Gebeld en kon direct de bestelling ophalen. Ondanks de drukte! Ze deden er alles aan om mij toch meteen te helpen. Heel fijn! Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.

Prachtige ballonen

Perfect geregeld click en collect keurig verpakt en prima kwaliteit.

Prettig geholpen aan de telefoon en bij het afhalen

Hele leuke verassing!

De ballonnen kwamen snel binnen in een leuke doos! Erg leuk om te bestellen als verassing!

Goede service en helder contact

Goede service en helder contact

Super snel en vriendelijk geholpen

Gewoon perfect!

Geen enkel negatief commentaar, alles is gewoon perfect verlopen!

Aanrader

Had online een Happy Birthday Decoratie Met Leeftijd besteld. Ik had geen beeld van de kleur ballonnen dus had ik wat samengesteld waarvan ik dacht dat het wel goed bij elkaar paste. Bleek dus niet zo te zijn. Daarom werd ik gebeld. Hadden besproken wat voor kleuren ik precies wilde. Zij hebben er echt iets moois en leuks van gemaakt. Ik raad hun zeker aan

Super leuke manier om iemand te verassen!

Snelle levering! Netjes verpakt! En superleuk ontvangen door de jarige!

Perfect!!!

Mooie balonnen voor een goede prijs

goede service

Had gebeld om afspraak te maken om bestelde artikelen af te halen ivm Corona tijd. Ik had in de ochtend gebeld en kon in de middag mijn bestelling al ophalen. Was 10 minuten eerder aanwezig dan de afgesproken tijd maar men stond al klaar met mijn bestelling. TOP!!!

Geweldig dat het mogelijk was.

Ging wat moeizaam met het bestellen online voor mij. Wat ingewikkeld. Alles stond klaar, vriendelijk ontvangen en snel geleverd.

Besteld, zelfde dag nog een bericht dat het al op de bus was! Heel fijn!

Zeer tevreden!

Veel keus en vlot geregeld! Goeie service!

Ballonen top, bezorging flop

Helaas niet op de dag dat er feest was. Ik snap dat ivm sneeuwval bezorging later was....maar dhl levert bij ons ook zonder sneeuw slecht.

Teleurgesteld

Jammer dat mijn bestelling na een week bezorgd is. Ballonnen waren al gezakt

Zeer goede service!

Laat in de avond nog een mail gestuurd met een aanpassing voor de tekst op de kaart. Om 06.40 in de ochtend een mail terug dat het werd aangepast. Erg goede service en niet duur en daardoor een blije man!

Prima geregeld!

Heel goed geregeld. Prima sercvice

Goede prijs en kwaliteit

Meer voor minder!

Super goed geregeld!

Smorgens gebeld voor de dag erop. Alles stond klaar!

SUPER!!

Het ging allemaal erg goed. Geen een klacht

Top!!!

Super goed en snel geholpen in keuze die reuze is! Snel, goed, super mooie producten, snelle levering, behulpzaam, tja eigenlijk gewoon TOP!

Snelle service! Super vriendelijk! Mooie ballonen en gaan dagen lang mee. En ook voor andere artikelen echt je one stop shop!!!

Bestelling niet ontvangen op de gewenste datum

Ik had een cadeau besteld om te laten bezorgen op een bepaalde datum voor een kind. Maar ik kreeg een dag daarna een telefoontje dat het op die dag niet geleverd kon worden. Het cadeau is ook nog verzonden na de gewenste datum. Het cadeau is ontvangen 2 dagen na de gewenste datum.

alles perfect geleverd

Laan van Nieuw Oost Indie 104