Hele mooie ballonnen

Prachtige doos vol ballonnen feestelijk!!

Super mooi ballonnen tros

Na de bestelling wordt je super goed geïnformeerd van de volgende stappen zoals betalen bezorgen en bezorg tijd

Mooie ballonnen

Mooie ballonnen. Konden op de gekozen tijd makkelijk opgehaald worden. Blijven lang vol.

Echt een aanrader! Snelle service en heel attent dat er een felicitatie kaart bij zat.

Geweldig, vriendelijk en mee denkend personeel, groot assortiment. En niets is te gek!!

Erg blij mee!

Echt netjes en op tijd geleverd. Ballonnen zagen er ook uit zoals het op de website staat. Ze wilde ons zelfs helpen met het plaatsen van al die ballonnen. Echt heel vriendelijk! Dank nog!

Super & meewerkend

T originele adres was niet thuis op t moment v leveren, en contact was t gelukkig geen probleem alsnog op een ander adres de ballonnen af te leveren !

Ik had een bestelling geplaatst, zoals ik dacht dat goed was. Ik werd keurig gebeld, toen bleek dat ik het niet helemaal goed had gedaan. Alles werd genoteerd naar mijn wens. Het resultaat is prachtig. Mijn dochter is heel blij met haar verjaardags ballon.

Ik heb voor het eerst online een bestelling geplaatst bij Zorg voor Party. Ik wist welke kleuren ballonnen ik wilde bestellen, maar er was veel keus voor dezelfde kleur. Na het plaatsen van mijn bestelling werd er contact met mij opgenomen, omdat de gekozen kleur door mij niet heel mooi was en bespraken zij andere opties met mij. Daar ben ik heel blij mee! De ballonnen die uiteindelijk geleverd werden waren precies wat ik voor ogen had. Kortom, top service.

Ge-wel-dig!

Wat zou ik hier nog aan toe moeten voegen.....altijd goed. Vriendelijk en vakkundig.

Stuffer ballon was helemaal top

Vriendelijk personeel,mooi product Kom zeker nog vaker langs

Mooi

Alleen de bezorging via Post.NL is niet optimaal 4 keer van tijd veranderd voor de bezorging.

Klassenfeest was geweldig door de decoratie!

Mijn klassenfeest was echt geweldig en maakte het helemaal af met de ballonnen en decoratie van jullie! Kregen heel veel complimenten! Super bedankt hiervoor!

Snel en super vriendelijk!!

Ik kom er geregeld. En er is altijd genoeg keus . super vriendelijk personeel. Een gezellige winkel met altijd blije gezichten !!!

Goede levering, professioneel en kwalitatief.

Goede levering, professioneel en kwalitatief goed in elkaar gezet. Veel complimenten mogen ontvangen!

Alles verliep goed kwa bestelling afhalen en kreeg een goeie uitleg

Gewoon goed!

Ballon op tijd geleverd, ontvanger was er super blij mee!

Top Geholpen met de kleurkeuze van de ballonnen.

Ballon zelfde dag nog gezakt

Met als oplossing de volgende keer als ik iets koop iets gratis te krijgen of langs te komen in de winkel. Dat was ik al niet meer van plan na deze ervaring. En heb ik er dus weer werk aan, jammer. Ik ben namelijk mijn vertrouwen wel kwijt en bestel de volgende keer mijn spullen liever ergens anders.

Ze zijn de beste.

Ze zijn de beste op het gebied met ballonnen met het grootste assortiment verkleedkleding

Top levering zoals gewenst

Keurige levering op de gewenste dag, keurig verpakt.

Bij mijn bestelling was er iets anders geleverd dan dat er besteld was. Na even een telefoontje werd het direct opgelost. Dus een geweldige service! Bedankt.

denken goed mee in mogelijkheden. Snelle verzending

Fijne medewerker telefonisch gesproken over de mogelijkheden. Korte lijntjes m.b.t. levering.

Snel verzonden

super snelle levering, leuk verpakt!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag