Levering niet op tijd

Helaas zeer teleurgesteld dat de levering niet op tijd was jammer dit.

Super service en vriendelijke bediening

Bij het bepalen van de bestelling ben ik erg goed geholpen.

Erg goede service

Leuke gezellige winkel en erg goed personeel

Netjes op tijd klaargezet om af te halen

Online besteld en in de shop opgehaald. Netjes op tijd klaargezet. Enige was dat we van de website dachten dat er 4 hoeden in een verpakking zaten maar dat was er maar een.

👍🏼

Zeer goed, meedenkend

Zeker aan te bevelen!! Tot de volgende keer 😊

Hele vriendelijke mensen en snelle levering met olijke ballonnen. Ik ben blij!

+++ Service en prijzen

vriendelijke medewerkers, mooie prijden en goed service. Website werkt ook optimaal.

Vriendelijk en flexibel personeel

Ik was wat vroeg bij het ophalen van de spullen, maar dit was geen probleem. De ballonnen waren van een goede kwaliteit en zagen er erg mooi uit.

Online bestelling

Mooi jurkje en goede kwaliteit. Ik heb op de website een XS aangeklikt en er kwam een maat 36 binnen, dat is iets te groot voor mij. Helaas is het jurkje niet kleiner beschikbaar.

Service in de winkel en via de site

Goed advies, keurige uitvoering en prettig

Top! Goede service!

Zijn altijd op tijd! Veel keus! T is een fijne zaak om te komen !

Door grote drukte leek alles fout te gaan.

Voor een feestje had ik 3 items besteld, deze zijn opgehaald door derden in de winkel. (Het was er erg druk). Eenmaal thuis afgegeven bleek 1 item kapot. (Pootje van een bril was gebroken). En 1 item was niet voorradig en is vervangen door een vergelijkbaar product. (6 donkere volle plaksnorren werden vervangen door 6 verschillende modellen en kleuren snor). Iets nazenden wordt helaas overheen gepraat (per mail). De keren dat ik belde was het te druk of de betreffende persoon (toevallig) niet aanwezig. Het waren kleine dingen van kleine bedragen die zelf opgelost zijn, geen excuses gehad. Ik geef ze het voordeel van de twijfel wegens grote drukte in het weekend en mbt een omtovering van de winkel naar Halloween stijl van de verhalen die ik hoorde.. Dus let op! En bestel op tijd om teleurstelling te voorkomen. Een 10 halen is moeilijk Dus voor nu een 3 omdat slechts 1/3 in 1x goed was! Tot het volgende feestje..

Dé meest complete feestwinkel....

Wow, hier hebben ze werkelijk waar alles. Ik kwam voor wat slingers, maar door de geweldige super opgezette Halloween afdeling ben ik ook gelijk geslaagd hier voor. Echt het lijkt wel een attractie opzich. Super leuk personeel die me vol enthousiasme hielpen. Echt een vettw aanrader!!!

Goede en inzichtelijk proces en prachtige spullen

1e keer besteld en meer dan tevreden

1e keer besteld en meer dan tevreden. De prijs/kwaliteit verhouding is prima, bestelproces duidelijk en bezorging zo als aangegeven. Erg leuke webwinkel die ik zeker ga onthouden en aanbevelen.

Ruime keuze; goede prijs/kwaliteitsverhouding

Ruime keuze; goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goede bezorging

Kwalitatief goed artikelen en goede/snelle bezorging.

Excellent!

Top service!

Had een hele mooie helium ballon met decoratie roze en blauw en gevuld met roze confetti en kleine ballonnetjes voor een gender reveal party. De kleine ballonnetjes maakte het helemaal af 🎉🎈 Super fijn geholpen, zeker een aanrader!!

Een aantal ballonnen besteld bij Zorg voor Party. Op tijd klaar, van mooie kwaliteit en vriendelijk personeel. Ik zou zo weer bij Zorg voor Party bestellen!

Altijd tevreden en naar wens

Ik bestel al jaren bij zorg voor party, ook voor de zaak en dit naar volle tevredenheid. Zodra ik over decoratie adviseer aan bruidsparen, staat zorg voor party op nummer 1! Vooral door de ballonnen. Goede en snelle service en fijne prijzen.

Snelle levering van kwaliteitsartikelen

Het was eigenlijk een last minute idee en inspanning, het vinden van een lokale leverancier van helium ballonnen voor de verjaardag van onze kleinzoon. Gelukkig hebben we Zorg voor party gevonden. Ruime keuze op de website met veel voorraad. Levering was op tijd. De medewerkers zijn zeer vrolijk en vriendelijk, zeg maar gerust in een feeststemming. Verder kregen we ook goed advies. We gaan zeker weer gebruikmaken van hun diensten.

Fenomenaal

Wij wonen in Amsterdam en wilden een ballon die niet te koop is in Amsterdam maar wel bij jullie ( zwemdiploma ballon) . Het was een last minute idee want ik had hem de volgende dag nodig. Ik belde rond het middaguur en ben geweldig geholpen, de mevrouw verzekerde dat ik de ballon de volgende dag in huis zouebben. En dit is gelukt, en het meisje stond te stralen met ballon in haar hand. Ontzettend bedank !

Goed assortiment versus betaalbare prijzen en snelle levering.

Diverse artikelen besteld; per omgaande bevestiging ontvangen, direct af te halen of te bezorgen, bij afhalen stond bestelling reeds klaar.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag