Goede en snelle levering en de kabel werkt prima…

Hartelijk bedankt voor de Súper snelle levering.

Kabels zijn prima

Heb twee keer een kabel gekocht. Eén voor aan het 16A stopcontact en één 3fase kabel. Snelle levering, prima materiaal, goede factuur, alles erop en eraan. Kabel is opvallend lichter maar toch steviger dan de brol die ze bij mijn auto hebben geleverd (en na een jaar al stuk was).

Snel geleverd prima kwaliteit

Goed bedrijf. Zencar Mobiele Lader Basic Line voor de EV gekocht. Werd de volgende dag al geleverd. Goede kwaliteit.

Snel, goed en klantgericht.

Zeer snelle service en uitstekende producten. 100% aanrader.

Tot nu toe uitstekend

Ik moet het apparaat nog plaatsen wat nu door het weer wordt belemmerd dus ik kan de werking nog niet beoordelen.

Gewoon goed

Zelf installeren is fluit van 1 cent. Top product werkt altijd en immer naar tevredenheid. Eens zien hoe lang dat zo blijft....

Snelle en zorgvuldige levering

De bestelling was snel geplaatst, maar ontving geen bevestigingsmail. Wel kon ik de bestelling terugvinden op de site. Product (laadkabel) werkt naar behoren.

prima en super snel bezorgt

Prima kabel en de levering was in de avond besteld en de volgende morgen al bezorgt top

Stekker zit in laadpaal en krijgen hem niet los

Geen waarschuwing dat dit kon gebeuren.

Plug en play

Snelle levering, plug en play, kabel doet wat hij doen moet. Uitstekende en betrouwbare leverancier .

Erg tevrden

Snelle levering, mooie prijs en product zoals verwacht. Ik kan EVservice aanbevelen!

mooi product plug en play

Snel geleverd. Goed product

Snelle levering en de wallbox pulsar plus ziet er mooi en degelijk uit.

De box moet nog geïnstalleerd worden. Ervaringen met laden volgt nog. Waarschijnlijk vanaf mei 2024.

Ik had op voorhand eerst contact gehad met de klantendienst i.v.m. enkele technische vragen. Hierin hebben zij mij zeer goed over geïnformeerd. Naderhand heb ik bij EVservice de Ratio Solar besteld. Snel en goed geleverd

Kabel werkt niet op mijn laadstation, maar werkt wel op openbare laadpaal goed

Kabel is goed, maar werkt niet op mijn laadstation. Vergrendelmechanisme werkt niet met deze kabel. Met een andere kabel van mij werkt het wel goed. Met de kabel van EVservice op een openbare laadpaal gaat het wel goed.

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw review. Een laadpaal vergrendelt een kabel met een palletje wat in de opening boven in de stekker geduwd wordt. Een niet werkende vergrendeling komt meestal doordat de kabel niet ver genoeg in de laadpaal gestoken is. Bij een nieuwe kabel kan dit in het begin wat stroef gaan. Maar het kan ook zijn dat er vuil (zand/steentjes) in de socket van de laadpaal zitten. U zou deze eens met wat perslucht kunnen schoonblazen. Een oudere kabel heeft vaak slijtage aan de hoeken. Met wat vuil in de socket kan dit net het verschil maken tussen het wel of niet werken. Mocht u het daarmee niet op kunnen lossen dan kunt u altijd contact met onze support afdeling opnemen. Wij kijken graag met u mee.

Snelle levering goed aanbod en prima prijs

Overzichtelijke site, snel geleverd prima prijs

Alles doen ze zoals beloofd

Eerder toevallig vond ik bij EV Sercicede laadkabel die ik zocht. Zeer overzichtelijke site trouwens. Bestellen en betalen gaan vlot. De volgende dag werd de kabel nog voor de middag geleverd. In een mooie en stevige doos. Perfecte service. En dat de prijs dan ook nog de goedkoopste was, is ook mooi meegenomen.

Mooi product voor een goede prijs. Wel erg grote doos bij verzending.

Ben erg blij met het fraaie kasje. Ga hier veel plezier aan beleven. Product duidelijk beschreven. Ook een snelle levering. Wel zat het verpakt in een doos waar je bijna in kan wonen, ik moest echt graven om het te vinden. Maar goed, lang en smal zal wel net verkeerd uitgekomen zijn. Ik vind zo veel verpakking zond…

Zeer snelle levering

Goede servicevice

Komen afspraken goed na

IJzersterke Service

Zeer prettig in de contacten. Snelle reactie en optreden. Zeer klantvriendelijk. Fantasisch

Heel snel geholpen met mijn defecte kabelhouder! Snelle reactie en kreeg vervanging asap opgestuurd. Super fijn!

Iets goedkoper als Markt gemiddelde prijs, snelle levertijd: goed product. En alles schroefbaar.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht