Goede service en mooie kwaliteit!

Stufferballon besteld voor een bruiloft met optie om er geld in te doen. Er werd heel goed meegedacht door Zorgvoorparty met wat ik graag wilde. Ik werd zelfs vanuit hun initiatief nog een keer gebeld om te overleggen over twee verschillende mogelijkheden. De ballon was prachtig uiteindelijk!

Goed!

Leuk aanbod, op tijd geleverd

Wat een geweldige service!

Goed advies, goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Alles was tip top geregeld en zag er prachtig uit!

Super service!

Iedereen bij zorg voor party zo aardig en betrokken. Meedenkend en op het allerlaatst zo aardig om toch de ballonnen af te leveren terwijl ik dat eigenlijk veel te laat vroeg. Aanbevelen: JA!

Het Cadeau is te vroeg bezorgd

Ik Heb de datum zeker goed ingegeven. De ballonnen zijn twee dagen te vroeg bezorgd. Dit vind ik zeer teleurstellend. Dat was precies niet de bedoeling

prima geregeld

veel keus waardoor snel gekocht.

Bagger

Erg jammer dat er niet gelezen word wat je besteld en afleverdatum moet zijn en daarom de ballon eerder is geleverd dan de ontvanger jarig was waardoor de geplande verassingen in de soep liep ik heb gebeld gemaild 3x en via fb berichten gestuurd maar op alles geen gehoor tekst op de ballon klopte niet de kleuren van het lint was fout heel jammer dit gaat toch om een hoop centjes

Leuke ballonnenbox voor gender reveal

Afgelopen zaterdag een leuke ballonnenbox voor onze gender reveal afgehaald. Was een hele mooie doos die goed gesloten was, zodat wij niks zouden zien voor de grote dag. De volgende dag maakten we de doos open en daar kwamen drie ballonnen tevoorschijn. De vierde was helaas leeg gelopen. Voor €45 had ik wel verwacht dat alle ballonnen na 24 uur nog intact zouden zijn. Het is best prijzig (zo’n €10 per ballon en dan nog €5 voor de box)

De ballonnen waren 1 dag te vroeg bezorgd i.p.v op de dag zelf. Dat was niet de bedoeling.

Prima ballonnen

Helaas ging het weer niet goed met bezorging via post.nl Het was verjaardagscadeau voor 7 sept. Helaas moest hij dit zelf ophalen bij afleverpunt omdat ze een dag te vroeg het cadeau af wilden leveren en niemand thuis was. Dit was niet de bedoeling natuurlijk. Maar de bezorgservice laat vaak te wensen over helaas Het product,ballonnen, waren prachtig!!

Prima zaak

Via internet ballonnen besteld …. Precies op de afgesproken tijd geleverd. Keurig verzorgd.

Netjes en op tijd bezorgd!.

Netjes en op tijd bezorgd!.

Makkelijke site, duidelijk

Jammer dat mijn ballonnen een dag eerder werden afgeleverd, toen was er niemand thuis… vervolgens moest de ontvanger de ballonnen zelf ergens ophalen. Het verrassingseffect was daarom wel wat minder.

Top service, mooie ballonnen voor onze 2 sterren kleinkinderen

We zijn erg blij met de mooie bedrukte ballonnen.

Supersnel verzonden

Ik wilde een ingewikkelde zelf samengestelde ballon met gouden naamopdruk en die had ik binnen anderhalve dag nodig . Het leek me wat krap, maar ik heb de gok genomen. Had de ballon op woensdagmiddag besteld, had ‘m nodig voor vrijdag., En op donderdag was ie zelfs al binnen! Ziet er prachtig uit, echt een eyecatcher.

Er wordt goed naar je wens geluisterd en als het nodig is mee gedacht

Altijd goed geholpen,leuk personeel.

Ballon was erg leuk

Ik had de ballon online besteld en ging hem afhalen, maar hij bleek niet gereed te zijn (was waarschijnlijk te druk). Er stond veel personeel, dus denk dat het qua planning niet helemaal goed liep. Ballon was leuk en verder verliep alles prima.

Goede service met persoonlijk advies

Goede service met persoonlijk advies

Ondanks hitte ballonnen heel goed gehouden ! Super service

Het was een gezellige winkel waar je je welkom voelt

Je komt binnen in de winkel en je wordt met een lach ontvangen… dat is een fijn gevoel !

Goede service!

Erg goed geholpen bij samenstellen van ballonstaanders voor bruiloft. De staanders zijn bezorgd en alles zag er top uit. Bedankt!!

Top service en snel geleverd

Mijn bestelling was eerst iets te vroeg verstuurd. Na een mailtje en telefoontje netjes op de gevraagde dag kostenloos opnieuw thuis bezorgd. Echt een top service en vriendelijk personeel echt een aanrader!

Misleiding

Door misleiding op de website is een verrassing volledig misgelopen. Erg jammer en de eigenaresse deed het af met we zijn op zondag gesloten. Dat de winkel gesloten is weet is maar een webshop is anders en ze kunnen blijkbaar geen foutmelding programmeren als je iets selecteert wat ze niet waar kunnen maken. Geen korting op een volgende aankoop oid, geen enkele klantbeleving. Leuke spullen in de winkel, slechte klachtafhandeling van de webshop.

1 dag van te voren besteld, volgende dag in huis.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag