Prima !

Goed geregeld en op tijd

Razendsnel

Zelfs bij order net na sluitingstijd waren de wenskaarten er toch de volgende dag al.

Voor mijn dochter ballonnen en slingers besteld voor haar verjaardag. Van tevoren werd ik gebeld om de bezorgdag en gewenste tijdstip te bespreken en werd er meegedacht en goed feadviseerd over welke heliumballonnen te vervangen voor een andere zodat het langer mooi zou blijven. Netjes op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. De heliumballonnen hangen nu al een week en zien er nog steeds top uit! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Geweldig! Prachtige ballonnen geleverd en hele goede vriendelijke service. Boven verwachting!

Ik ben heel goed geholpen. Zowel telefonisch als de bestelling en ook de bezorging. Alles was mooi op kleur afgestemd, de ballonnen en slingers, en zag er prachtig uit. De ballonnen hangen nu al 4 dagen en zijn top! Het feestje van mijn dochter, sweet 16, was niet compleet geweest zonder deze prachtige feestelijke versieringen!

Ruime keus, klantgericht, vlotte afwikkeling,

Via de website was het zoeken naar wat ik precies wilde. Met behulp van een medewerkster is dat telefonisch gelukt. Daarna ging het bestellen vlot. In overleg werd een datum en afhaaltijstip van de bestelling met je afgesproken .

Omdat ik de dag van tevoren ineens iets regelen had ik kort tijd. En vanwege de Corona kun je ook niet even ergens naar binnen lopen. Een telefoontje naar ZorgvoorParty, en ik kon het op komen halen! bedankt!

Snel en vriendelijk

Best in the Netherlands

Best service in the Netherlands!! Always help you, always think about you. Incredible!

Fantastische service in Corona tijd

Mijn dochter was op een maandag jarig en we wilde haar verrassen met een tros helium ballonnen en slingers. Deze kon ik in de webshop bestellen en deze al in de ochtend komen ophalen terwijl zij normaal gesproken op maandag om 12.00 uur pas aanwezig zijn. En zoals altijd weer een prachtige creatie waar we weer zeker 1 week plezier van hebben.

Vrolijk!

De doos open maken en als opvulmateriaal kleine ballonnetjes in diverse kleuren tegenkomen!

Attent

Bellen je meteen om te overleggen en mee te denken ivm op tijd te willen leveren.

Thank you for the great service!

I ordered a bunch of helium balloons for my daughters 18th birthday and with the 'click & collect' service during Covid-19 lockdown, picked them up at the scheduled time, together with some other 18th-decorations. Great service and much appreciated; it made a lockdown birthday so much better. Thank You.

Geweldig kado zeker in corona tijd

De ontvanger vond het cadeau ontzettend leuk. Jammer dat we afhankelijk zijn van de post. Door die drukte is er geen garantie voor de tijd van aflevering. Daar kan zorg voor party niks aan doen

Het zag er prachtig uit!

Ondanks dat een van de werkgevers scherp uit de bocht kwam omdat ik 5 min te laat was, ben ik nog steeds tevreden! De andere werknemers hebben me wel goed geholpen!

Alles snel geregeld superaardig personeel

Deze zaak wordt hartelijk aanbevolen!

De site zit goed in elkaar. Je mogelijkheden en prijzen. Er is een breed aanbod en er zijn veel variaties. Bij het ophaalmoment stond allkeurig klaar. Goede balans tussen zakelijkheid en vriendelijkheid. Behulpzaam! De 3 dagen helium garantie zijn er tot nog toe 4 en nog zien de ballonnen er als nieuw uit! Kortom: koop bij “zorgvoorparty”

Super tevreden

Ik had op vrijdag na 16:00 uur ballonen besteld om te laten bezorgen. Dit was als cadeau voor een geboorte aangezien we met covid-19 niet op kraam bezoek kunnen. Ondanks het zaterdag was werd mijn bestelling alsnog in behandeling genomen en dezelfde dag nog bezorgd! Hier werd ik super blij mee en de ontvanger natuurlijk ook.

Prima service!

Nog niet eerder zoiets besteld. Goed advies gekregen en paar keer tel overleg gehad. Op tijd bezorgd en leuke reactie van de ontvanger!

alles ging goed perfect

de bestelling ging goed ben opgebeld omdat ik foute postcode doorgaf om na te shecken voor de juiste dus top

Super service!

Super service! Mooie ballonnen die lang houden! Mooi op tijd en super aardige bezorger!

Super leuk bedrijf. De dag van de levering kreeg ik nog een telefoontje of ik niet andere kleuren zou kiezen zodat alles beter bij elkaar paste. Heel lief meegedacht en ze had absoluut gelijk. De ballonnen zijn super leuk geworden. De bezorger was precies optijd en ook heel aardig. De ballonnen staan nu al 5 dagen mooi. Thanks!

Enorm klantvriendelijk

In deze corona-tijd waarin zij alleen klanten kunnen helpen via een tijdslot doen de winkelmedewerksters er alles aan om iedereen toch te kunnen helpen. Ik werd ruim na werktijd nog gebeld zodat ik toch mijn ballonnen op tijd op kon halen de dag erna. Super fijn!!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag