Super!!!

Avond ervoor besteld, volgende dag op de aangevraagde tijd bezorgd. En de ballonnen waren heel mooi.

Super snel geleverd, niet duur en origineel aanbod vergeleken met anderen!

👍🏼

Good quality. Good delivery service.

Ordered random shiny items for party. All came in good order. Blow outs (roltongen) are a bit poor quality. If to use once is acceptable. For my child i will choose something else next time, as i need it for long term. Glitter Paper and curtains are good. Impressive was delivery. Very quick.

Fast service

Order items Wednesday evening to pick up in store. Had an email first thing Thurs to say I could come to collect anytime. Great quick service. Always buy my costume things from here as they have a great selection.

Ik ben goed geholpen voor de surprise party.

Netjes op tijd bezorgd en er wordt goed naar de klant geluisterd. Ik ben goed geholpen voor de surprise party.

In tijden met corona maatregelen werkt het versturen van balonnen als geschenk prima!

Top service!

Last minute niet naar een verjaardag van mijn tante kunnen gaan, hebben zij gewoon bezorg!

Ballonnen waren mooi en zoals omgeschreven. Had met helium voor 3 dagen en ze bleven inderdaad zolang in de lucht.

prima. duidelijke site, snelle service

me ballon was prachtig ik heb het zelf opgehaald was goeie service

Fijne vriendelijke medewerkers die met je meedenken

Mijn bestelling stond netjes klaar, werd in mijn bijzijn nog extra gecontroleerd. Werd vriendelijke te woord gestaan. 👍🏻

Ballonnen op tijd geleverd

Ballonnen op tijd geleverd en zag er mooi uit. Een dag na het feest zweefde een paar ballonnen met glitter niet echt meer. Dit doorgegeven zodat ze dat wisten. Ik kreeg gelijk antwoord hierop. Kortom zeer tevreden!

Keurige decoratie

De bestelde decoratie zag er keurig uit. Wat ik wel jammer vond is dat ik had gevraagd en bevestigd had gekregen dat de bestelling om 13.45uur (zaterdag 22 feb) geleverd zou worden, terwijl toen ik om 13.00 op de locatie aankwam de decoratie al bezorgd was zonder dat ik hiervan op de hoogte gesteld was. Heel jammer zeker als de mensen op de locatie daar nog niets van afwisten. Vind ik wel echt een minpuntje.

Alles lag netjes klaar, top geregeld

nvt

Goede service, snelle levering

Prettig bedrijf !!

Altijd goed

Goed zoals ik gewend ben, ze nemen zelf proactief contact op als ze denken dat je een foutje hebt gemaakt. En toen ik online xtra wilde bijbestellen kreeg ik mijn bezorgkosten teruggestort. Echt toppers! Bezorgers ook echt topmeiden!

Vriendelijk personeel, snel en een ruim assortiment

Ik kom regelmatig ballonnen of versiering kopen in de winkel. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit spullen!

Ik ben blij met de vele keuze aan materialen. Het maakt niet uit welke materialen ik nodig had, alles was er, in alle kleuren van de regenboog. Het enige wat ik jammer vond is dat het naar de prijs die je ervoor betaald niet altijd de beste kwaliteit is. Het gaat om draadjes van lampionnen die schreef zitten in plaats van in het midden.

Super blij met de kwaliteit, prijs en levering. Dank!

Snelle levering, goeie service

Top site. Top producten! Snelle levering, snel antwoord.

Levert snel en netjes

Zorg voor Party levert al jaren onze ballonnen en de service is goed en de levering snel.

Top alles op tijd binnen gekregen en netjes verpakt

Top alles op tijd geleverd.

Top winkel.met top service

Bestelling stond helemaal klaar en bij het missen van een aantal onderdelen een mail van te voren gekregen met en oplossing.

Altijd goed en op tijd geregeld.

alles altijd top geregeld ook in de winkel.

Prettig overzichtelijk

Ik werd goed geholpen en de vriendelijke medewerker zocht en vond wat ik wilde

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag