Leuke artikelen

Leuke ballonnen , snel geregeld en optijd bij de jarige ! Top

De ballonnen waren prachtig & ik werd heel aardig geholpen

De ballonnen waren prachtig & ik werd heel aardig geholpen

Weinig helium in de balonnen

Bij ontvangst zweefde 1 ballon niet optimaal zoals derest. Na 1 dag was de helft niet meer aan het zweven. Lintjes zaten heel erg in de knoop

Leuk verpakt en een snelle levering!

Zeer vriendelijk!

Zeer vriendelijk geholpen na ophalen bestelling uit de webshop. Andere cadeau ook leuk ingepakt!

Wat een feest om bij jullie in de winkel te zijn. Het meedenken, assortiment aan kleuren, en de service fantastisch. Vrijdag cadeauballon gehaald, zaterdag beetje leeggelopen. Hebben daar een nieuwe ballon om gedaan, zonder kosten. Bruidspaar erg verrast, TOP

Behulpzaam

Ik ben uitstekend geholpen toen ik met grote spoed een Verrassing wilde laten bezorgen. Keurig nabellen toen ik een foutje maakte met de online bestelling

Top service!

Ik had ballonnen besteld voor vrienden, welke op tijd waren verstuurd. Echter de bezorgdienst liet het afweten en had ze weer retour gestuurd. Ik werd keurig gebeld en ze werden nogmaals opgestuurd. Dit keer tot ieders tevredenheid!

Bedrukking ballon niet glad

Ik had een geslaagd ballon besteld. Hij werd op tijd geleverd en was netjes verpakt. Helaas was de tekst op de ballon lelijk omdat er veel lucht onder de letters zat.

Ziet er leuk uit alleen jammer dat de ballon al slap was

Is erg leuk maar heel jammer dat de balon al erg slap was en 1 wilde al helemaal niet omhoog

Bestelling was op tijd, goede service. Balonnen waren prachtig. Super tevreden.

2 van de ballonnen kregen gaatjes en liepen leeg

Ik ben heel fijn in de winkel geholpen en goed gewaarschuwd dat de ballonnen niet te lang in de hete auto moesten blijven. Ben ze om die reden direct gaan brengen. Mijn moeder was superblij! De ballonnen na veel gedoe eindelijk losgekregen en kort erna hoorde ik gesis. De grootste ballon had bovenop een gaatje. Ik ging ervan uit dat ik toch niet voorzichtig genoeg geweest was en we hebben er gauw een plakkertje overheen geplakt. Echter toen ik later in de middag weer bij mijn ouders was, hingen de ballonnen in de schaduw onder een afdak in de tuin en wederom sprong er een gaatje in 1 van de ballonnen. Ik zag het letterlijk gebeuren. Ik heb geen verder contact opgenomen hierover omdat ik niet kan bewijzen dat het echt niet aan ons of de locatie lag, maar ik zal hier helaas nooit meer bestellen..

Leuke versiering beschikbaar en netjes ingepakt ontvangen.

Goede ervaring

Hartelijk en goed geholpen , goede kwaliteit en keurig op tijd geleverd.

top

Makkelijk te bestellen, snelle levering, artikel is gelijk aan afbeelding op de website.

Pech

De ballonen gaan kapot tijden het opblazen Ze hebben kleine gaten in de ballonen

Snelle levering & heel vriendelijke klantenservice

Snelle levering & heel vriendelijke klantenservice!

Snel geleverd en nadat er iets mis ging gelijk opgelost

Één groot feest!

De ballonnen kwamen mooi op tijd en de jarige was helemaal verrast. Het maakte het allemaal een stuk feestelijker!

Perfect!

Ballonen netjes op tijd vriendelijke bezorger die netjes binnen kwam om te kikken of het plafond niet scherpe puntjes had En of alles wel netjes de lucht in gomg zeer vriendelijk gebaar

Goede service !

De ballon zou op maandag geleverd moeten worden, ik kreeg telefoontje en daar werd alles keurig uitgelegd - maandag is een vervelende dag voor levering en de ballon die was uitgekozen was niet voorradig. Perfect uitgelegd en opgelost! Resultaat prachtige ballon en op.tijd!

Prachtig

Ik vond dat de bestelling op een goede tijdstip aan kwam en ook goede communicatie gehad aan de telefoon om te vragen naar de pakketje.

De winkel voor uw feestartikelen

Goede service, met liefde bezorgd

Wat een feest die ballonnen!

Wat een feest die ballonnen!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag