Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle aflevering, goed assortiment

Zie boven

Mijn vaste ballonnenwinkel was dicht en ik heb eerder bij jullie besteld en kwam dus zo op de website terecht. Ik kon meteen bestellen en de volgende dag ophalen. Het was super fijn dat het kon. Ik was paar minuutjes eerder en moest daardoor even in de kou staan (Dat was het enige minpuntje)

Online bestelling geplaatst. Meerdere keren contact gehad over de plaatsing. Ballonnen moesten anders worden ivm eerdere levering. Ik had alleen verwacht dat ik kleine ballonnen onder de grote ballon zou krijgen want dat had ik ook besteld. Alles verder prima

Gewoon goed geregeld

Ben best wel een beetje een leek op gebied van internet en bestellen e.d. maar website is helder en duidelijk. Snelle levering.

Betrouwbaar en mee denkend

Zij hebben geholpen met de beste optie voor ons.

Makkelijk besteld, goede en snelle communicatie . Om alles op tijd binnen te krijgen, met de pakketpost, kwamen hun zelf met het voorstel om eerder te bezorgen. Resultaat.... een blije jarige! Helemaal tevreden

Goede eerste ervaring!!!

Ben erg tevreden met de snelle en verzorgde bezorging. (Doos in goede staat) De ballonnen zijn prachtig en staan sinds vorige week nog steeds mooi omhoog. Dus voor mijn dochter is het nog lekker nagenieten. Dank jullie wel voor de fijne service. Zeker een aanrader voor de volgende gelegenheid.

Mooie duidelijke website, met ontzettend veel keuze en mogelijkheden. Vervolgens goede service en snelle afhaalmogelijkheid. Keurig verzorgd, complimenten!

Prima service , ook keurig op tijd. Wel jammer dat 1 ballon inzakte na 1 dag. Verder heel goed.

Snelle en goede service.

Makkelijke en duidelijke website. Snelle levering, mooie verpakking. Top.

Super gedaan, netjes bezorg en de ballonnen waren echt geweldig.

top naar alle wensen, vriendelijk geholpen was superblij een geslaagde verjaardag gehad.

uitstekend!

Super goed kwaliteit

Het product kwaliteit is prima en de service was super goed

Fantastishe afhandeliing van mijn bestelling

Hele fijne website Veel.keuze en mijn bestelling is fantastisch afgehandeld ! Mijn kleinkind was heel blij met haar luxe ballon. Leuk dat je ook zelf alles kan kiezen en samenstellen Ik ga zeker weer in de toekomst een bestelling doen bij zorg voor party : )

Perfect!

Goede service, meedenkend & zeer vriendelijk. Levering op tijd en zeer leuk gedaan!

Online besteld en al heel snel gebeld voor nader overleg over verzending. Keurig op tijd allemaal.

Kan niet beter!

Een ballon online bestellen was makkelijk. Er kwam snel een telefoontje om een afspraak te maken om mijn bestelling op te halen. De ballon was klaar en ik hoefde niet te wachten. Als ik weer iemand wil verrassen zal ik zeker weer hier bestellen.

Super service!!

Goede service, absoluut aan te bevelen!

Snelle service!

Zelfde dag besteld en opgehaald!

goede service

goede vlotte afhandeling van de bestelling. Ik had per ongeluk verkeerde slinger besteld, kon bij ophalen ruilen voor de juiste slinger.

Ik koop er niks meer

Ik zou er zeker niet meer iets bestellen vondt de klant vriendelijkheid van Mandy door wie ik ben geholpen ver te zoeken 2 x wat besteld maar voor mij geen 3x meer!

Goed verzorgde feestelijke levering

De bestelling was snel binnen en mooi verzorgd met leuke ballonnetjes er bij. Heel fijn!

Top kwaliteit en zeer snelle levering!

Heel goede ervaring met jullie! Mooie producten en een zeer snelle levering. Erg tevreden!

snelle levering, prima kwaliteit, prima prijs

Duidelijke overzichtelijke website, snelle levering, producten zijn zoals op de webiste aangegeven, vriendelijke behandeling aan de telefoon.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag