super

super super goed

Is prima!!

Prima verlopen de bestelling, alleen krijg hele tijd mail met ( het feest kan beginnen) terwijl het een ballon is voor beterschap, niet erg handig!!

Duidelijke site en keurig geregeld tijdens corona

Goeie site,netjes afgemaakt(bestelling en afspraak over afhalen)

Het bestellen en het ophalen van de ballon verliepen prima.

Niet nodig.

Topservice

Makkelijk bestellen, goed contact en levering

Verdrietig

Had mijn pakket gisteren moeten ontvangen, Vandg een verjrdg.Nog steeds niks ontvangen

Goed neergezet, ruim qua tijd!

De jarige voelde zich het middelpunt!

Mooie ballonnen

Goede service en klantvriendelijk

2 dagen voor mijn verjaardag (zondag) dacht ik dat het leuk zou zijn om ballonnen te bestellen. Best zenuwachtig omdat op zaterdag de ophaal-dag is, maar contact ging perfect en aan het eind van de middag kon ik ze al ophalen! De ballonnen zijn van een goede kwaliteit en zweven nog vrolijk door mijn huiskamer. Goede service en goede kwaliteit, ik ben fan!

Heel gave ballonnen volgens afspraak bezorgd

Dit was een topverrassing voor de jarige. Ook kon achteraf na bestellen nog moeiteloos iets aangepast worden. Fijne service!

Tot Zo ver goed

Ballon besteld voor 27-01 Is zaterdag 23-1 afgeleverd dus zit nog in de doos Hoop dat er nog helium in zit als hij jarig is -:)

De service en kwaliteit is meestal heel goed!

De laatste ervaring was iets minder. Niet qua service, alles stond netjes klaar maar de kwaliteit vd ballonnen was minder goed. 2 ballonnen knapte dezelfde dag vanuit het niets en 2 ballonnen werden snel klein terwijl ik ze had laten behandelen. Hoe zou dit kunnen?

Uitstekende en alerte service

Had een bezorg datum ingevuld die al was geweest, een uur na bestellen meteen een telefoontje om te horen wanneer het dan wel moest. Daardoor de bestelling op de juiste dag bezorgd dus hadden we een hele blije jarige. Super service toppers

Goede service en producten.

Super goed!

Zeer vriendelijk personeel, flexibel en top service!

Top product en top service!

Super mooie ballonnen en netjes op tijd bezorgd. Mijn dochtertje is er erg blij mee. Top!

Superleuk!

Had een Mok besteld ,deze was superleuk ingepakt zeker een verassing voor degene die hem krijgt.

Top snelle, goede en vriendelijke service

Ik kon mijn ballon dezelfde dag nog ophalen terwijl ze het heel erg druk hadden.Ballon moest naar het buitenland verstuurd worden en daarom werd er speciaal tijd vrij gemaakt.Top !!!! Overigens heb ik eerder een ballon van Zorgvoorparty naar Slowakije gestuurd en deze is 100% heel aan gekomen: Die mensen hebben er nu al twee maanden plezier van !Hij staat nog steeds! Let op je moet wel op de doos zetten NOT BY PLANE aanders zou hij kunnen ontploffen.

Goede service en na een week hangen ze nog steeds

TOP !!!

Super goed geregeld.

Super goed geregeld en snel, online kan je moeilijk de ballonnen combinaties maken maar daarna word je gebeld en helpen ze met mooie kleuren combineren. En compleet Corona proof!

Top service !

door de drukte bij PostNL was er twijfel of de grote bestelling (twee gevulde cijferballonnen met helium) wel optijd binnen zou komen. Kreeg het netjes op tijd binnen ( de volgende dag alweer!) Mooi kwaliteit

Leuke ballonnen, matige ervaring

Voor een 60e verjaardag en geboorte van een baby heb ik een bestelling geplaatst. Dit verliep allemaal erg soepel en het advies aan de telefoon was helpend voor het maken van de juiste keuze. Bij het afhalen werd bijna de extra felicitatie banner vergeten (gelukkig heb ik daar zelf nog aan gedacht). Bij thuiskomst bleek dat bij beide orders de persoonlijke boodschap (kaartje) aan de ballonnen was vergeten. Dit is precies de reden waarom de ballonnen werden gekocht om zo de mensen in Corona-tijd een leuke opsteker te geven. Nogmaals contact opgenomen, kaartjes zouden verzonden worden maar tot op heden geen kaartjes ontvangen. Let bij het afhalen van de bestelling dus goed op of alles compleet is!

Altijd goeie service

Kom hier al jaren voor al mijn feest benodigdheden, groot assortiment, en fijne medewerkers.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag