helemaal tevreden

helemaal tevreden

Geweldige service en producten!

Fijne service en goede ballonnen!

Super blij

Zeer goede dienstverlening; meedenken en advies erg prettig! Lerering keurig op tijd en alles was helemaal naar wens!

zeer slecht

Bij ophalen 'achter' stond de bus in de weg....was mijn probleem nadat de ballonnen werden afgegeven. Schandalig slecht en erg klant onvriendelijk. Nu hoor ik dit vaker.. Een van de ballonnen (bovenste) liep al leeg na een uur,

Na 5 dagen nog steeds niks ontvangen

Donderdag in mail kreeg ik te horen dat bestelling verwerkt was, maar nu, 5 dagen later!! Is pakket nig steeds niet aangekomen!! Dussss

Mooie balkon en uitstekende service

Voor mijn zoontje zijn 5e verjaardag een mooie ballon besteld en was een groot succes!! 5 dagen later en hij "hangt" nog steeds even goed als dat ik m ophaalde in de winkel.

Netjes geleverd. Extra dag ervoor verzonden.

Verzending via dhl en andere ballonnen dan aangegeven

Helaas ging de verzending via dhl, die standaard de levering aflevert bij een punt in de buurt inplaats van bij het huisadres, hierdoor zijn de ballonnen niet afgeleverd bij degeme waar het om ging.. dus helaas geen verrassing..

Top service!

Prachtige ballonnen en luxe versiering. We zijn super tevreden! Dank.

Kwaliteit ballonnen & part poppers, makkelijk afgehaald, geslaagd feest!

Al langer kom ik bij Zorg voor party en altijd slaag ik om iets van spulletjes voor een feestje te halen, ook voor grime en kostuums!

Snelle levering, goed georganiseerd. Kom al jaren bij jullie, altijd super service!

Goed en snel geholpen. Flexibele dienstverlening.

Eén aandachtspuntje: misschien een briefje op de deur dat hij op slot is en dat het "pakket" aan de deur wordt afgegeven? Ik zag geen bel en wist niet of men mij had gezien toen ik bij de deur stond.

Goede service en goede kwaliteit ballonnen

Voor de 4e verjaardag van mijn dochter een grote tros helium gevulde ballonnen en een folieballon van cijfer 4 besteld. Via de mail werd ik goed geholpen en ook het afhalen in de winkel ging prima met de verschillende tijden. Na een week staat de tros ballonnen nogsteeds heel mooi. Ik zal voor een volgende (corona)-verjaardag hier zeker weer ballonnen bestellen om er toch nog een feestje van te maken.

Excellent

Quick and friendly service, good quality products

Te vrede

Goed geregeld zo

Goede persoonlijke service

Alleen jammer dat als je 12 ballon opgeblazen besteld blijkt dat dat niet geleverd kan worden. Had het liever van te voren geweten. Maar verder netjes opgelost met een telefoontje.

TOP

Ik was zoals gewoonlijk weer last minute met mijn bestelling. In de hoop dat ik het op tijd kon ophalen voor valentijnsdag. Ze zaten helemaal vol maar hebben me alsnog ertussen weten te plaatsen waardoor ik mijn decoratie op tijd had. Wat fijn!!

Top, zeker een aanrader

Helemaal geweldig

ik was wat te laat met bestellen van een ballon maar toch alles nog op tijd voor de jarige aangekomen. Het zag er echt super leuk uit zeker de kaart die erbij wordt bezorgd. Ik ben heel blij met jullie. Gr, Arina

Top ballonnen, top service

Goede service en goede kwaliteit ballonnen !

Top service!

Op het laatste moment nog wat nodig en kon het ondanks de drukte door de lockdown bij Zorg voor party binnen een uur toch nog ophalen wat ik nodig had.

Top service!

Leuke mensen proberen jouw wensen waar te maken.

Alle afspraken over bam Loon en afhalen klopten als een bus!

Great service!

Great service, correct order, on time!

Ballonnen besteld en netjes bezorgd op de afgesproken tijd.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag