Perfect!

Goede service, duidelijk ontzettend aardig en denken met je mee. Elk bedrijf kan hier iets van leren!

Mijn ervaring is altijd positief geweest . Top

Zeer tevreden!

Maken altijd mooie ballonnenstaanders en die blijven vaak ook langer zweven dan gedacht! Super blij mee

Helemaal top heb bestelling gedaan 30 dec voor me oma die 90 werd de 31ste en was ruim optijd binnen en vond het super leuk... werd gebeld dat i.v.m coronatijd langer kan duren voor binnen is en dat ze grote ballon erom zouden doen zodat niet zomber aan zou komen i.v.m latex ballonnen maar was helemaal goed

Ik had een last minute feestje gepland en mijn bestelling was mooi op tijd binnen. En ik werd Vriendelijk geholpen.

Fantastisch!

De communicatie per mail en de bezorging is allemaal top gegaan. Wij hadden een hele blije dochter op afstand. Nogmaals hartelijk bedankt!

Uitstekend!

Op het laatste moment nog oud en nieuw spullen gehaald. Kwam nog op tijd binnen! Zo'n mazzel gehad met de snelle levering!

Top geregeld!

Vlotte service en ze zeggen wat beloven..daar hou ik van! Mijn nichtje was helemaal blij met haar Sweet16 ballonen tros. En helaas door Corona geen feestje maar met deze tros gaf het zeker een feestelijk gevoel zowel om te geven als te krijgen.

Super.

Meedenknend ivm corona!

Jammer...

Jammer dat ze in eerste instantie 1 ballon waren vergeten. In de middag werd deze als nog bezorgd...

Wat een top bedrijf! Met het leukste personeel!

Goed! Goede service, ook met Corona makkelijk contact Via de app

Positief! Zeker Voor herhaling vatbaar !

Altijd goede service

Denken mee, behulpzaam.

Heel erg tevreden met mijn aankoop en de bezorg service !!! :)

Goede snelle service

Goede snelle service makkelijk te bestellen. We vonden het wel jammer dan de ballonnen in de middag al naar beneden zakten.

Er werd meegedacht over de timing van de levering en wat er op de verpakking bij kon voor de ontvanger. Ik vond het erg fijn dat de medewerkster aangaf een aangepaste ballon te versturen omdat de levering een tijd zou duren en de zweefgarantie daarmee in gevaar kwam. Echt heel fijn en flexibel!

Super tevreden

Ik ben super tevreden over jullie , een fantastisch cadeau vooral in deze tijd , op tijd geleverd en top service echt complimenten

Superleuke ballon en blijven lang mooi.

Superleuke verrassing voor onze 18 jarige dochter!

Toppie

geweldig

Super service ze belde of het iets eerder verstuurt mocht worden ivm drukte dit overleg vindt ik echt top en je wordt als klant gezien en niet als nummer SUPER

Top service en grootte keus aan kleuren ballonnen

Altijd een grootte keus aan kleuren ballonnen, als ze bezorgt worden ben ik altijd verrast van de mooie kleuren!! En wat een topper die bezorger!!!

Prima als vanouds. Zeer klantvriendelijk!

Very professional and very kind service

They were very kind and made exceptions for my request. The delivery was smooth and very helpful. Beautiful balloons too! Great experience

Goede service!

Er werd contact met mijn opgenomen om te overleggen hoe we het pakketje op tijd bij de jarige konden krijgen. Er wordt met je meegedacht en ik had een zeer vriendelijke vrouw aan de telefoon! Top service die je niet meer overal tegen komt.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag