Helemaal top

Snelle levering, vriendelijke geholpen. Mooie ballonnen

Fijne ervaring

Ik beoordeel nooit, maar deze keer heb ik er moeite voor gedaan, dik verdiend. Hele fijne ervaring met zorgvoorparty gehad. Woensdag had ik mijn bestelling geplaatst en vandaag netjes afgeleverd. De ballon was prachtig! Wat een top service hoe die was gemaakt! Zeker de volgende keer weer bestellen.

Mooie ballonnen. Fijne service.

Door de Covid-maatregelen werden mijn ballonnen tegen gereduceerd tarief thuis bezorgd. Van te voren werd ik opgebeld om een tijd af te spreken en men was keurig op tijd. Nu, een week later, zakken de eerste ballonnen een beetje. We hebben dus een week feest kunnen vieren hier thuis. Wat een gezelligheid!

Jammer vooral met deze covid tijden

Ik had een tros ballonnen van 5 stuks besteld, kaarsjes en versiering. De kaarsjes die ik wilde was er online niet, maar zag het wel in de winkel staan. Maar omdat ik online had besteld en betaald, mocht ik die niet ruilen. Jammer. Een zak van €1,- erbij genomen voor de ballonnen. Én extra betaald zodat de ballonnen 3 dagen blijven zweven. Nog extra voorzichtig naar binnen gelopen met de ballonnen en knapt er 1 ballon uit het niks. Nergens tegenaan gekomen niks. Oké kan gebeuren. Toen volgt opeens de volgende ballon. Er bleven voor de jarig die pas de volgende dag jarig was, maar 3 ballonnen over. Jammer want haar lievelingskleur was uiteraard geknapt. Ik denk gewoon te veel helium ingeblazen. Conclusie: kwaliteit en service was naar mij toe slecht.

Top communicatie en product

Heb bij Zorgvoorparty ballonen en slingers besteld voor een verjaardag en deze waren echt mooi en precies waar ik op had gehoopt. Communicatie liep ook heel vlot en fijn. Voorbeeld was dat ik omdat ik op het laatste moment nog een verandering wilde maken in mijn bestelling en ik binnen een half uur van bestelling plaatsen werd gebeld met mededeling dat dit geen probleem zou zijn. Zal in de toekomst vaker gebruik maken van Zorgvoorparty!

Perfecte service, snelle levering

Alleen maar positief. In deze Corona tijd meedenken, instructie filmpje sturen, snelle reactie. Echt alleen maar complimenten!

Mooie ballonnen

Fantastisch!

Fijn bedrijf met uitstekende service! Ballonnen zijn thuis bezorgd in deze Corona-periode, omdat het bij post nl een rotzooi is! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Er was iets mis gegaan met bezorging, Zorgvoor Party heeft de ballon met eigen bezorgdienst alsnog bezorgd. Bedankt!

Goede service.Was iets fout gegaan met de betaling dinsdag gelijk een belletje van de winkel.

Zoals altijd weer SUPER!

Door het coronavirus later bezorgd (waar Zorg voor Party niets aan kan doen, en dit de schuld is van Post NL) maar gelukkig had ik de bezorgdatum eerder gezet en kam de verrassing voor onze dochter precies op haar verjaardag en hebben we de slingers alsnog opgehangen. Weer super bedankt Zorg voor Party en als we iets nodig hebben komen we graag terug!

Alles is netje ,op de dag zelf,afgeleverd.in deze moeilijke periode(corona). Ook netjes geinformeerd omdat het bij de pakketdienst erg druk is,dat het pakketje ook later kan komen.maar ze zouden alles in het werk stellen om het op tijd te bezorgen.super

Prima service!

Ik vond wat ik zocht. Uitstekend!

Teleurstellend

Ik had veel meer ballonnen verwacht. Ook kwamen de ballonnen niet uit de doos ‘vliegen’ wat wel omschreven wordt. Ik vind het een leuke doos maar absoluut geen €25 waard!

Super vriendelijk en snel! Top

Super snel!!! Top

Ik had voor een vriendin een gedecoreerde ballon besteld. Prijs vond ik eerst best duur maar toen ik het eenmaal had opgehaald in de winkel was dit het dubbel en dwars waard. Top!

Goede service toppie

bij deze wil ik jullie bedanken voor het oplossen van de niet bezorgde balonnen door postnl, ( dit geheel buiten jullie schuld ) voor mijn dochter de verjaardag,ondanks ze al jarig was geweest was ze toch nog blij met de verrassing van de door jullie persoonlijk bezorgde ballon super bedankt , mvg Mevr van Leeuwen

Geweldig!!

Super service en hele mooie producten..

Niet gekregen wat ik besteld heb.

Opblaasbare cijfer 50 van 45 cm besteld en betaald. Blijkt echter 32 tot 35 cm. Fout in verwerking logistieke (?) gegevens. Gebeld maar geen andere keuze dus maar geaccepteerd ...

Echt aanbeveling en leuk geprijsd!

Uitstekende service.

Ondanks het feit dat mijn bestelling (versturen van ballonnen per doos) vrij laat binnen kwam heeft Zorg voor Party er voor gezorgd dat de ballonnen op tijd gearriveerd bij de jarige.

mooi produkt, lage prijs, goede levering

ik had eerst via greetz gekeken om een ballon te bestellen, daar waren de kosten veel hoger voor hetzelfde produkt. ik ben heel tevreden over de levering en de kwaliteit, daarnaast is de prijs top!

Mooie ballonnen

Goed service en mooi product. Helaas werd de bijbehorende kaart met de felicitaties voor de ontvanger niet meegeleverd.

Superrrrr

Voor herhaling vatbaar. Op tijd en netjes verpakt.

Top!!

De post kon de ballonnen zaterdag niet leveren i.v.m. drukte. Mochten ze zaterdag gratis afhalen bij zorgvoorparty. Helemaal top!! Onze dochter was super blij. Anders had ze ze dinsdag gehad. (Nu nog steeds niks gehoord van post nl)

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag