Alleen heb ik nu gezien dat je er een kon kopen met kabel van 10 meter 6meter is wat te kort

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

top snelle levering

snelle levering goed en vlug geleverd

prima advies, snelle levering

kreeg snel en adequaat antwoord op mijn vraag, levering was sneller bij me thuis dan voorspeld

goede service en kwaliteit

Na deskundig advies heb ik de laadunit besteld en volgens afspraak gekregen.

Direct,service gericht, and for Everyone who Needs a solution tot his/her EV. I would strongly recom

Direct,service gericht, klantvriendelijk eerlijk en goedkoop maar kwaliteit. And for Everyone who Needs a solution to or for his/her EV. ? I would strongly recomand Evservice

Snel en klantvriendelijk

Contact verloopt pretttig, goed advies. Bleek uiteindelijk dat het bij mij niet werkte. Ze stuurden direct de wijze van terugsturen toe en binnen 24 uur nadat zij het retour hadden ontvangen stond het geld op mijn rekening. TOP dus!

Laadpaal installatie (Zappi)

Ik ben blij met werk gedaan bij EVservice. Ze zijn professioneel en ze hebben de werk goed gedaan in ook kleine details. Strongly suggested!

Overzichtelijke website, gemakkelijk menu. Klaar in een zucht!

Snelle service en duidelijke comunicatie

Vandaag mijn Wallbox Pulsar van EVservice ontvangen. Heel mooi compact product. Snelle levering en duidelijk communicatie. Zeer tevreden

Goede service, geduld bij uitleg

Het bestelde werd vlot geleverd. Uitleg na gevraagde informatie werd goed en duidelijk verstrekt.

Goed en vakkundig

EVservice installeerde snel en vakkundig mijn laadpaal. Er werd goed overlegd en alles werkt naar tevredenheid.

Perfect service!

Quick, efficient with great advice !

Alles goed verlopen volgens afspraak.

Bestellen was eenvoudig en duidelijk. Vragen later werden snel en correct beantwoord behandeld.

Real experts. Recommended

Got the WallBox installed from them. Very professional from a technical and personal point of view. I am very satisfied on what they did and how they did it. Totally recommended

EVservice is goed bevallen. De oplaad kabel ziet er goed uit en werkt ook prima. En een snelle levering gewoon goed dus.

Prima bedrijf en goede snelle service

Nvt

8 mtr laadkabel besteld . Er was iets mis gegaan met de bestelling maar gratis de kabel geüpgraded . Snel vriendelijk en deskundig contact eerst via telefoon en daarna app . In eerste instantie werkte de kabel niet toen ook nog alle tijd genomen zelfs meteen retour label gestuurd . Maar uiteindelijk toch aan de praat gekregen Super service door Ward

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

In afwachting.

Heb de panelen ontvangen, maar wacht op de bekabeling, micro omvormer en wifi apparaat. Geen track en trace. Gr. V J.Postema te Leeuwarden

Prettig contact met goede adviezen

Duidelijke site met grote keuze

Heb er een Wallbox plus gekocht die vrij snel is toegekomen aan een concurrentiële prijs in een kwalitatieve verpakking. Zeer tevreden, een aanrader. AO

Goede kwaliteit

Zeer goede service na verkoop en algemeen zeer goede beschikbaarheid via whatsapp en telefonisch. Een aanrader

Vragen na aankoop werden gelijk beantwoord top.

Heel goed geholpen goede service.

Werd zonder dat ik afgesproken had over mijn komst goed geholpen en hadden alle tijd om mij met mn 72 alles uit te leggen. De RATIO ELECTRIC word pas volgende week geplaatst en de auto komt pas in januari. Maar ik kon altijd bellen als er een probleem voordoet. C H. Apeldoorn

Damzigt 46

3454 PS Utrecht