Precies wat ik zocht...

Op de website zoek je onderdelen op kenteken, dat verloopt heel soepel. De beloofde snelle levering wordt waar gemaakt.

To be avoided

Car battery ordered and never collected by the transport company. The website advertised a delivery time of 1 day, but 7 days later, ..... nothing. I then asked for my order to be cancelled after losing 1 week's wages, but they refused and continued to give me the same excuse with this transport company. I lost a week's wages and the case is now in the hands of my lawyer. I will never order from them again. They're not a serious company and they make fun of customers with the same excuses over and over again (after 4 emails).

• Nous recommanderiez-vous? Non

snel geleverd voldoet

snel geleverd

Slechte services

Vorige week dinsdag ruitenwisser besteld, gisteren (maandag) bezorgd (op jullie website staat wordt de volgende werkdag geleverd) Verzendkosten komen pas in beeld als je gaat betalen, wordt 8,95 voor gerekend, wordt door de brievenbus bezorgd! Begrijp dat jullie producten met ruim 50% korting kunnen aanbieden. Dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik wat bij jullie heb besteld.

Prima bedrijf met goede kwaliteit en prijzen

Meerderen artikelen besteld en op tijd geleverd gekregen. Goede service.

Ideaal om via site nummerbord van de auto in te voeren en zo de perfecte ruitenwissers te ontvangen (met ook nog eens een mooie korting/sale)

Volgende keer toch bij u

Op tijd en juiste en goede bedankt

Goed Snel en vriendelijk personeel

Parco schijven en blokken gekocht, voor een hele zachte prijs..Het setje Was een stuk duurder bij Sparco zelf Dus bedankt voor de super snelle levering Mvg Sebastiaan

Topbedrijf.

Binnen 2 dagen geleverd.

Snelle levering tegen goede prijs. Zeer goede onderdelen die perfect passen en makkelijk (in mijn geval) te monteren zijn.

heb bestelling teruggestuurd, maar er wordt beweerd dat het niet is aangekomen.

Heb bestelling teruggestuurd, maar er wordt beweerd dat het niet is aangekomen.

Ultra trage retourbetaling

Verzending gaat snel Retour betaling is schrikbarend traag na 14 dagen nog geen retour betaling

Zeer goed!

Voorheen weleens elders besteld en niet het juiste onderdeel ontvangen.

Helemaal top!

De bestelde accu zou keurig op tijd bezorgd worden. Ik ben echter zo stom geweest een onjuist adres te vermelden. Nadat er eerst telefonisch contact was geweest met de vervoerder, belde iemand van Mijnautoonderdelen.nl mij ook nog een keer om te informeren of alles nog was goed gekomen. Prima service!

Goede en snelle service.

Goede en betrouwbare service. Goed verpakt. Goed bedrijf !!

alles duidelijk en volgens afspraak

accu besteld , volgende dag keurig op tijd binnen

Verkeerde en/of beschadigde onderdelen. (wekenlang bezig)

Ik heb 3x achter elkaar verkeerde spatborden geleverd gekregen. Elke keer als je dit meldt dan regelen ze wel retour. Maar eerst moet het onderdeel terug zijn bij hen voordat ze een nieuwe sturen. Dit heeft mij uiteindelijk weken gekost. Uiteindelijk zijn we dus vele weken verder, nu heb ik beschadigde spatborden gekregen. Deze willen ze niet retour nemen omdat het al zo lang geleden is besteld. (?)

Verkeerd accu

Levering tijd was goed , Maar helaas de korting was mooie om waar te zijn , in plaats van 70 euro was ik 246 euro kwijt plus nog 9 euro verzendkosten en 14 euro retour kosten , ben er goed ziek van . Uiteindelijk heeft koskamp mij geholpen wel duurder maar wel passend , weer en levens les rijker helaas in portefeuille armer!!! En voor alle duidelijkheid had en varta besteld geen bosche!!! Jammer!!!

snel en overzichtelijk

Makkelijk vergelijken welk product beste prijs - kwaliteitsverhouding heeft en snel bezorgd

Goed en snel

V snaar 2.37 mtr voor mijn Ford Mustang GT 2002 was de juiste maat, snel geleverd..

Juiste onderdeel via kentekencheck, goedkoper dan menig dealer...

Juiste onderdeel kunnen vinden via kentekencheck, heel handig!

Juiste onderdelen snel geleverd

Juiste onderdelen makkelijk te vinden op de site. Met vermelding van afmetingen en afbeeldingen.

Correct onderdeel en snelle levering

Makkelijk bestellen en goede prijs en levering

Product defect, afhandeling traag

Defect product ontvangen, kan gebeuren. Kosten terug sturen voor eigen rekening, zal wel een algemene voorwaarden zijn maar 6 euro betalen voor een product van 30 staat niet in verhouding. Administratieve rompslomp, moeten uitprinten van formuliertje is niet meer van deze tijd. Dit kan ook gewoon online en duurzamer. Afhandeling van garantie binnen 10 dagen, aan me hoela, zit nog steeds te wachten op mijn geld. Nee, eerste keer slechte ervaring.

Bestellingen worden goed en snel bezorgd.

Ik heb een hele goede ervaring met Onderdelen.nl Alles wordt goed afgehandeld en snel bezorgd. Ik raad iedereen aan om hier je onderdelen te bestellen. Niet te duur en goed materiaal.

Vareseweg 123 C

3047AT Rotterdam