Beetje teleurstellend

Denken goed mee mbt tot bezorging waardoor ballonnen mooi op tijd waren. De tros zelf viel een beetje tegen. Vrij ielig bosje dat inderdaad maar 2 a 3 dagen blijft zweven. De linten waar de ballonnen aan zitten, zaten bij opening van de doos ook helemaal in elkaar geknoopt. Kostte me best wat tijd om eea los te krijgen. Al met al klein beetje teleurstellend voor het geld.

Jammer dat de afspraak niet is nagekomen.

Via de site wordt gevraagd wanneer het pakket bezorgd moey worden. Helaas is dit niet gelukt. Wanneer het pakket niet in de avond werd afgehandeld maar in de ochtend of middag, dan was de kans groter dat het wel op tijd binnen was.

Goed geholpen last minute

Ze vinden altijd wel een oplossing! Ook al is het last minute. Ik bestel altijd mijn feest artikelen

Goede service.

Bestelling, de ballon hing netjes klaar, ik kreeg nog "de waarschuwing" uit te kijken voor hetgeen aan het plafond hing daar de ballon met helium is gevuld. Super service, vlotte afhandeling, ook het puntsgewijs doornemen van de bestelling.

Mijn cadeau is geleverd! En ze was er ontzettend blij mee. Dank voor de goede service

Super vriendelijke, snelle en nette afhandeling van mijn bestelling. Attenderen je op eventuele wijzigingen en voordelen

Top ervaring

Goede informatie vooraf, bestellen en ophalen (genderreveal ballonen) verliep soepel. Heel hulpverlenend en aardig personeel.

Perfect.

Netjes bericht ontvangen en op tijd bezorgd.

Had ballonnen voor op een begravenis als afscheid heel mooi werden ze bezorgt met hele mooie lintjes ze waren ruim optijd en hadden geduld op t wachten bij begravenis t duurde 5 min langer voor dat ik bij de auto kon zijn dat vonden zij geen probleem als ik een verjaardag heb ga ik zeker weer ballonnen bestellen !

Super service! Mijn dochter is erg blij!!!

Het was goed alleen te laat geleverd erg jammer

Snelle reactie en goede service. Ballonnen werden op tijd bezorgd.

Snelle service, er wordt meegedacht, vriendelijk personeel

Ik had een zwanen ballon besteld, maar die was in de auto van de bezorgster kapot gegaan. Kon ze niks aan doen maar wel meteen gebeld en in een oplossing gedacht.

Makkelijk te bestellen, fijn dat het bezorgt kon worden en op de juiste datum

ik ben zeer te vrede!

ik ben zeer te vrede met de bestelling!

Verrassing zéér geslaagd !

Afgelopen week heb ik een (eerste) bestelling geplaatst bij Zorgvoorparty. De website biedt verrassend veel opties en mogelijkheden. De bestelling werd keurig in een degelijke doos geleverd en verliep voorspoedig. Van de ontvanger kreeg ik naderhand hele leuke foto's van het uitpak moment. Het effect en alles eromheen was absoluut meer dan geslaagd ! :) Mocht ik nog zoiets nodig hebben, dan bestel ik zeker weer bij jullie...

Meedenkend

Ik wilde een ballon met 17 erop. Ik werd netjes gebeld en mij werd aangegeven, dat ze geen ballonen met 17 erop hebben. Als alternatief konden ze op de ballon 17th birthday bijschrijven. Door het meedenken en hulp van het personeel heeft mijn dochter toch een mooie ballon gekregen.

Snel, compleet en een feestje om te ontvangen!

De bestelling was (zoals beloofd) de volgende dag in huis! Producten voldoen aan verwachting. Om de doos op te vullen waren ballonnen gebruikt, daardoor een feestje om te ontvangen!

Aardige mensen alleen ze waren vergeten om het gewichtje mee te geven terwijl ik daar wel voor had betaald dus toen ik eenmaal de ballon uitpakte (uit de zak) kon ik het niet ergens plaatsen. Maar voor de rest heel leuk, netjes en ook geen andere problemen gehad, het kan altijd gebeuren natuurlijk!

De bestelling had ik de volgende dag gelijk in huis, dus ik ben super tevreden. Goede service!

Wat ik besteld had was niet op voorraad, ik werd keurig gebeld of het ook een andere kleur mocht zijn, netjes. Goede service.

De ballonnen zagen er mooi uit en hebben toch nog een lach weten te toveren op het gezicht van de persoon die ze mocht ontvangen. Zo jammer dat ze nu een bijzondere mijlpaal verjaardag niet uitgebreid met ons kon vieren. Daarnaast wordt er ook goed mee gedacht. We werden netjes gebeld om samen de beste verzend datum vast te stellen. Mooie service!

Goed geregeld

De bestelling kwam presies op de door mij gewenste dag binnen. Erg leuke artikelen van prima kwaliteit

Perfect bezorging heel mooie productie ben heel blij

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag