Prachtige ballondecoratie en goede service!

Prachtige ballondecoratie voor een verjaardag! Tijdig aangeven wanneer het pakket bezorgd moest worden, dit is ook goed geregeld. Het personeel is erg vriendelijk en de winkel telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Top! Ik zou hier zo weer bestellen!

erg jammer dag van te voren

de ballonnen kwamen een dag van te voren , beetje moeilijk om zon doos te verstoppen.

Altijd prima in orde

Ik ga vaak voor de heliumballonnen. Zo lief dat ze altijd meedenken met de te maken combinaties. Maakt mooie cadeaus.

Uitstekend!!

Vriendelijk, meedenkend, snelle communicatie!! En mooie producten! Een aanrader!!

Snelle service en vriendelijke personeel

Online bestellen en uitlevering proces helemaal top!

Selecteren van artikelen en afrekenen op de website werkt perfect en de levering is helemaal top gegaan (afhalen op aangeven tijd).

Excellent

Excellent service and attention The balloons decoration was beautiful!

Top snel en vriendelijk

Top snel en vriendelijk

Goede Service!

Voor de 1e keer online besteld bij Zorg voor Party. Vriendelijke service, redelijk snelle reactie op mijn mailtjes en ze denken met je mee wat erg fijn is!

Goed georganiseerd

Een dag na bestellen, ophalen in de winkel. Alles in orde.

super

Prima service zeer klant vriendelijk

Heel goed.

Dag van tevoren besteld. Op tijd geleverd. Alleen persoonlijk vind ik het ietwat prijzig. Maarja dat is eerder regel dan uitzondering.

De ballonnen zagen er prachtig uit! Bezorging was op tijd.

Hele fijne service

Wij hadden ballonnen besteld, maar deze zouden te laat binnen komen ivm pasen. Ik werd hierover meteen gebeld en jullie hebben mij alternatieve ballonnen gestuurd zonder meerprijs. Super!!

Perfect service

The delivery was perfectly in time and the balloon composition was absolutely gorgeous. Very very happy. Thanks

De site is duidelijk. En een leuk assortiment

Wat alleen jammer is dat het product niet op tijd bezorgd is bij de jarige. Had gebeld met het bedrijf. Ze konden er niet veel aan doen. Maar ze hadden wel meer klachten over de bezorging van dhl.

Super goed

Door de paasdagen konden mijn ballonnen niet op tijd verstuurd worden. Ze boden me een alternatief aan, deze ballon was eigenlijk duurder, maar ik mocht deze voor dezelfde prijs hebben Het was een super ballon, dochter helemaal blij!

Prachtige ballonnen gehaald voor verjaardag van mn dochtertje, ze was zó blij! En hele vriendelijke service

Maatwerk service voor een goede prijs!

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen en, i.v.m. omstandigheden, toch wat maatwerk geleverd te krijgen (qua bezorging en het ontvangen van de losse sticker voor op de ballon, incl. een instructie). Fantastische service en erg vriendelijk aan de telefoon. Wij komen, voor een volgend feest, zeker bij jullie terug!

Snelle service en meedenken.

Zeer goed bevallen

Ze denken goed mee bij Zorg voor Party. Vanwege de Paasdagen kan het nog drukker zijn bij PostNL. Hierdoor zou de ballon misschien te laat bezorgd kunnen worden. Zij hebben de ballon 1 dag eerder verstuurd, waardoor deze ruim op tijd bezorgd kon worden. Verder veel mooiere ballonnen dan bijv. Greetz. Een echte aanrader! Mijn volgende bestelling komt er al weer aan!

Bestelling stond klaar

Bestelling stond klaar, nog even de winkel rondgelopen, vond daar nog iets wat niet op de website stond.

Vlotte service en leuk ingepakt: Mini ballonnetjes zorgen voor een instant feestgevoel.

Veel keus , en ziet er uit zoals op de website ! Snelle levering ! Aanrader .. Mvg Patricia

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag