Snel geregeld en goede service

Leuke ballonnen en het geeft een leuk cadeau effect voor de ontvanger. Mocht je vragen hebben, dan reageren de mensen snel, vriendelijk en oplossingsgericht.

SUPER SLECHT!!!

Niet ontvangen!!! Mijn ballonnen zijn niet gekomen!!!!

Top aangeleverde ballonnen voor de 50 jarige Marcel

mooie ballon goed verpakt

doorgegeven bij bestelling 9/8 bezorgen, helium ballon werd echter jl zaterdag 7/8 al bezorgd!

Morgen is onze kleindochter jarig en nemen we de helium ballon mee! Hopelijk zit er dan nog genoeg helium. Er stond in de informatie dat er rekening werd gehouden met de doorgegeven bezorgdatum en dat was 9/8

Mooie ballonnen, snel geleverd.

Ik heb cijfer ballonnen besteld met helium. Alles is goed en snel verlopen.

Super makkelijk te regelen op de website Perfecte communicatie Wordt goed op de hoogte gehouden betreft de levering

Te vroeg geleverd

Goede website, veel keus. Heb ballon laten verzenden en datum aflevering ingevuld. Ballon echter dag te vroeg afgeleverd. Toch beetje jammer ondanks dat ballon erg leuk was.

Super leuk voor sweet 16

Voo de 2de keer hebben ze me geholpen een leuke extra voor 16 jarige verjaardag van eennleyke meid te versieren, helemaal super leuk ook door hun eigen inbreng. Super thx en een echte aanrader

Echt mooi is het geworden. Gevulde ballon. Zeker aan te raden.

Heb nog niets ontvangen..

Beetje gek dat ik op 27-7 een mail krijg om mijn ervaring met jullie te delen terwijl mijn bestelling er nog steeds niet is (23-7 in avond besteld) Dus een aanbeveling kan ik vooralsnog niet doen evenals sterren geven...

Top service. En vriendelijke bezorgerster.

Super winkel

Mooie versiering en veel keus. Erg mooie spullen en mooie kleuren. Ook snelle levering

Ballon was leuk, maar na drie dagen toch slappig

Dus prijs / kwaliteit viel tegen

De bestelling zag er top uit

Perfecte service

Perfecte service en de ballon was superleuk

Goed verzorgd en keurig op tijd!

Gevulde helium ballonnen thuis bezorgd met volop keuze van kleur, lint, gewichtje en een kaartje erbij. Hier besteden ze zog aan hun bestellingen en zorgen voor een tijdige bezorging. Dan is je feestje geslaagd!

Superservice

Denken mee en niets is een probleem, bedankt!

Voor zorgvoorparty Super

Ik vind het alleen heel erg jammer dat de bezorging niet echt op tijd lukt, nu zijn we 2 dagen verder en is nog niet bezorgt. DHL vind ik zelf geen fijne bezorger.... En alles onder het mom DRUK!!!

Super service!

Ik had poeder shooters (9) besteld voor een reveal party, werd netjes gebeld dat er minder op voorraad waren dan ik besteld had. Direct uitleg gekregen dat ze dag erna weer binnen kwamen met de vraag of ze dan alles in één keer konden sturen. Door dit belletje heb ik direct een grotere bestelling kunnen plaatsen voor het aantal wat ik nog (extra) moest hebben. Super meegedacht en meteen bestelling voor me in orde gemaakt! Van 9 naar 28 shooters in één belletje met één verzending. Top service, bedankt dat ik nu zonder zorgen de party verder kan gaan organiseren! Ik ga hier zeer zeker in de toekomst weer bestellen :)

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Gewoon zoals het hoort. Flexibel en klantvriendelijk

Een dag van tevoren besteld. Meegedacht over de belettering, die anders niet te lezen was en blije gezichten van de ontvangers.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag