Goed en creatief meegedacht

De ballonnen die ik wilde hebben waren niet op voorraad, maar de medewerker van Zorg voor Party kwam met een dusdanig goed voorstel waardoor het eindresultaat nóg leuker werd. En voor hetzelfde geld.

Ik ben blij met me aankoop de ballon zag er heel mooi uit

Super geregeld allemaal

Professioneel en oog voor detailles

Ik heb voor het eerst bij hun besteld. Maar vanaf voorbereiding tot levering,.. uitstekend. Klantvriendelijke, goede service. Levering op tijd zonder omkijk. Geven ook goede advies.

prachtige ballonnen

en ze staan drie dagen later nog steeds.

In één woord geweldig.

Ik werd ontzettend goed geholpen en er is heel erg goed meegedacht. De pilaren hebben ook geruime week heel mooi gestaan. Iedereen vond ze ook erg mooi en feestelijk.

super

op tijd bezorgd, goed geregeld, fijne bezorger die uitlegt hoe je het zorgvuldig neer kan zetten.Jammer van de wind die alles stuk maakte, maar daar kon zorgvoorparty niks aan doen!

Makkelijk bestellen feestelijke balonnen

Het bestellen via de website van een gepersonaliseerde (tros) ballonnen ging heel makkelijk en snel. Het is super feestelijk om te geven.

Dik tevreden

Zeker de moeite waard om nogmaals via jullie iemand te verrassen. De reactie van de jarige was SUPER ! Zooo……… blij.

Besteld voor de verjaardag van mijn kleinzoon. 2 dagen voor zijn verjaardag binnen.

Uitstekend ingepakt mijn dochter was blij met haar xl pakket Uitstekend service alles is naar mijn wens gegaan prima dienst

Goede service, snelle levering!

Groot assortiment qua ballonnen En veel keuzes in kleuren

Zeer goede service

Door een foutje werd de bestelde ballon een maand te vroeg geleverd, na een mailtje te hebben gestuurd werd het meteen goed opgelost. Vind ik een zeer goede service en daardoor kom ik zeker terug bij een volgende verjaardag van een kleinkind.

Heb de producten nog niet gebruikt dus kan de kwaliteit nog niet beoordelen. Levering was netjes snel en goed verpakt. Producten zien er uit zoals op de website

Supermooie stufferballon

Mooie ballon laten maken voor een trouwerij. De medewerker kwam zelf met ideeën waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Echt een aanrader!

Mooie boog in de kleuren van mijn keuze

De boog werd keurig op tijd afgeleverd.

Ze hebben echt alles en geven goede en leuke en originele adviezen. Echt feest!

Zeer goed doen wat ze beloven

ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

Ordering was easy, the customer service when picking up the order was not as pleasant.

Slow customer service at counter, not very helpful.

Snelle service!

Netjes en snelle levering! En het product is precies van wat ik mocht verwachten. Top!

Teleurgesteld

De ballonnen zijn niet hard opgeblazen en de kleur van mijn bestelde hoedje klopt niet. Erg vervelend als je een kleur thema party hebt.

Reageren snel op mail Service is gewoon Top

Klasse!

Voor de verjaardag van mijn zoon heb ik een tros helium ballonnen. Deze zijn heel mooi opgezet en goed afgeleverd. Bedankt voor de goede service.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag