aardige man, ballonnen waren mooi

Uitstekende service!

Goede en snelle communicatie. Uitstekende service en een groot probleemoplossend vermogen.

Super mooie ballon! En snelle levering

Goed!

top

Ballon opgehaald en snelle afhandeling

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

De website maakte het makkelijk om een bestelling te doen. Bestelling was ook op tijd geleverd. Voor herhaling vatbaar dus!

Bestelf voor maandag levering. Was alleen 2e pinksterdag, ze hebben telf contact met mij opgenomen voor een juiste oplossing. Goed meegedacht. Top

Geweldige Service! Na mijn bestelling werd ik meteen gebeld om aan te geven dat mijn gekozen lettertype klein zou zijn door de hoeveelheid tekst die ik op de ballon wilde vermelden. Verder gaf, doordat de ballon een verrassing was, de medewerker door mijn bestelling anoniem te verzenden naar mijn moeder. De ballon heb ik netjes na 1 dag ontvangen! Ik ben erg blij hiermee... en mijn moeder ook! Al met al een hele goede service; zeker aan te bevelen.

super, niks te klagen

Ballonnen besteld voor een feestje op werk. Bestellen online ging makkelijk. De ballonnen werden netjes in op de afgesproken dag en tijd geleverd. Bezorger was zeer vriendelijk!

Snelle en goede service!

Goed, snel en mooier dan verwacht

Ontzettend blij met onze ballon. Hij was netjes de volgende dag in huis. Veel groter dan we dachten en heel netjes afgewerkt met lintjes en een kaart met afzender. Erg blij mee.

Service altijd goed

Alle keren goed geholpen en blij de deur uit. Zelfs persoonlijke bezorging aan huis. Echt top

Levering was op tijd. Super blij

Een zeer bijzondere verrassing! Bedankt daarvoor

Het was heel leuk om van het bruidsaar te horen dat ze erg verrast waren door de aflevering van de grote doos en na de voorzichtige opening de ballonnen tevoorschijn kwamen. Wij kwamen op jullie activiteit omdat we 3 weken geleden zelf 50 jaar getrouwd waren en ook zo’n mooie doos ontvingen. We vinden het een geweldig idee en de uitvoering al net zo mooi. Volgens mij leveren jullie nog niet zoveel in deze regio. Ik had het nog van niemand gehoord. Hoe dan ook, erg bedankt voor de mooie uitvoering. Vriendelijk groet, Sieger

Voor de tweede keer besteld. Dit keer op Hemelvaartsdag (last minute) een bestelling geplaatst voor de volgende dag. Dit was helemaal geen probleem. Zeer tevreden over hun service!!!

Super flexibel en goede kwaliteit

Voor mijn genderreveal heb ik een prikballon besteld bij ZorgvoorParty. Ze waren hier in heel flexibel en ik kon 10 minuten voor sluiting van de winkel nog komen met de gesloten envelop met het geslacht erin om een ballon op te halen. Super service en heel vriendelijke medewerkers!

Goede levering en goede kwaliteit

Nadat ik een persoonlijke wens had opgeschreven, werd er keurig gebeld voor bepaalde keuze voor levering. Ik beveel iedereen deze firma aan. Tevens zeer goede kwaliteit ballonnen.

Goede kwaliteit en volgens verwachting

De bestelling was van goede kwaliteit en precies zoals verwacht. Enige nadeel was dat we ondanks het besteld te hebben erg lang moesten wachten in de winkel.

Prima dienstverlening goede prijs

Mijn bestelling stond op verzoek klaar zodat ik snel weer door kon. Parkeren was lastig maar daar kunnen jullie weinig aan doen

heel goede service

Veel hulp bij kiezen en mogelijkheden, van alles kan en ze doen hun uiterste best om aan je wensen te voldoen

snel en simpel besteld, zeer vriendelijke bediening bij afhalen.

Bestelling stond al ingepakt klaar, alles klopte. Gewoon prima dus.

Ik was zeer ontevreden over mijn ballon. De ballon liep al op dezelfde dag leeg!!!

Op 30 april was mijn dochter jarig, één dag van te voren de ballon opgehaald, dezelfde dag liep de ballon leeg! Na dat ik dit vermeld had, mocht ik een nieuwe ballon ophalen op haar verjaardag, helaas was dit het zelfde effect als de vorige ballon. Geen aanrader dus!!!!

Was gewoon goed werd goed geholpen en erg enthousiast

Ballon helemaal naar wens

Hele vriendelijke mensen die met veel zorg de bestelling in orde maken. Kortom perfect, volgende keer gaan we zeker weer naar deze winkel.

Prachtigen ballonnen goed verpakt

Helaas is het cadeau niet op de gewenste (ingegeven) datum bezorgd maar een dag eerder, dus de dag direct na de bestelling.

Alles was klaar gezet, aardige mensen in de winkel!

Ballonnen online besteld! Alles was klaar gezet, nog paar dingetjes in de winkel mee kunnen nemen als extra versiering. Supermooie ballonnen! En hele fijne mensen in de winkel! Het maakte de verjaardag helemaal af!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag