Wat is afgesproken, gebeurt ook.

Snel en vriendelijk geholpen

Dezelfde dag geholpen en bestelling opgehaald

Goed verzorgd

Mooi op tijd geleverd

Super service en optijd

Heel erg bedankt voor de mooie ballonnen! Wij zijn erg tevreden en de jarige enorm verrast! We hadden de beste en mooiste ballonnen uitgekozen.

Vriendelijk, reageren snel

De ballon was erg gaaf geworden. Vriendelijk en behulpzaam!! Volgende keer weet ik waar ik moet zijn :)

Goede communicatie en een prachtig product

TOP

Flexibel en goed advies en snelle levering

Top service en kwaliteit

Dinsdag besteld en woensdag top kwaliteit in huis! Super fijn

Top!!

feestelijk !

Lieve en behulpzame medewerkers die met je mee denken.

Goede service, mooie ballonnen

Goede service en mooie ballonnen

Goede kwaliteit, waarde voor je geld!

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Uitwisselen van ideeën en wensen leide tot het gewenste resultaat. We leven in een digitale wereld en alles kan via de website wat heel fijn is, maar probeer ook voldoende aandacht te geven aan klante die bellen, ik voelde me een beetje opgejaagd. Verder ben ik heel tevreden en zal ik absoluut vaker van jullie diensten gebruik maken.

Feestje!

Makkelijk te reserveren en duidelijk contact en levering op tijd. Top!

Voor Oud-en Nieuw heb ik de ballonnen besteld omdat de kerstboom vanaf begin december het had begeven. Toch wat minder gezellig in huis zonder boom en omdat we toch thuis blijven de ballonnen in huis. Na 3 dagen zijn de ballonnen verhuisd naar ons gezondheidscentrum waar ze op 7 januari! nog steeds heel veel complimenten krijgen. Bedankt!

Geweldige service, vriendelijke medewerkers

Geweldige service, snel en goed geleverde producten. Geen moeite te veel. Ruime keuze. Kortom: een aanrader om producten te bestellen als er iets gevierd moet worden!

Goede en juiste levering, uitleg en Coronaproof!

Prima, zoals verwacht.

Al meerdere keren ballonnen besteld voor verschillende gelegenheden, het is altijd perfect!!!

Hele goede service !! Mooie ballonnen !

Super snel!

Op het laatste moment nog sterretjes besteld voor oud & nieuw, kon het direct ophalen met een tijdslot! Super!

Ballonnen zijn goed ontvangen

Degene die mij had geholpen om te kiezen voor ballonnen was uiterste vriendelijk. Hielp me met de keuze. Heb de ballonnen de dag daarna gezien. Ze waren perfect! Heel blij mee! Dank jullie wel!

klantvriendelijk, en je word netjes geholpen

Schmink en sponsjes waren snel bezorgd

Ondanks de hectische drukte bij de post en daardoor een kleine vertraging bij het sorteercentrum, kreeg ik het pakketje snel binnen!

Topservice!

Goeie producten aan een mooie prijs en topservice door het personeel!

Personeel en eigenaar denken goed met je mee. Geven goed advies qua kleur ballonnen etc. Altijd vrolijk personeel. Goede service, bv bij aflevering ballonnen knalden een paar, deze krijg je dan tegoed op je volgende bestelling.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag