Prettige behandeling aan telefoon en ballon was keurig op tijd.

GE-WEL-DIG

Super goede service, goede kwaliteit, vriendelijk personeel

De ballonnen zijn op tijd geleverd en van goede kwaliteit. Vooral de glitterballonnen zijn heel mooi. En een lieve bezorger ;)

Top service, erg vriendelijk!

Bij Zorgvoorparty helium + ballonnen online besteld, kreeg een telefoontje dat ik de verkeerde ballonnen had gekozen. De vriendelijke meneer adviseerde de juiste (helium) ballonnen en de mogelijke kleuren. Volgende dag hadden we de bestelling al in huis. Vriendelijk, perfecte service en scherpe prijzen. Wanneer we weer bestellen doen we dit zeker weer bij Zorgvoorparty!

Superservice

Superservice! Had een vraag werd snel beantwoord. En uiteindelijk werden de ballonnen (met helium) een dag eerder bezorgd aangezien ze een week goed blijven. Zou zeker in de toekomst weer bij zorgparty bestellen

Geweldige service

Bellen bij onduidelijkheid en denken mee in oplossingen!

Ik ben heel blij met de ballon. Prima kwaliteit, heel mooi en bezorg op tijd ! Dankjewel !

Leuke aanvulling

Voor ons huwelijk hadden wij 5 grote witte ballonnen. Hebben het de hele dag goed gedaan. Leuke aanvulling. Service vooraf was uitstekend! Erg fijn samengewerkt met zorg voor party.

Goede prijs kwaliteit

Altijd goed!

Perfecte service

Precies op tijd alles geleverd. Ook nog geholpen nadat wij stuntels binnen 10 seconden de ballonnen in de knoop hadden gekregen. Top service !

Goede service en alles zag er tip top uit!

Leuk en netjes

Hele leuke ballonnen klaar gemaakt voor de verjaardag van mijn man!

Heel erg goed

Hele goede service

Last moment bestelling gedaan, was geen probleem om dezelfde dag nog te bezorgen.

Bedankt voor de levering, de ballon hebben drie dagen mooi gehangen. Perfect

Prachtig!

Wat een goede service en prachtige ballonnen.

VERRASSEND

Ik word altijd zo vrolijk van jullie ballonnen gevuld met helium het maakt mijn feestjes altijd helemaal af en jullie weten de beste kleuren te combineren, ook ben ik blij met de aanbiedingen die ik krijg op mijn verjaardag zelf, en een onwijs gezellige bezorger, dankjulliewel

Fijn

Aardige mensen. Leuke. Sfeer in de zaak.

Fijne service en vriendelijk personeel Bestelling was lekker vroeg bezorgd!

Prima.Kon niet beter.

Prima. Kon niet beter.

Fijne winkel

Snel geholpen en veel keuze

Simpel snel en duidelijk!!

Persoonlijke benadering

Op vragen onmiddellijk antwoord. Denken mee. Levering op afgesproken tijd. Top service!

Een ‘oké’ ervaring.

De keuze uit ballonnen was er niet heel veel. Daarnaast heb ik geen mail ontvangen of het pakket met ballonnen geleverd was bij het aangegeven adres. Voor het afleveren heb ik extra moeten betalen en zou hier bij denken dat je dan wel op de hoogte wordt gehouden van je pakket. Ook vond ik de bezorgkosten te veel voor een doos ballonnen...

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag