corrcte levering

prima product

Toppie

Goed contact. Goed en netjes geinstalleerd.

Goede en snelle offerte en plaatsing

Het aanbod had een goede prijs en de afhandeling gebeurde netjes en snel.

Perfecte service.

Doet wat ze beloven.

Duidelijk, voordelig en vooral snelle levering.

Overzichtelijke site. Goede prijzen. Helpdesk goed bereikbaar. Zeer snelle levering.

razend snelle levering

een half uur nadat ik mijn laadkabel via de webshop besteld had kreeg ik het bericht dat hij al onderweg was - de volgende dag afgeleverd - top!

laadbox helaas niet compleet-staat op storing

Tijdens afmonteren van de laadbox bleek dat de laadbox niet functioneerde. Bij navraag door de monteur bleek dat er een printplaat toegevoegd moest worden. Betekent dat hij niet door de monteur ingeregeld kon worden en ik moet afwachten of het probleem met de printplaat opgelost is. Jammer

Supersnelle Levering

ff gebeld met de vraag, wat is het verschil tussen de normale en de premium kabel, direct goed antwoordt en gekozen voor de premium, mooi met chroom details en een stuk lichter dan de normale kabel, top dus...

Gebeld voor informatie. Kreeg prima uitleg. Bestelling gedaan. En alles snel ontvangen Gemonteerd en het werkt prima

Snelle levering, maar de eerste kabel was niet van het juiste type

De eerste keer werd de kabel snel geleverd, maar het was niet de juiste. Zoals uw medewerker Sam het op zijn kaartje schreef, had ik inderdaad wel het juiste type besteld, maar is er bij jullie een vergissing gebeurd. Ik heb als goedmaker een leuke tas gekregen; wel jammer dat ik meer dan 18 euro heb moeten besteden om de foute kabel terug te sturen... In elk geval, nu werkt het wel en de auto is alweer aan het opladen.

Uitstekend te woord gestaan

Uitstekende uitleg gekregen over het aanschaffen van een wandlader voor mijn elektrische auto. Mijn complimenten. Helaas werkte het aangeschafte artikel niet voor mijn huidige wandlader. Artikel inmiddels geretourneerd.

Snel afgeleverd zonder poespas.

Vandaag besteld drie dagen later in huis. Aflevering duurde wat langer dan beloofd.

Snel besteld en makkelijk dat ik kon afhalen

Voorraad goed in de gaten waardoor ik kon bestellen en binnen een uur kon afhalen

Snelle levering en product voldoet aan de omschrijving en de door mij getelde eisen

Vlotte levering

Bij aankoop van een tweede wagen met een type 2 stekker geprobeerd om de lader met type 1 stekker te gebruiken. Hiervoor de adapterstekker gekocht. Binnen 24u geleverd. Helaas bleek de adapter voor mijn auto niet te werken, laadproces werd niet gestart. Gebeld met klantenservice en meteen een retour order gekregen. Dit inclusief de verzendkosten. Ze gaven aan dat het een probleem is dat bekend was. Een ICU compact mini werkt niet met een adapter op een bmw i3. Enig minpuntje is dat de mogelijke combinaties die gekend zijn niet te werken niet staan aangegeven bij info. Wel een stevig en degelijk uitziend product.

goed verlopen, snelle levering

goed verlopen, snelle levering.

Zoals meegedeeld

Goede informatie op de website. Snelle reactie op vragen. Levering zoals vermeld op de website (termijn en verpakking). Laadkabel werkt prima.

Prima product

Ze hadden eerst de verkeerde stekker geleverd maar dat was heel snel opgelost waardoor ik snel mijn auto weer kon opladen. Goede service!

Goed advies vooraf en correcte service!

4EV gaf zeer goed advies bij de keuze van de juiste laadkabel en de technische vereisten! Na de bestelling volgde een correcte service!

bestelling ontvangen en ben tevreden

ben tevreden

Tijdens telefonische informatie, t.b.v. EV auto voor contrastekker type 1 naar type 2 vriendelijk te woord gestaan. Direct besteld en de volgende dag correct en kosteloos bezorgd.

Supersnelle en correcte levering

Op zoek naar een nieuwe laadkabel. Het aanbod is uitgebreid, je vindt altijd de kabel die je nodig hebt. De prijs is scherp, bestellen was super eenvoudig, en de volgende dag keurig in huis.

correct afgeleverd. Zoals hert hoort.

correct afgeleverd. Zoals hert hoort.

Sneller bezorgd dan was voorspeld

Levering was een dag sneller dan op de site stond aangegeven. Product ook erg goed maar wel wat prijzig.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht