Super klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Hier kunnen nog veel aanbieders wat van leren! Ik had de verkeerde kabel besteld. Deze is netjes omgeruild voor de juiste kabel. Top service!

snelle levering kabels zijn kwalitatief goed

Goede prijs en snelle goede levering

Product als beschreven

alles ging best bestelling kwam eerder dan verwacht

Afbeelding klopt niet

Ik bestel een verloop kabeltje, ook te zien op de afbeelding. Ik krijg een verloopstekker van 140 euro uit 1 stuk die niet waterproef is

snelle levering. laders zijn deugdelijk en zien er goed uit

Snelle levering,goed product prijstechnisch ook prima.

Snelle levering.

3 fase meterkast uitbreiding voor het laden met 11kw gekocht. Prima prijs en compleet geleverd Makkelijk te installeren

Snelle levering en goede prijs.

In de stekker ontbrak de trekontlasting, wel jammer.

Not pleasant

I bought a Mobile charger Type 2 in March 2023 and after 4 months it wasn't charging my car again, I returned it since I have 2 years warranty. They couldn't tell me when the repair will be made and offered me another charger which is about 60 euros cheaper than what I paid for, without any form of compensation. I think this is very unfair since the product was below standard. I don't recommend this product or buying anything from this company because when you have a problem with their product you will be deserted.

Net als bij bestelling Wallbox perfecte ondersteuning

Na bestelling en plaatsing Wallbox wilde ik toch de power manager plaatsen. Ook hier een snelle levering en goede ondersteuning en advies. Perfect.

Matig

Stekker met incompleet binnenwerk geleverd. Wacht nog op nalevering binnenwerk omdat dan zelf in elkaar te gaan zetten.

Mooie unit maar WiFi valt tegen

Na installatie ging het prima maar naar een paar dagen geen WiFi meer. Ook niet in de lijst. Spanning eraf en weer erop moest ik weer de WiFi instellen. Na update van de fw nog steeds het zelfde probleem. Waardeloos alleen de BT werkt gelukkig.

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, ik vond meteen wat ik zocht en het werd een dag later al bezorgd! Keurig verpakt.

Perfect produkt

TRAAG

Lang afgewacht voor een review, misschien nog een schadeloosstelling voor mij, maar helemaal niks. Op 6 april 2022 een Ratio Electric Solar Box door EVservice laten monteren door een "topmonteur" van hun. Hevig bellend voor informatie hoe hij aangesloten moest worden was hij aan het eind van de dag volgens hem klaar, en alles moest werken, auto aangesloten en weg was hij. De auto stopte echter na 3 minuten laden, mijn thuisaccu van SolarEdge stond in storing, en mijn zonnepanelen kon ik niet meer uitlezen. Na veel aandringen en tijd is er een aantal keren een monteur (andere) van EVservice langs geweest en wist het laadstation goed aan te sluiten door oa de sensorbox te vervangen. De storing in mijn SolarEdge was echter veel groter. Doordat hij de datakabel in de omvormer van mijn zonnepanelen had aangesloten was mijn omvormer van €3750,- stukgemaakt. EVservice zegt echter dat zij hier niet verantwoordelijk voor zijn. Kijk goed uit hoe ze het aansluiten! Mijn kosten zijn de pan uit gerezen.

Snelle levering, goede service.

Laadkabel besteld, de door mij gevraagde lengte was niet beschikbaar maar kon voor dezelfde prijs de langere uitvoering krijgen. Gedaan en is een prima artikel.

Die jongens in Utrecht zijn goed bezig houden zo.

Onze laadkabel begon op een gegeven moment een krakend te laten horen( denk aan een reley wat niet goed aantrekt). De aardlekschakelaar uit en aan gezet, en het leek beter te gaan maar achteraf niet, de oude aardleksch. vervangen door een nieuwe, en alle verbindingen schoon gemaakt en weer vastgedraaid, en na een paar keer laden weer het zelfde, weer gekraak, Ik heb de service-dienst van EV maar een e-mail gestuurd waarin ik het verhaal heb verteld. Promt een half uur later kreeg ik een e-mail met een bijlage voor post-nl voor retourzending naar Utrecht, zo gezegd en gedaan. Gisteren kreeg ik de laadkabel weer toegestuurd, en laadkabel doet weer perfect. Jongens van EV hartstikke bedankt. vr. gr. Henny Haverkort.

Snel geleverd - alleen ik vind de prijs echt absurd. Dit ligt niet aan EVservice want dit bedrijf is een van de goedkoopste leverancier.

Geinstalleerd eerste laadsessie ruineerde de auto.

Leuk dachten we. Eerst de laafpaal. Dan de e _auto.. Genstalleerd en voorbereid voor 3 fase. Auto aangekomen. Eerste laadsessie ruineerde de auto. Weggebrandde gelijkrichter en het stekker console van de auto doorgebrand. Er zou niks mis zijn met de lader,, diemen toch maar demonteerde en meenam. Mijn verzoek om met een e auto te demonstreren werd niet ingwilligd Na 6 weken reparatie van e auto is de auto nu weer klaar, nog steeds geen laadpaal. Men beraadt zich wie de schade aan de auto (3500 euro) betaald. Auto bedrijf nam 80 pct voor haar rekening. Nu is ev services (en jps/ratio) aan zet

Goede service, snelle reactie

Ze reageerden snel op mijn vraag, en boden erg goede service

De volgende dag in huis

Snelle service.

Alles volgens afspraak en keurig werk geleverd

Prima ervaring, monteur op tijd. Vriendelijke monteur , werkte keurig netjes en gaf goede uitleg na installatie

Niet alleen levering maar ook goed advies vooraf

Omdat ik niet precies wist wat ik het beste kon bestellen heb ik advies gevraagd en duidelijke toelichting gekregen over wat in mijn geval het beste was. Ook na telefonisch contact na levering werd mijn vraag duidelijk beantwoord. Goede ervaring met deze leverancier. Top

Mijn vraag werd snel beantwoord. Kabel volgende dag al in huis.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht