Er wordt voldoende tijd voor je genomen om je wensen te vervullen!

Er wordt voldoende tijd voor je genomen om je wensen te vervullen!

Telefonisch contact ging vlot Levering volgens afspraak Goed product

In 1 woord geweldig

Ontzettend goed geholpen en samen zijn we tot een ontzettend mooi cadeau gekomen. Uitstekende service en goed bereikbaarheid als er wat is. Het eindresultaat was erg mooi.

Mooi op tijd, netjes afgeleverd

Service is top!

Gezien de huidige bezorg omstandigheden is mijn bestelling eerder verstuurd, zodat de jarige verrast kon worden voor zijn verjaardag!

zeer matige service

op zondag besteld op woensdag kunnen ze nog niet eens vertellen wanneer hij komt of info hierover geven..... zeggen op maandag al dat er een e mail zou zijn gestuurd ook daarin nog niks gekregen....

Super mooie ballonnen... altijd met.zorg geleverd!!!..'

Fantastisch!

Goede prijs en goede kwaliteit. Alleen een dag later dan besteld.

Geweldig en klantvriendelijk

Zorg voor Party is een absolute aanrader voor iedereen die een feestje gezellig wil aankleden. Daarnaast zeer klantvriendelijk! De helium ballon voor mijn vrouw haar 50e verjaardag klapte vlak voor aanvang van de verjaardag. Na een telefoontje aan zorg voor party kon ik direct (kosteloos) een nieuwe ballon op komen halen! Top service.

Voldeed aan mijn bestelling, service en hulp

Mooie ballon en netjes door hun zelf op de dag van de jarige bezorgd Al voor het tweede jaar bij hun besteld

Mooie heliumballonnen die lang blijven hangen. Goede service, klantgericht.

Meedenken

Via internet besteld maar tien bleek artikel net uitverkocht. Werd gelijk gebeld en jullie kwamen met een oplossing. Super. Goed uitgevoerd en gebeld dat ballonnen waren afgeleverd.

Goed!

Snelle service Goede prijs/kwaliteit verhouding Top!

De bezorgdatum viel op een maandag omdat PostNL niet altijd uitlevert op maandag werd het persoonlijk bezorgd! Dat is pas service!

Goede communicatie en op tijd geleverd.

Ik woon in het buitenland en had een probleem met online betalen. Een email gestuurd en ik kreeg gelijk antwoord. De levering was op tijd en zonder problemen. Fantastisch geregeld.

Geweldige service en zeer vriendelijke medewerkers.

GEWELDIG

Super!! Super vriendelijke medewerkers die oo een zaterdag gewoon zingen in de winkel I LOVE IT zeker een aanrader ik had een ballonnen boeket voor.mij moeder 65 jaar ze was enorm verrast ! Dank jullie wel

Altijd goede kwaliteit en service

Supervriendelijk, goede kwaliteit en service!

Zeer service gericht en klantvriendelijk

Zie boven

Heel goed, klantvriendelijk en behulpzaam

Zie boven

Superleuke ballon

Geweldig. Wat een feest voor onze kleinkinderen. Zelfs met de doos hebben ze veel plezier.

Bestellen, gelijk reactie, omdat het bestelde exemplaar niet leverbaar was en of een alternatief ok zou zijn.

Krijg wat je bestelt

Site duidelijk Bestelde producten zijn zoals je het wil. Bezorging goed.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag