Ik ben heel dank baar dat ik in een korte tijd heel goed geholpen bent

Heel vriendelijk geholpen

Gewildige service!

Mijn ballonnen kwamen jammer genoeg niet optijd aan. Zij hadden wel een alternatieve optie gegeven en dat was heel fijn!

Geweeeeeldig

Zo leuk meegedacht en geholpen

Goede en snelle service

On line besteld en zelfde dag op afgesproken tijdstip kunnen ophalen. Goed en vlot geregeld!

Super!!!

Snelle afhandeling en vriendelijk personeel

Mooie ballonnen en goede service!

Prachtige ballonnen, goede service in de winkel en afspraak via mailbericht maken was goed geregeld.

Niet alles was op voorraad. Werd goed meegedacht voor oplossing.

geweldig

Helaas niet afgeleverd op de afgesproken dag, maar dit was een fout van DHL en niet van Zorgparty. De ballon is door de geadresseerde geweldig ontvangen. Zeer mooie grote ballon en met name de tekst op de ballon, in één woord "GEWELDIG"

Ruim optijd bestelde ballonnen, helaas niet optijd bezorgd

Een besteld cadeau helaas nog steeds niet geleverd terwijl levering voor zaterdag gepland stond. Inmiddels zijn we 4 dagen verder en heb ik zelf contact gehad met DHL welke aangeven dat hun werkwijze altijd zo is. Jammer dat het zo gelopen is. Als het nog bezorgd wordt zijn een deel van de ballonnen waarschijnlijk leeggelopen en is het helaas ook te laat.

Altijd fijn geholpen

Ik word altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, ook nu in Corona tijd is het goed geregeld. Heel fijn!

Een fijne ervaring!

Een fijne ervaring. Bij aankomst bij een andere winkel waar ik een heliumtank had besteld, hoorde ik dat ze die helaas niet hadden. Heel vervelend dat dat niet op tijd werd gecommuniceerd want nu moest ik binnen 2uur een heliumtank ergens vandaan toveren. Zorgvoorparty gebeld en zij waren in staat om deze bestelling binnen een uur ophaalklaar te maken. Ze hebben mijn avond gered! Super tevreden met hun klantenservice! En de tank was uiteraard ook goed:)!

Het was allemaal snel geregeld top

Goeie webshop.

Super snelle levering en veel keuze spullen.

Mooie spullen en goede kwaliteit

De ballonnen en decoratie die ze verkopen bij Zorg Voor Party zijn van goede kwaliteit. Er wordt veel zorg en aandacht besteed aan je bestelling omdat ze weten dat het voor de klant altijd een speciaal moment betreft. Ook bij klachten wordt alles snel en netjes opgelost.

Super!!

Mijn zoontje is er helemaal weg van geweest. Goed gecombineerd!!

Top altijd super mooie ballonnen

Ballonnen zijn met extra behandeling nu al zelfs de hele week nog mooi ! Niet gezakt .. perfecte en veilige levering .. had vorige week vrijdag t laatste tijdslot .. TOP

Hele goede service!!

De bestelde ballon was mogelijk niet op het juiste moment geleverd ivm weekend. Werd gebeld met een super voorstel. Duurdere ballon gekregen welke langer houdbaar was tegen de goedkope prijs!

Super goede en snelle actie na online bestellen

Goede prijs, mooie helium ballonnen en netjes afgehandeld

Goede prijs netjes afgehandeld en mooie heliumballonnen

Niet de goedkoopste, maar goede producten en service

Mooie producten, weliswaar niet de goedkoopste. Wel een vlotte en nette service.

Supersnelle service

Heel snel en veilig winkelen

Top gewoon

Goed geregeld met de nieuwe regels.

Gewoon top

Lieve mensen Klantvriendelijk

Goede service en veel keus

Goede service en veel keus. Aanrader!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag