Snelle correcte service!

Onmiddellijk geïnformeerd over het artikel dat niet in stock was. Een dag later al geleverd. Top!

donderdag besteld, vrijdag in huis

Super goede service en altijd een helder en eerlijk advies

De goede adviezen en hulp bij 4EV heb ik bijzonder gewaardeerd.

waanzinnige service

Bij fabricage van de stekker waren onderdelen vergeten. Dit gemeld (in het weekend). Maandag direct de vraag gehad om met foto duidelijk te maken welk onderdeel miste. Dinsdag ochtend het juiste onderdeel in de bus. Klasse!

Snelle service en levering

Ratio solar laadpaal besteld en deze was snel geleverd na 1 dag. Vragen die ik per mail stelde en aan de telefoon snel beantwoord. Prima service. Laadpaal wordt begin juli gemonteerd dus dat is nog even afwachten of alles goed werkt.

3 fase laadkabel besteld, werkt uitstekend

Zeer tevreden, super snel geleverd topklasse

Zeer tevreden, super snel geleverd, gewoon topklasse

Uitstekend verpakt en snelle levering

Ik ben heel erg tevreden. Ziet er allemaal heel goed uit, aanrader met scherpe prijs.

Leuke monageset. maar helaas heel wankele pootjes.

Ik ga die zeker verstevigen. waggelt heel erg.

Heel correct

Heel blij met mijn oplaadkabel op drijfkracht. Nu is mijn auto op 2uur tijd al opgeladen. Ben zeer tevreden van mijn aankoop.

Makkelijk te monteren, snelle levering

Werkt perfect! Snelle levering. Snoer is van redelijk zacht materiaal. Heerlijk om hem zo in je auto te pluggen bij thuiskomst.

Snelheid

Gekregen wat ik bested heb.

Uitstekende service en communicatie

Toen mijn bestelde laadkabel niet voorradig bleek, heeft 4EV mij onmiddellijk gecontacteerd om vrijblijvend een alternatief voor te stellen wat ook nog eens goedkoper was. Na kort de specificaties te overlopen heb ik dan beslist om het alternatief te nemen. Dit werd dan diezelfde dag nog opgestuurd en de volgende dag geleverd. Top service !

Uitmuntende webshop.

Mijn ervaring is uitmuntend ook al had ik zelf de verkeerde steunen besteld werd het netjes geregeld. De meneer aan de telefoon is zeer vriendelijk en behulp zaam. Heb de zonnepanelen al op het dak en werkend, zeer gemakkelijk te monteren en aan te sluiten. Heb de eerste kwh al binnen. Mooi product zonnepanelen rechts streek op het stopcontact. Bedankt 4ev.

Service en advies: TOP

Voor een 'gewone' wallbox veel uitleg gekregen van 4EV. Helemaal top is dat het terugbrengen van artikelen ook buiten de retour termijn geen probleem gaf en ook nog eens dezelfde dag werd verwerkt. Dit zijn jongens met een juiste mindset. En weet nu dus al dat ik de volgende keer bij hen terug kom.

heel tevreden met mijn twee kabels

zeer tevreden

Erg goed!

Dat een web winkel ook persoonlijk kan zijn en ouderwets service kan bieden bewijst deze winkel. Proactief bellen als iets 1 dag laat komt, nabellen of het geleverd is! Erg goed! Aanrader! En los daarvan, panelen installeren is echt makkelijk!

Zonnepanelen installeren was veel makkelijker dan verwacht

Super blij met mijn zonnepanelen. Twee panelen aangesloten in ongeveer 1,5 uur. Super trots, al mijn buren zijn nu ook geïnteresseerd!

Snelle levering, goed verpakt en nette afwerking van het product.

duidelijk tijdig scherp

Goede kwaliteit en snel geleverd

betrouwbaar bedrijf

Prima service bij levering Wallbox laadpaal

Bestelde artikelen (Wallbox, paal, bekabeling, power share) waren snel in huis, ook in deze COVID19-tijd. Wat kleine onvolkomenheden in de levering werden prompt en zonder gedoe verholpen. Proactieve nazorg, waaronder na-bellen en na-mailen.

Fantastische service

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt en waar je op kan rekenen. Ik had wat "probleempjes" met laden. 4ev stond dag en nacht voor mij klaar, net zo lang tot het probleem was opgelost. Gewoon top!

Prima levering en probleem oplossen

E-golf gekocht, wallbox laadpaal via 4ev en laten monteren door locale electricien. Na eerste keer overnacht lithiun accu laden 12v auto accu leeg. Centrale vergrendeling en daarom ook het los maken van de laadkabel start niet op. Wie lost het op..... op korte termijn ladenntot auto vol en dan laadkabel eruit zodat 12v accu niet leeg raakt. Vw wijst naar laadpaal maatschappij die een software update moeten doen. Wallbox belooft maar duurt te lang. 4ev heeft uiteindelijk en ander laadunit gemonteerd. 3 personen paar uurtjes aan gespendeerd. Heb alleen kleine meerprijs voor een zappi v2 betaald. Perfect geholpen!

Snelle levering van een prima produkt

Waar ik vooral van onder indruk was, is de hoeveelheid en kwaliteit van informatie op de website. Ik ben een maand geleden van Petrolhead naar BatteryBoy overgegaan. Dus deze info kwam precies op het juiste moment !!

Damzigt 46

3454 PS Utrecht