Mooie en tijdige levering

Goede service. Website soms wel wat lastig

Er werd gebeld ivm met de drukte met advies. Ballonnen werden daarna op tijd geleverd en zagen er prima uit!

Cadeau te laat geleverd

Cadeau is 2 dagen te laat geleverd, terwijl deze een week eerder besteld is om te leveren 1 dag van te voren zodat deze binnen was voor de volgende dag. Heel jammer, wel een heel leuk cadeau maar de geplande verrassing was weg.

Super goede service!

Service echt uitzonderlijk! Goede communicatie. Er werd in overleg afstemt wanneer de ballonnen het best verstuurd konden worden vanwege de drukte bij Post NL. Vervolgens werd de bezorging door hen goed in de gaten gehouden en werd ik daarover geïnformeerd. Er wordt snel gereageerd bij mailen. Top!!!

Wij hadden een grote met helium gevulde ballon. Omdat het erg druk was bij postnl werden we keurig vooraf gebeld om te zeggen dat het misschien beter was om de ballon al eerder te verzenden. Dit advies hebben we dan ook overgenomen. Wat een goede service, en spullen van top kwaliteit! De ballon blijft heel lang mooi, de glittervlaggen waren ook heel leuk.

Eerste aankoop, werd de volgende dag netjes gebeld. Levering kon iets langer duren dan normaal, maar de dag erop al binnen.

Hartstikke fijn mooie ballon geleverd

Lieve groet

Geweldige service!

Ik heb wat helium ballonnen en slingers gekocht voor mijn zoon's 5e verjaardags viering. Juist omdat een feestje nu niet kan, wilde ik de versieringen thuis leuker en groter hebben. Dat waren ze zeker! De ballonnen hebben we extra laten behandelen om een langere leven te hebben en die zijn nu, op dag 4 nog steeds half in de lucht. Mannetje was super blij!

Goede kwaliteit ballonnen!!

De helium ballonnen die ik heb besteld hadden mooie kleuren en bleven ruim een week zweven ( ik had incl die extra behandeling besteld). Bij het ophalen was ik veel eerder dan dst ik had aangegeven maar ze gingen direct voor me aan de slag. Ik ben blij dat ik dit adres nu ken!

Zeer vriendelijk geholpen!

Het bestelde stond klaar, en een vriendelijke verkoopster!

Perfect geregeld

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik netjes gebeld over de verwachte pakketdrukte van PostNL. Ze boden aan om het pakket eerder te versturen, zodat het sowieso op tijd zal aankomen. Goede service!

Heel fijn geholpen!

Erg goeie service. Echt een aanrader!

Geweldig super goede service

Geweldig kwaliteit super

Super ervaring

Bestelling geplaatst. Vervolgens werd ik gebeld om te overleggen, kans was groot dat de bestelling even zou kunnen blijven liggen en dat de ballonnen leeg zouden lopen. Goede oplossing gevonden. Bestelling was tijdig binnen met een mooi resultaat

Top service en top producten

Ik kreeg netjes een belletje en een alternatief aangeboden toen 1 van de kleuren van de bestelde ballonnen niet beschikbaar was, Bij het ophalen in de winkel was iedereen vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. De ballonnen zien er na 1 week nog net zo uit als bij het ophalen. Top! Volgende verjaardag weer!

Altijd top!

ZvP is een heerlijke winkel, met groot assortiment. Favoriet bij mij zijn de ballonnen :-)

Leuke balonnen in doos

doos met helium balonnen erg leuke verassing

Top! Denken mee over hoe het beste voor de klant en levering!

Top!!

Leuke winkel voor verschillende soorten party's

Leuke winkel voor verschillende soorten party's en fijn personeel

Goede services

Ik werd ook gebelt ivm drukke dagen door corona op advies toch eerder laten bezorgen zodat mijn verjaardag ballonnen op tijd aankomen beter een dagje te vroeg als te laat. dank je wel hiervoor .

Top service mooie ballon

Snel en goed contact. Levering precies zoals afgesproken.

Erg goede en snelle service.

Snelle levering en super service.

Netjes op tijd geleverd!

Opgeblazen ballonnen besteld, netjes op tijd geleverd en het product was exact als wat ik besteld had.

Niet goed

Ballon is nog geen 3 dgn en de ze gaan al naar beneden hangen. Het is zaterdag heel laat in de middag gebracht 16.30

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag