Er attent en goede service

Zeer coöperatief en maken goede producten !

Goed materiaal

Goed geregeld, duidelijke richtlijn om het op te halen. Leuk gender reveal ballon, alleen jammer van de inhoud. Was geen normale hoeveelheid confetti dan normaal gesproken. Viel wel tegen

Goede service en mooie artikelen

Top en behulpzaam

Heel orgineel, meedenkend en fijne service

Supergoede service, fijn contact

‘S ochtend gebeld voor heliumballonnen. Deze kon ik tot vreugde van mijn jarige dochter diezelfde middag nog komen ophalen. Fijn telefonisch contact. Ze houden zich ook keurig aan de Corona richtlijnen!

Helemaal super!

Online besteld en toch nog goed advies gekregen over de kleuren combinaties. Ook erg blij met de ballon zelf, helemaal top dus!

Ballonnen besteld via de site. Ik had toch Wat vragen ik ben uitstekend telefonisch geholpen en meteen advies gekregen. Ik ga zeker weer bestellen!

Goede service, klantvriendelijk.

Ze zijn er erg vriendelijk doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik bestel en haal al jaren folie/helium ballonen en ben erg tevreden.

Zeer tevreden met mijn bestelling!

De ballon zag er prachtig uit, en dat voor een mooie prijs! Heel erg bedankt!!

Bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Ik had een foutje gemaakt met mijn afhaaltijd. Werd vriendelijk geholpen en de afspraak werd verplaatst. Goeie service dus! Bedankt!

Ondanks dat de winkels gesloten zijn, krijg je telefonisch goed advies en wordt je goed geholpen. Alles op tijd in huis ontvangen!

Super snel bezorgd en heel leuk verpakt! Dank hiervoor!

Hele fijne ervaring. Binnen 1 dag verzonden en leuk verpakt!

Prachtige ballonnen

De ballonnen waren heel mooi en bleven ook lang zweven. Het concept met aan de deur ophalen en betalen was ook snel en fijn. Ideaal voor de corona situatie waar we nu in zitten. Wel heb ik het gevoel gehad dat ik haastig werd geholpen door de medewerksters. Ik wilde namelijk nog ballonnen toevoegen aan mijn bestelling en had advies nodig over de kleuren die het beste bij mijn bestelling paste. Ik kan begrijpen dat het soms druk kan zijn, maar ik voelde me daardoor opgejaagd en een ‘vervelende’ klant.

Snelle en aardige service !

Ik kreeg mijn bestelling netjes op tijd binnen ! De versiering zag er top uit !!

Prachtige boog, plezierig contact en stipte aflevering

Plezierige afstemming Geweldige boog Online bestelling maar direct contact nav een extra wens in opmerkingenveld. Heel plezierig afgestemd en geregeld. Stipte aflevering en installeren van de boog tot in de details.

Bestelling en aflevering correct gelopen

Alles perfect gelopen

Complimenten!

Alles is prima verlopen: bestelling, bezorging en kwaliteit! Bedankt en tot de volgende keer!

Duidelijk, behulpzaam en mooi resultaat!

Super uitgepakt, Covid proof afgehaald

Site is niet altijd heel handig om te bestellen (veel het zelfde invillen) maar dat is overkomelijk. Schitterende ballonnen prima om op afstand felicitaties over te brengen

Geweldige service!

Ik raad iedereen aan om hier je bestelling te doen. De service is uitstekend!

Erg tevreden!

Goeie service, goed bereikbaar, goeie producten. Erg tevreden.

Na mijn bestelling werd ik dezelfde dag nog gebeld om een tijd af te spreken, zodat ik de bestelling kon ophalen. Op de dag van het afhalen op de deur getikt en de bestelling stond klaar. Dat ging allemaal zoals afgesproken, dus ik ben tevreden.

Prima ballonnen

Leuke ballonnen die na een week nog steeds zweven( wel speciaal behandeld) De bezorging was ook goed op tijd en een hele aardige dame.

Top geregeld

Goede ervaring

Super!!

Balloons look great, super service. Thank you!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag