Zoals altijd Perfect!

Bestel altijd bij jullie want dan weet ik zeker dat alles goed gaat, bezorg service ook altijd super!

Goed geen komentaar

Zijn heel vriendelijk en denken mee! Ik heb last minute gebeld en kon toch mijn bestelling plaatsen en vrij snel nog ophalen! Zeker een aanrader!

Top.

Ik ben altijd tevreden met jullie klantvriendelijkheid, de service, de kwaliteit, alles erop en eraan. Gewoon Top.... mvg Maya Soekhoe

Alles geregeld zonder moeite, top service

Kwaliteit van het product goed. Service wat minder.

Ik vond het een beetje raar dat er wordt geadverteerd met vanaf 30 euro gratis verzending. Een bestelling plaatst en dan wordt gebeld of ik nog even verzendkosten wil betalen. Regel dan je systeem goed dat het meteen berekend wordt. Daarin tegen is de kwaliteit van de ballonnen prima.

Hebben het te druk

Ik had een tijdslot om 13:00 uur al betaald via de website voor een ballon. Dan verwacht je dat het al klaar is om mee te nemen. Blijkbaar vergeten ,ik moest maar een boodschap gaan doen. Hierdoor kosten het veel tijd . In het verleden wel vaker hier geweest altijd erg tevreden. Maar nu door de drukte is het is het fout gegaan . Ik hoop dat het een een incident blijft, was altijd erg tevreden.

Te laat!

Ik had in het weekend van Pasen een bestelling gedaan voor een meisje dat de dag na Pasen 16 werd. Het pakket kwam 4 dagen later met DHL binnen. Ik snap dat jullie niets aan de bezorging van DHL kunnen doen maar ik vind ook dat als je een winkel hebt met zulke producten je niet afhankelijk moet willen zijn van zo een bedrijf. En dan op een feestdag je bestellingen niet checken om het een feestdag is kan hier niet mee.

Ballonnen voor verjaardag dag te laat bezorgd, ondanks contact/advies van klantenservice

Wilde ballonnen laten bezorgen op maandag. Klantenservice reikte uit om de ballonnen op vrijdag al te verzenden, maar dan was de kans groot dat deze op zaterdag aan zouden komen. Bezorg bevestiging van DHL gehad dat de ballonnen inderdaad op zaterdag tussen 13:00 en 15:00 aan zouden komen, prima. Echter, geen bezorging en geen bezorger aan de deur geweest, want we waren gewoon thuis. Op zondag uiteraard geen bezorging (logisch). Op de verjaardag op maandag weer een e-mail dat de ballonnen bezorgd zouden worden tussen 12:00 en 12:30 ongeveer, uiteraard weer niks!! Toen vandaag een bevestiging voor bestelling tussen 12:20 en 12:50, werden ze eindelijk rond 15:00 uur pas bezorgd, uiteraard te laat voor de verjaardag. Erg jammer na contact met de klantenservice en helemaal vanuit DHL verkeerd verwachtingsmanagement. Ik zou hier alleen nog een keer bestellen als mijn pakket/cadeau geen haast of specifieke bezorgdatum heeft.

Goede service en kwaliteit

Ze gaven goede service en alles ging volgens afspraak. Ook qua inplannen zijn ze goed

Vriendelijk, creatief en super service!

Als er ballonnen en andere festiviteiten georganiseerd moeten worden is dit voor mij het adres.

Goede communicatie

Snel geleverd, netjes verpakt. Dank jullie wel, de ballonnetjes als verrassing waren erg leuk. Ik ga ze gebruiken in de kraammand.

klantvriendelijk en goede service

klantgericht en positief

Uitstekend !!

Goede service, klantvriendelijkheid, goede prijzen, mooie ballonnen .

Perfect service!

Perfect service.

Er wordt snel gereageerd op vragen en de ballonnenservice was super goed en leuk gedaan! De jarige was enorm verrast!

Supergoed geregeld! Top service

Geweldig plezierig van het eerste telefoontje tot de levering!

Duidelijke en snelle bevestiging van bestellen en hoe op te halen. Goede service en goed meegedacht!

Fijn dat er meegedacht werd en dag er maatwerk mogelijk is.

Good service

Correct en snel geleverd.

Correct en snel geleverd. Was iets niet op voorraad, maar de site gaf wat anders aan. Bedrijf nam meteen tel; contactmet je op om dit door te geven en kijken voor een ander alternatief ..Zeker een aanrader.

Altijd servicegericht, al jaren positieve ervaringen met zorg voor party, en ook zelfs nu deze lastige tijd. Helemaal top!!

Altijd tevreden over Zorg voor Party

Ballon online besteld voor iemand die 50 was geworden. Paar uur later opgehaald en de ballon stond al klaar dus ik was snel geholpen door de altijd vriendelijke medewerkers. Altijd weer leuk zo'n kado! Daar wordt ieder mens vrolijk van.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag