Snel en makkelijk!

Goed en snel geholpen

Vriendelijke medewerkers die telefonisch de tijd namen om te helpen. In de winkel even goed fijne medewerkers die goeddeels service verlenen

Super blij met mijn bestelling. Goede gedaan.

Super snel.

great!

quick service!

Hele goede service

De dag ervoor ballonnen besteld de volgende dag kon ik ze ophalen en eigenlijk zag het er nog mooier uit als op de foto. Helemaal top.

Jammer dat die zo laat kwam. Eerst moeten bellen.

Misschien een idee om tijd te vermelden wanneer de ballon bezorgt kan worden.

We hebben de reactie van de jarige op film gezien, de ballonnen zagen er mooi uit! En de reactie was zeker geslaagd!!

Mooie verrassing en ze denken mee! ;-)

Een doos ballonnen besteld voor een 90-jarige man. Helaas geen mannenballonnen met 90 erop beschikbaar, alleen in goud-rosé, meer voor vrouwen. Dus in plaats daarvan een mooie Happy Birthday ballon besteld. Toen werd ik gebeld of ik niet liever een 90-ballon wilde, aangevuld met wat stoerdere kleuren gewone ballonnen. Dat leek erg mooi te worden en dat was het ook. De jarige was erg verrast door de enorme doos en helemaal door wat eruit kwam. Bedankt!

De ene middag besteld, de volgende dag geleverd met DHL. Prachtige ballonnentros, ook in mooie doos geleverd. Complimenten.

Mooie producten en goede service

Mijn ervaring met zorgvoorparty is in woord goed te noemen, er wordt meegedacht en dat spreekt aan

Top georganiseerd en leuke baloncadeaus

Top georganiseerd en leuke baloncadeaus

Goede service ondanks de corona. Zoals altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers. En supermooi ook het cadeau ingepakt naast de bestelde ballonnen.

Bijna goed

Allemaal goed, maar het duurste item voldeed niet aan mijn verwachtingen. Een ballon knapte bij het uit de doos halen, en het belangrijkste item, de 40-ballon, was onvoldoende opgeblazen.

Vriendelijk en behulpzaam

Op tijd geleverd...prima

snelle levering, prima kwaliteit

Bestelling snel geleverd, goed verpakt en prima kwaliteit.

Super service! De werknemers zijn super lief en behulpzaam. Ik kon voor dezelfde dag nog een bestelling plaatsen geleverd krijgen voor een gender reveal. De bezorger is ook super aardig.

Toppers

Verder weet ik niet hoe het bevallen is.

Goede service leuk geworden

Gekregen wat we gevraagd hadden en werd zeeer leuk ontvangen door de krijger en ruim op tijd

Op tijd geleverd en goede service. Iets was niet voorradig waarop ze persoonlijk kontakt legden om er een mooie oplossing voor te zoeken. Uiteindelijk een prachtig resultaat.

Online bestellen en op locatie afhalen ging super.

Mooie ballon voor gender reveal

Mooie ballon en snelle service

Erg goed, goede service, mooi product!

Fijn contact je weet waar je aan toe bent. Goede service en mooi product

Top geregeld

Had 2 mooie ballonnen besteld. Netjes op tijd kunnen ophalen. Helaas zat er een lek in 1 van de ballonnen, maar mocht de volgende dag een nieuwe ophalen zonder poespas. Ook mooi optijd geregeld!! Aanrader voor anderen en mij zien ze sws snel weer terug!!

Precies zoals beschreven op de afgesproken tijd en goede servies

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag