Vriendelijk personeel. We werden snel en goed geholpen.

Wij hadden een afspraak gemaakt om een gender reveal ballon te maken. Wat een vriendelijke meiden stonden er! De ballon die was gemaakt was ook erg leuk.

Ik ben overall tevreden

Het contact over welke alternatieve kleuren over het boeket was fijn en meedenkend. Ze belden netjes nav de online bestelling. Jammer was wel dat ik niet direct mee kon kijken hoe het er echt uitzag, want appen was niet mogelijk, videobellen ook niet en fotos maken en mailen zou te lang duren en veel moeite zijn ivm de aanwezige drukte. Verder tevreden over het eindresultaat, hoewel ik het in mijn hoofd toch iets anders had bedacht. Wellicht zou ik wel wat aan laten passen als ik er live zou zijn. Het stuk werd netjes vast gemaakt voor het vervoeren maar naderhand bij het losmaken raakte de boel toch verknoopt en waren de hoogtes niet meer zoals het was.

Mooi, leuk en snel

Enorm leuk om het huis extra an te kleden met ballonnen wanneer je iets speciaals te vieren hebt.

De service was heel goed; één ballon van de ballonnentros was niet in de goede kleur in voorraad en na een telefoontje van Zorgvoorparty hebben we andere kleuren bedacht. Het enige jammere was dat de ballonnen zaterdag al werden bezorgd terwijl ik had gevraagd of ze maandag geleverd konden worden. Daarnaast waren 2 van de vier ballonnen al na 1 dag leeg ...dus op de verjaardag van mijn dochter waren er nog maar twee ballonnen 'zwevend' :-(

Maar maskers die ik had besteld had wel ff maat bij gekund op de website.....kids small lijkt het wel

Fijne service. Wordt goed meegedacht.

Super duidelijke communicatie en heel erg behulpzaam!!!

Goed geregeld!

Doen wat ze beloven en bellen netjes als er iets is.

Goed geregeld en keurig optijd!

Leuke producten en snelle levering

Leuke producten en een snelle levering. Top

Bestelling prima verzorgd en geregeld!

Ballon was een grote verrassing en enthousiast ontvangen. Helaas was de muziekballon dezelfde avond kapot gegaan door een tik ertegen te geven om muziek te laten maken en tegen een tafel aan te komen. :-(. Helaaaaasssssss!

Erg aardige mensen en goed advies

Ze hielpen me ook om alle ballonnen in de auto te passen. Dat was erg fijn met stress zo kort voor een huwelijk :) Ballonnen waren bovendien van goede kwaliteit met gewichtjes erbij zodat ik ze zo neer kon zetten. Top service!

Snel, denken mee en altijd een feestje om te geven

Ik ben heel tevreden met de service, kwaliteit en prijs. Het team maakt er nog een extra feestje van!

Positief

Mooie ballonnen, snelle service

Snelle levering!

Erg fijn dat ik de leuke ballonnen op de aangegeven dag heb ontvangen!

Teleurgesteld!

De 1e ballon van de 4 zakte al op de dag van geven naar beneden. De volgende ochtend lagen 3 van de 4 ballonnen op de grond. Idee was leuk, maar nooit meer. Dat is het geld niet waard.

Feestje om te krijgen

Bestelling mooi op tijd en goed verzorgd in een doos geleverd

Helemaal top

Wat een geweldige service. Helemaal blij mee. Jullie denken mee, ballonnen op tijd geleverd. Kan niet anders zeggen. Jullie zijn top. Mooie ballonnen, veel keus. Bruidspaar was ook zeer tevreden. Liefs Nathalie Martijn

Snelle levering, goede service

Dinsdag besteld, volgende dag in huis! Helaas was 1 product toch niet op voorraad. Netjes over gebeld of ik een ander product daarvoor in de plaats wilde of restitutie wilde.

Super service!

Heel blij met de service en de flexibiliteit! Prachtige ballonnen geleverd gekregen.

Aardig en flexible. Fijn.

Dank

Goed!

Prima website om te bestellen. Vriendelijke mensen in de winkel in Den Haag. En de ballonnen waren top!

Ballon al leeg op de dag ban levering

De ontvangen helium ballon was al half leeg op de dag van levering. Volgende ochtend lag hij al op de grond. Mijn zoontje uiteraard erg teleurgesteld, maar geen enkele reactie op mijn e-mailtje. Ik koop hier niks meer.

Super service!

Donderdagavond besteld en ze konden meteen leveren. Helemaal top!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag