Altijd goede en vriendelijke service!

Altijd goede, snelle en vriendelijke service!

Super goede kwaliteit en alles stond klaar.

Super goede service, kom zeker terug!!

Heel goed afgewerkt alles op tijd en goed verpakt

excellent service

great service

Ballonnen te laat geleverd,helaas.

Helaas de bestelde ballonnen 3 dagen te laat ontvangen. Na reclamatie geld retour gekregen,goede service.

Fantastic

Top bedrijf. Attent, competent en veel ervaring. Onzettend tevreden.

Geweldige super vriendelijke bezorgers !

Veel keuze, mooie ballonnen, snel geleverd.

Super! Mooie ballonnen!

Op dezelfde nog een bestelling met bezorging kunnen regelen! Top!

Echt een aanrader om hier te bestellen

Prachtige ballonnen, stipt op tijd geleverd na prettig telefonisch overleg en grote flexibiliteit toen ik snel nog iets wilde bijbestellen.

Super leuke ballon

Goeie service

Optijd geleverd en nog goeie advies erbij. Er waren geen blauwe ballonnen laatste moment wel op de dag zelf ben ik gebeld dat het toch binnen gekomen was super!!

Mooie ballon met tekst ontvangen,precies zoals ik had besteld. En daarbij het schoolkrijt bordje,heel feestelijk ingepakt. Een dikke 10 voor alles!!

Mooie grote gekleurde ballonnen van heel goed kwaliteit! Ik heb de ballonnen vrijdag 10 juli opgehaald en vandaag 14 juli zijn ze nog steeds aan het zweven tegen het plafond.

Geweldig. Netjes op tijd bezorgd

Omdat de verjaardag op maandag was, werd ik door jullie erop attent gemaakt dat ik het beter op vrijdag kon laten versturen, omdat het risico erin zat dat het pas op dinsdag zou ontvangen. Nu was het er op zaterdag al. Dat was prima. Beter dan een dag te laat

top service mooi kwaliteit en snelle levering

Altijd top service en goede kwaliteit!

Ik bestel altijd mijn ballonnen bij Zorgvoorparty en ik raad het ook bij al mn vrienden en familie aan. Als kadootje een ballom geven daar wordt iedereen blij van!

Great service

Great service - balloons were perfect!

Heb de helft van de bestelling ontvangen

Jammer dat niet alles geleverd was

Geweldige ballon en zeer goed verpakt! TOP!!!

Origineel en geen standaard ballon

Ik heb een ballon met een ballon erin besteld. Ziet er leuk en origineel uit. Na mijn bestelling kon ik toch nog de leverdatum wijzigen dus ook de service is top!

Super! Werd nagebeld ivm te grote extra kosten doos. Geld wordt teruggestort!

Prima geregeld!

Mijn moeder was helemaal blij en verrast toen er een vrachtwagen voor de deur kwam, voor haar! Heel leuk! Prachtige ballonnen en precies zoals ik ze zag op het plaatje! Dank voor deze leuke ervaring!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag