Snelle service en prima bestelling

Enige nadeel vind ik de website, er staat veel en de route voor de bezoeker van de website is soms wat lastig omdat er zoveel keuzes zijn. Maar verder is de service prima, vriendelijk aan de telefoon en de bestelling is op tijd af.

Van een gave website, tot supervriendelijke mensen en een mooi verzorgd en feestelijk feestpakket aan huis bezorgd. Bedankt voor jullie goede zorg! Ik beveel dit bedrijf zeker weten aan.

Top service!

Service gericht en klantvriendelijkheid

Fantastische service

Onlangs bestelde ik online helium ballonnen voor de 16e verjaardag van mijn dochter. Voor de zekerheid had ik 1 dag extra speling genomen voor het geval de zending per post vertraagd zou zijn. De ballonnen werden netjes op tijd verzonden naar maar zijn nu 5 dagen later nog steeds niet bij mij aangekomen door problemen bij Post Nl. De helium zal er inmiddels uit zijn en de verjaardag is al voorbij. Ik belde Zorg voor Party met mijn verhaal en zij vonden dit ook erg vervelend. Ze hebben mij een voucher gestuurd ter waarde van het door mij bestede bedrag. Top service want vertraging bij Post Nl ligt buiten hun macht. Ik zal in de toekomst zeker meer bestellen bij jullie!

fijne ervaring, denken goed mee. Site mag wel een opfrisbeurt.

Toppers!

Ik heb ballonnen besteld voor onze trouwdag. Alles was perfect!

Super service en een snelle levering

Echt een leuke Ballon als eind resultaat. Wat ik goed vond is dat er via Whatsapp contact gehouden werd met mij. Ga zo door en tot de volgende bestelling.

Perfect, zoals altijd ...

Perfect , zoals altijd !!

prima service

Ik heb ballon via internet besteld en die in winkel opgehaald. dat verliep prima.

Aanrader

Goede en snelle service!

Besteld en betaald via internet en opgehaald in de winkel. Goede service

Topservice

Jullie denken mee en zijn snel in reageren. Ook telefonisch werd ik goed en klantvriendelijk te woord gestaan.

Top!!

Goede service...

Voor mijn verloving heb ik heliumballonnen besteld. Ik heb alles precies op de aangegeven tijdstip ontvangen. Het zag er prachtig uit!

goede service!

Gelijk verstuurd!

Top ballonnen top bezorg service

Op vrijdag besteld voor levering op zaterdag (in corona tijden) Helaas bleek feestvarken niet thuis, bezorger belde voor overleg en kwam ze keurig bij ons afleveren Top service, volgende keer weer!

Fantastische service

Heel klantgerich! Ik had een bestelling via de site gedaan. Zorg voor Party heeft telefonisch contact met me opgenomen om te zorgen dat de bestelde ballonnen op tijd en door hun zelf geleverd zijn. Chapeau!!!!

Hele mooie ballonnen voor mijn jarige dochter mogen ontvangen. Helaas ging er een kapot maar deze is gelijk vervangen. Toppers! Dank jullie wel voor deze geweldige service.

Super mooie ballon en goede service!

De kindjes waren super tevreden met de mooie ballon en hebben er nog altijd plezier van! Bedankt voor de goede service en snelle levering!

Perfect!

Supper snelle service! Leuke medewerkers.

Keurig afgehandeld en bezorgd. 👏🏻👏🏻

Snelle levering. Zit er goed uit ben zeer tevreden

Super en keurig op tijd

Super keurig op tijd. Mijn dochter was erg blij met haar balonnen

Geweldige service en de ballonnen waren prachtig!!

Het einde van de middag deed ik een bestelling voor de dag daarop. Deze werden vervolgens netjes op de afgesproken tijd bezorgd met als resultaat een zeer gelukkige peetdochter die haar Sweet Sixteen door het coronavirus niet kon vieren. Bedankt!!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag