Positief, los van een snibbige opmerking aan de deur

Goedemiddag, Op 14-01-2021 kan ik mijn bestelling ophalen om 14.15 uur. Volgens de website moet ik wel precies op tijd komen, want anders loopt het schema van ophalen in de soep. Omdat ik niet te laat wil komen ben ik er al om 14.05 uur. Auto dubbel geparkeerd, zoals vooraf is doorgegeven. De deur is nog op slot, maar ik zie mijn bestelling klaarstaan. Twee medewerkers zijn in de zaak bezig, zien mij voor de deur staan, waarna er 1 medewerker naar de deur komt. Geen "Goedemiddag", geen "Fijn dat u er al bent". Nee het 1e wat ik een beet bitsig hoor is: "U bent te vroeg. Gelukkig is degene voor u al geweest". Niet echt klantvriendelijk en ik vraag me later af of de klant voor mij, die dus ook te vroeg was, ook zo welkom is geheten. Jammer. De bestelde spullen waren in orde, alleen de ballonnen van de tafelversiering waren de volgende dag, op de verjaardag van mijn vrouw, al heel snel omlaag gezakt.

Topmensen op wie je kan rekenen.

Super behulpzaam aan de telefoon tijdens het plaatsen van mijn bestelling. Top!

1 woord: GEWELDIG!

Al vaker wat gekocht. Het team denkt graag en ook heel goed mee. Ik vind ballonnen het allerleukst om te geven!

Super!!

Erg snel en ook super leuk ingepakt

Vriendelijk klantenservice snel levering ik koop nog in de toekosmt aanraden dank u.

Vriendelijk klantenservice snel levering in corona tijd ik koop nog in de toekosmt aanraden dank u.

Ondanks de beperkende maatregelen heel gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Toen ik op het afgesproken tijdstip bij de winkel aankwam stond mijn ballon al klaar. Kwestie van een minuut en alles was geregeld. Prima zo!!

Top geregeld!

Super makkelijk bestellen, afhalen en daar afrekenen. Helemaal top!

Wij zijn erg tevreden hoe zorgvoorparty ons geholpen heeft..

Zorgvoorparty heeft mijn gebeld, en geadviseerd mijn bestelling beter voor de verjaardag dag van mijn kind laten bezorgen . Dank je wel.

Dat is nog eens klantenservice!!

Nadat ik door een andere partywinkel in de kou ben laten staan zat ik op de betreffende dag behoorlijk in de rats. Na telefonisch contact met Zorgvoorparty kon ik een online bestelling plaatsen en kon ik deze bestelling 1,5 uur later al ophalen. Toen de jarige job thuiskwam was het hele huis versierd mogelijk gemaakt door de snelle levering van Zorgvoorparty! Echt super!!!

Snelle reactie, goed geholpen ook door mee te denken

Supermooie ballonnen voor de verjaardag van mijn zusje. Ik werd pro-actief gebeld voor overleg ivm zweeftijd en bezorgtijd

Erg vriendelijk en t geld zeker waard.

Online besteld ( makkelijk een bestelling te plaatsen met evt opmerkingen wat betreft persoonlijke wensen), daarna gebeld door zeer vriendelijk personeel voor uitleg over wensen en op tijd volgens afspraak een goed product opgehaald met inachtneming van coronamaatregelen. Tot in de puntjes geregeld. Tot de volgende keer

Perfect: Heel snel en vriendelijk

Supergoed geregeld met veilig ophalen. Alles lag klaar.

Kloten

Kleinzoon jarig geen ballon 3 dagen later maar zet er wel op voor een bepaalde tijd besteld volgende dag in huis Kost een hoop geld ik dacht leuk kan niet uitdelen geen vriendjes en ook geen ballon

Fijn geholpen!

Bestelling was volgens het plaatje en mijn vader was er blij mee ;)

Zeer klantvriendelijk

Altijd goed advies en klantvriendelijk

Top en Coronaproof geregeld!

Alles volgens afspraak, prima!

Vlotte afhandeling en contact met medewerker! Bestellen op de website kan iets duidelijker.

Ik ben altijd te vereden

Goede service, vriendelijke mensen, goede site

Goede service en leuke ballonnen

Goed geregeld ondanks dat ze gesloten zijn door de lockdown. We konden online bestellen en werden gebeld om een afspraak te maken wanneer we de ballonnen konden ophalen. Dankjewel! Het zag er feestelijk uit!

Goede service!

Ik was ivm drukte op tijd met bestellen. Ik werd gebeld of zorgvoorparty toch niet nog eerder de bestelling moesten versturen. En als service werd er een extra ballon om gedaan, mocht het toch te laat bezorgd worden door omstandigheden bij postnl. Dan zou de ballon ieder geval mooi blijven. En uiteindelijk kreeg ik zaterdagavond een berichtje dat de ballon op de dag van de verjaardag was bezorgd! Zo netjes even een telefoontje voor overleg...

Snelle en goede service

Heeeel goed

Perfecte service!

Ze denken mee, doen moeite en mijn bestelling werd netjes thuis bezorgd. Alles netjes door de bezorger in huis gebracht.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag