Nette en snelle service

Goede en snelle service.

Snelle levering en mooi ingepakt!

De volgende dag had ik mijn bestelling thuis en de producten waren erg feestelijk verpakt. Dat is Service met een hoofdletter!

Ze hebben er verstand van!

Het is leuk om te zien dat veel mensen iets willen vieren met ballonnen erbij. Dat blijkt wel uit de drukte die we aantreffen in de winkel. Met 4 man/vrouw sterk weten ze iedereen snel en kundig te helpen met diens wensen. Er is altijd gezelligheid door die kleurige zwevers. Ik kom er graag!

Top geregeld.

1 puntje: prima ballonnen echter vergeten om 3 vuurwerk versiering op een taart mee te geven. Mijn man heeft hier ook niet ongevraagd. Verder prima in orde.

Snelle levering!

Ik had snel rosé goud lint nodig. het werd de volgende dag geleverd!

Vakkundig snel gemaakt. Voldeed precies aan de opgegeven specifiacties.

Top, zoals ik gewend ben van hun.

Hele mooie ballon! En goed geleverd! Op tijd!

Top geregeld!

Er ging iets mis in het betaalproces. Keurig een mailtje terug gekregen en het was in no time opgelost en netjes verzonden

Hele goede en attente service

Hele goede en attente service. Fijne mensen vakbekwame mensen

Chaotische afhandeling

Producten zijn goed. Klantenservice enigszins chaotisch; 10 min nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik gebeld met de opmerking dat een product niet op voorraad was. Of ik een andere kleur wilde. Wilde ik niet. Totaalbedrag van de bestelling kwam nu onder een bepaald bedrag waardoor nu verzendkosten moesten worden betaald. Heb geantwoord dat ze de order dan maar moesten annuleren en het bedrag kunnen terug storten. Er werd toegezegd dat dit dan zou gebeuren. 10 min later krijg ik een e-mail dat mijn bestelling was afgehandeld en onderweg was naar mijn adres........

Betrouwbaar!

Ballonnen stonden klaar op afgesproken tijdatip

Een echte aanrader

Gewoon goed snel en makkelijk met de juiste bezorging top

Ondanks dat jullie niet veel tijd hadden, hebben jullie mijn balonnen toch bezorgd, hartelijk dank ervoor!

Het online bestelde product lag snel klaar

Top....!

Goede service, meedenkend en alles goed afgeleverd, houden we van...(Whoosah Beachclub)

Makkelijke site en super resultaat

Het kado/ ballon super op tijd zelfs naar België

Wat een enorme keuze

Er is zoveel keus dat er voor elke gelegenheid wel iets moois te vinden is.

Goede ervaring!

Heb ballonnen bestelt voor mijn trouwen. Mooie ballonnen en in overleg prima op tijd geleverd! Zorgvoorparty is top!

Tevroeg bezorgd

Het was 1 dag te vroeg op de verjaardag

Prima service, snelle levering!

Goede ervaring met jullie bedrijf, raadt het zeker aan bij anderen

Snel geleverd! Goede kwaliteit

In hele drukke winkel mijn bestelling opgehaald. Ondanks drukte vriendelijk en meedenkend personeel.

Goede service, manager erg gestressd

De medewerkers waren erg behulpzaam maar de manager ( blond krullend haar) was erg gestressed en niet zo vriendelijk. Verder prima geholpen

Afspraken nagekomen. Alles zoals verwacht. Produkt, levering.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag