zoals het moet

ik had niets anders verwacht

Geweldig bedrijf met zeer klantgerichte medewerkers

Alfen laadpaal was niet direct leverbaar, maar men heeft geregeld dat hij rechtstreeks van de fabrikant komt. De communicatie hierover ging uitstekend. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan bij anderen.

snel en goed ontvangen en werkt goed

Alles is uitstekend verlopen ,het is al geplaatst nog niet aangesloten.

Rapper kon ik de bestelling niet krijgen.

Vanaf eerste contact met dit bedrijf een goed gevoel.

Vandaag een zappi laadstation bij mij geplaatst. Bedrijf zeer netjes en snel te werk en volgens afspraak. Nog geen auto beschikbaar dus nog geen ervaring of alles naar behoren werkt, maar dat zal ongetwijfeld zo zijn.

Vlotte snelle levering

Top materiaal,mooi verpakt en snelle levering

Snelle levering trage service

Vorige maand een Zappi laadbox besteld. De montage ging snel en goed. De Zappi werkte echter niet in de eco ++ stand. Gelukkig stuurde 4EV een monteur die het probleem wist te verhelpen.

Prima service en zeer snelle levering

Goed bereikbaar voor vragen.

alles zoals afgesproken

bestelling heel vlot kunnen plaatsen met voldoende info omtrent wat ik bestelde levering precies zoals afgesproken product van perfecte kwaliteit

Uitstekende kwaliteit laadkabels. Correcte en zeer snelle levering.

Bestelling gedaan en volgende dag correct afgeleverd. Ook waren de adviezen ook zeer prettig.

Helemaal perfect

Ik viel hen lastig door eerst twee toen één en Daarna toch weer twee kabelgoot tegels te bestellen. Ze kwamen direct de volgende dag binnen Een perfect product om voetgangers niet te laten struikelen over mijn laadkabel. Niet goedkoop maar wel zo veilig en sociaal

Goede prijs !

Top service zeer correct bedrijf met naservice

Webwinkel oke.

Blij met de aankoop van een ev, en lekker makkelijk deze kun je thuis laden. Na veel wikken en wegen voor een Zappi2 gekozen. Ooit LTS elektro gehaald, maar een andere richting op gegaan met mijn werk, toch blijf ik dit leuk vinden om te doen. Dus besloten het zelf aan te leggen. Wel de kennis niet de handigheid. Met een beetje speuren op het internet en de overweldigende positieve reacties besloten de Zappi te bestellen bij EVService. De bestelling ging gewoon goed, net als je van een webwinkel mag verwachten. Idem dito voor de retourzending. Snel en doeltreffend. Bij het aanleggen had ik iets meer problemen, daar nam het service enthousiasme al iets meer af. Jammer, zag bijvoorbeeld het advies in de montagehandleiding (stap 13) om de Zappi voor het aansluiten te testen met een testapparaat. Dat leek me dan wel verstandig helaas doen ze dit niet. Ik begrijp de toelichting wel dat ze niet komen, omdat ik het zelf heb aangelegd maar soms is voorkomen beter dan genezen. En ik begrijp best dat daar een vergoeding tegenover staat. Tja dan kun je het onderhoud aan de Zappi dus ook wel schudden blijft hetzelfde dilemma. Persoonlijk had ik het prettiger gevonden dat dit als voetnote bij het service gedeelte aangegeven was. Net als bij Zappi Benelux, dan kun je daar met je keus rekening mee houden. Dus als je voor een totaal pakket gaat incl. installatie zal het ongetwijfeld een goede leverancier zijn. Wil je alles of gedeeltes zelf doen wordt het ter plaatse komen iets moeilijker. Alhoewel ik het voor in bedrijf nemen van deZappi2 doormeten wel een slimme extra service had gevonden. Wat ik er hoogstwaarschijnlijk wel had bijgenomen als dit in de opties lijst vermeld was. Maar goed de Zappi2 functioneert prima, Hopelijk functioneert de Zappi de eerste 3 jaar zonder problemen. De tijd zal het leren.

ronduit geweldig

als instalateur neem ik regelmatig laadstations af van EV service ben er zeer te spreken over snelle levering makelijke comunicatie en als er wat is wordt het snel opgelost kees s

Je krijgt wat je besteld en scherp geprijsd .en kwaliteit is top.

Prettig telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had. Ze hebben me perfect geholpen zodat ik het goede bestelde. Ze hebben er verstand van.

Geweldige service

Had snel extra laadkabels nodig en kon ze gelijk afhalen. Kreeg achter een telefoontje dat ik teveel betaald had en dat is dezelfde dag rechtgezet. Top service!

Vlot en correct afgehandeld. Aanrader !

Very good and free advice

Not very often you receive a call from a company after placing an order Online to follow up on the purchase and give you further details and even talk to the electrician about the installation and product

Goed contact en levering van mijn bestelling

Na mijn bestelling van een Hub voor een Zappi werd ik gebeld met de mededeling dat hij niet in voorraad was en dat hij binnen een week geleverd zal worden. Netjes z'n persoonlijke terugkoppeling, de levering vond ook plaats zoals aangegeven.

vlugge levering goede service

zeer goed

Snel + kwalitatief niets op aan te merken

Kabel besteld van 8m, volgende dag was hij bezorgd zoals beloofd (België). Uitstekende kabel, niets op aan te merken. + goede prijs vergeleken met andere verkopers.

zeer goed en snel

een +10

Correcte levering

goede service

goede service en behulpzaam.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht