Makkelijk en snel online besteld

Duidelijke website en toen ik toch een vraag had even gebeld en vriendelijk te woord gestaan.

Geen

Heel goede klanten service

Super service!!!

Vriendelijk, correct en prachtige ballonnen

Goed advies en veel complimenten gekregen!

Veel dank voor jullie kundige advies! Onze versiering zag er fantastisch uit en sloot goed aan op onze nieuwe huisstijl. Zo konden we het feestelijk lanceren.

Prachtig

De ballon was niet op voorraad wat ik besteld had. Werd gebeld met opties. Erg fijn.

Toppers

Topwinkel ...zorgzaam en goeie info en raad van personeel

Geen ballon ontvangen !!!!!!!

Ze heeft haar ballon niet ontvangen. Volgens de bezorger is die wel afgeleverd. Maar dat is niet zo

Online bestelling en deze stond klaar op de afgesproken tijd.

Zoals op de foto . Erg mooi Viel goed in de smaak

Ze denken met je mee.

Goede ballonnen en geleverd op voorkeurstijdstip

Goede ballonnen in setjes van 25 geleverd op voorkeurstijdstip

Excellent.

Very friendly staff and great service

Super aardige & leuke mensen!! Echt de klantvriendelijkheid is echt een 10 Voelde mij direct thuis

Heel goed!

Mijn bestelling was een dag te laat ivm met storing post NL. Ik kreeg netjes een belletje, de dag daarna is de bestelling geleverd.

Prima, maar kort plezier van.

Fijn geholpen in de winkel. Mooie ballonnen. Ik had extra betaald om de ballonnen 3 dagen te laten zweven, alleen was dit wel al na 2 dagen ipv 3. Dus helaas kort plezier van. Volgende keer zou ik hiervoor niet extra betalen.

Grote teleurstelling

Levering was prima. Maar als je een trosje van 4 helium balonnen besteld verwacht je dat ze allemaal met helium gevuld zijn, niet slechts 1. Ofwel er was 1 ballon die trots omhoog stond en de rest ligt op de grond. De tekst / het kaartje wat erbij zit was ook om te huilen. Op dun printpapier. Dat voor 28 euro.

Goede snelle levering en prachtige ballonnen

Levering was perfect heel snel, om 16:00 besteld en de volgende ochtend om 9:30 bezorg! Ballonnen zagen er tip top uit. Enige wat iets minder was was de tijd dat de ballonnen zweven. Ik had voor 3 dagen betaald maar op dag 3 lagen de meeste al bijna op de grond. Maar hier is denk ik weinig aan te doen. Verder helemaal top en ik zou volgende keer weer bestellen

Netjesstond alles klaar

Had wat feestspullen besteld kwam volgende dag al binnen.Toen ik de doos open maakte begon het feestje al.......

Snel en goede producten

Enige was dat er geen gewichtje standaard aan vast zat. Dus voor vervoer best uitdaging niet per ongeluk los te laten. Bij helium ballonnen zou ik standaard gewicht bij doen en iets ervoor berekenen. Klanten hebben niet door dat zonder gewicht onhandig is:)

Goede service, ruime keuze

Ik zal t nooit vergeten: Tijdens Corona is een vriendin overleden en mochten we geen afscheid nemen. We hebben toen voor elk persoon die er niet bij mocht zijn een ballon op een stoel geplaatst met dmv een kaartje een persoonlijke boodschap. Ze hebben dit met respect en perféct geregeld en was voor de aanwezige nabestaanden heel indrukwekkend. Zo waren we er toch een beetje bij.

Top ervaring alleen kan de powdershot niet in huis worden gebruikt misschien bij te vermelden

Geweldige mooie stuff ballon!!!

Goed verzorgd !! Ontzettend goed ontvangen Zijn super tevredenheid kwaliteit

Goede service snelle verzending jammer dat niet alles meer op voorwaard was of dingen niet meer terug komen

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag