijfsleidster arrogant en overdrijft enorm, niet klantvriendelijk. Bestelling na 1 dag kapot, en decoratie geheel gezakt zonde voor een dure decoratie, slechte kwaliteit en blijkbaar niet goed gevuld, bizzar vervolgens niet eens een oplossing ervoor gehad, valt niet mee te praten met de bedrijfsleidster, het gaat haar alleen om winst maar staat niet goed voor klanten. Nooit meer hier bestellen, het is niet waard!

Hele leuke winkel en aardige medewerkers. Ondanks de enorme drukte werden we toch heel goed en vriendelijk geholpen.

Super snelle service

Er was iets uitverkocht, binnen een paar minuten een reactie en een passende oplossing.

Geweldig!!!

Ik heb alles op tijd binnen gekregen en de mensen zijn erg vriendelijk aan de telefoon!!

Perfect!

Heel tevreden en Perfect op tijd geleverd.

Keurig

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en binnen de aangegeven termijn geleverd. Product (zombie gebit) nog niet gebruikt, maar zag er kwalitatief goed uit.

uitstekend service en uitstekend product

Eerst telefonisch goede voorlichting gehad en vervolgens online besteld. De ballonnen waren klaar op de afgesproken dag en ze waren een hit. Ze zijn overigens nog steeds prachtig.

Nooit meer

Meest arrogante service die ik ooit ergens heb gehad. Toen ik folie ballonen wou laten vullen met helium vroeg mevrouw, zeer neerbuigend, of ik ook met euroshopper friet naar de mc donalds ging. Toen ik zij dat ik dr niet begreep liep ze schreeuwend weg

Top winkel

Je moet uitkijken dat je niet teveel koopt. ;-) Wat een leuke winkel. Veel keuze ook voor jubilea en examens. Als je via de website koopt, dan staat alles voor je klaar. De ballonnen zijn dan opgeblazen als je dat wil.

De leukste ballonnen !

Ik heb een aantal dagen geleden een ballon besteld voor een geboorte. Telefonisch contact gehad met de winkel en advies gekregen. De ballon is snel geleverd en zag er super mooi uit.

De ballonnen waren mooi.

De bezorging was buiten de tijdstip maar de ballonnen waren gewoon super mooi.

Snelle service groot plezier

Ik had een helium ballon gestuurd naar iemand die een ongeluk had gehad. Een leuk verrassingseffect toen ze de doos openmaakte. Kleine moeite groot gebaar en snelle service.

Mooie ballonnen en op tijd bezorgd

Zal hier weer bestellen

Zeer goede service, mijn complimenten

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag