Geleverd volgens afspraak!

Duidelijke omschrijving en netjes afgeleverd volgens afspraak! Ben benieuwd hoe lang ze goed blijven..., maar tot nu toe dik tevreden

Schitterende ballonnen

Een grote verrassing was de grote doos met 3 schitterende ballonnen in mooie kleuren. Ook de beloofde 90 jaar ballon zat erbij. Wel jammer dat deze 1 dag te vroeg bezorgd zijn.

Amazing!!! As always

Great communication and support.

Feestelijk

Mooie kwalitiet goede service snelle bezorging en feestelijkheid!

Altijd geweldige service!

Ik bestel al jaren ballonnen en feest artikelen bij Zorg voor Party. Altijd vriendelijke, vrolijke bediening en super artistieke ideeen en suggesties.

Goede service!

Aardige mensen en heel goede service!

Leuk mee gedacht!

Een verrassing voor mijn man is leuk opgepakt. Meegedacht en netjes uitgevoerd. Dank!

Helemaal top!

Alles op tijd en goed geregeld. Ontvanger was ook blij!

Jullie hebben mij fantastisch geholpen!

Ik ben echt goed geholpen, twee keer dezelfde Ballon besteld. En het was geslaagd

Top communicatie

Communicatie naar de klant is top. Ik had ballonnen besteld voor op zaterdag. Zorg voor party laat tijdig telefonisch en per mail weten of het haalbaar is voor hen. In de ochtend ben ik nog een keer gebeld of de informatie juist is door gekomen via de mail. Kortom: fijne communicatie

Snelle verzending, goede service

Snelle verzending, goede service Alles netjes ingepakt en mooie ballonnen en versiering.

Snelle reactie op em klantvriendelijk

Moest contact opnemen met klantenservice verkeerde naam gezet..volgende ochtend direct antwoord

Top winkel

Heel breed assortment en voor ieder wat wils. Telefonisch en in de winkel super geholpen.

Snelle service, mooie feestelijke ballonnen

De ballonnen waren snel geleverd, het zag er feestelijk uit! Helaas was er 1 ballon stuk bij het uitpakken.

vriendelijk, makkelijk en niet prijzig

vriendelijk geholpen, via website makkelijk te bestellen en niet al te prijzig.

Goede ervaring met zorgvoorparty. Spullen werden netjes thuis bezorgd. Top! Eén aanrader.

Zie boven

Ik kom al jaren bij zorg voor party en ben een hele tevreden klant

Groot assortiment, voor iedere gelegenheid is er wel iets. Goede service en vriendelijk personeel

Last minute toch nog wat gefixt door het team!

Niet tevreden

Heb donderdag bestelling geplaatst, zodat de jarige het zaterdag ontvangt. Inmiddels is het maandag en de jarige heeft het nog steeds niet ontvangen. Misschien wordt het hoog tijd dat Zorgvoorparty overstapt naar een andere pakketbezorger

Al eerder verstuurd

Al eerder verstuurd

Goede en snelle service en mooie ballonnen

Doordat het weekend er tussen viel werd ik op de hoogte gesteld welke dag beste verzonden kon worden. Vond dat erg persoonlijk en super goede service via mail op de hoogte gehouden van leveringstijd en dag. Mooie ballonnen. Fijne site!

Detailed web site. Easy ordering process. Very friendly pick up service.

Detailed web site. Easy ordering process. Very friendly pick up service.

Kwaliteit van de producten zijn top. Service us ook top.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag