Mooie ballonnen en op locatie bezorgd!

Mooie ballonnen en op locatie bezorgd!

Bestelde product was niet meer leverbaar, maar wel al betaald. Er is snel een passende oplossing bedacht door Zorgvoorparty.

Great service and friendly.

I called at noon when they opened and was able to pick up an order of balloons within a couple of hours ;-)

Goed product en leuk om te ontvangen.

Voor mijn dochtertje haar negende verjaardag heb ik een kaarsje met een kroontje besteld. Het is een prachtig stevig en best groot kaarsje, niet te vergelijken met wat je bij de Hema haalt, echt mooi. Het kaarsje kwam mooi verpakt met twee schattige ballonnen er bij. Kan niet wachten tot haar feestje!

Snelle bezorging, prachtig product!

Een ballon laten bedrukken en bezorgen. De ballon is op tijd bezorgd in en mooie doos en de ballon was precies zoals op de foto!

Mijn artikel kwam een beetje kapot aan. Werd helemaal niet moeilijk gedaan en had binnen 2 dagen mijn geld al terug op mijn rekening

Op tijd En de verrassing was superleuk

Geweldige service!

Top service; persoonlijk en nemen de tijd om je het beste advies te geven. Zo hoort elke winkel het te doen!

Click en collect

Spullen stonden snel klaar voor ophalen

Ze zijn klantvriendelijk

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

Feestelijk

Prachtige ballonnen, helemaal goed en op tijd geleverd. Top!

Gewldig service

Een prachtig ballon is waard te kopen bij jullie

Alles keurig en snel geleverd.

Online mijn bestelling gedaan en mijn bestelling stond netjes klaar. Medewerker was heel behulpzaam. De sfeer in de winkel is ook erg gezellig. Leuk begin van een feestje!

Uitstekende service!

Ballonnen moesten verstuurd worden, maar dat was geen enkel probleem. Keurig op tijd!

Mooie feestspullen voor een goede prijs

Overzichtelijke site, groot assortiment en goede service. Ik werd meteen gewaarschuwd dat een van de bestelde artikelen er iets anders uitzag dan het voorbeeld op de site. Pakket werd snel geleverd en alles kwam netjes aan.

Perfecte toevoeging aan een erg mooi feest!

De ballonnen waren een erge mooie toe toevoeging aan het leuke feest!

Prima webshop

Veel keuze mogelijkheden en op tijd geleverd. Omdat ik iets vergeten was aan te vinken namen ze contact met mij op; vriendelijk te woord gestaan.

Goed, top

hele mooie glitterballonnen

De service van zorg voor party is uitstekend, vriendelijk, op tijd en goed. De bestelde helium glitterballonnen zagen er prachtig uit en waren echt een extra touch op het 20 jarig bedrijfsjubileum in Delft. De balonnen zijn, zoals was afgesproken, geleverd in de ochtend op de dag van het feest. De dag na het feest lagen drie ballonnen al op de grond. Dus als je je balonnen eerder wilt laten bezorgen, zou ik er dus een paar extra bestellen. Op de website staat dat ze 3 dagen goed blijven, maar dat geldt dus niet voor 100% van de balonnen. Voor ons was het geen probleem. We genieten zelfs deze week nog van de overige balonnen. We raden Zorg voor party zeker aan.

Mooie ballonnen

De ballonnen waren mooi maar helaas niet verstuurd op de gevraagde datum. Het kwam een dag later binnen bij de jarige.

Mooie ballonnen

Vrolijk en volgens afspraak!

Vrolijk en volgens afspraak!

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag