Enorm goede service en prettig meedenken

Omdat ik een laadpaal voor een vrij specifieke situatie zocht, was er vrij veel overleg nodig om tot een goede oplossing te komen. 4ev was zeer goed bereikbaar en had alle kennis in huis om me verder te helpen. Kortom: zeer tevreden!

Doet goed

Voor 4 uur bestellen volgende dag in huis. 3 minuten voor 4 besteld. Iets over vier telefoon dat bestelde product niet voorradig was. Alternatief aangeboden en akkoord bevonden. Volgende dag net na de middag netjes verpakt in huis. Top service!

Snelle service via email, goed advies en snelle levering

Nav de 4ev website een vraag gesteld over een type 1 naar type 2 adapter, heel rap advies gekregen, vervolgens het product besteld en binnen een dag geleverd.

apart

eerst kreeg ik een telefoontje dat product niet beschikbaar was. Er werd een alternatief geboden maar dat wilde ik niet dus cancelde ik de order. Tot mijn verbazing kreeg ik kort daarna alsnog het door mij gevraagde product geleverd. Dit leek een 2e hands product want het was ligt beschadigd. Dus dit vind ik apart

Snel en netjes gewerkt. Snelle reactie op vragen via de mail.

goede kabel

220 oplaadkabel voor de renault zoe besteld. vlot geleverd en hij doet het uitstekend.

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit, goede ondersteuning

Ik heb een Ratio Smart Box en een aardlek automaat besteld. Snel geleverd. Mijn vragen mbt de installatie werden iedere keer snel en goed beantwoord. De Smart Box werkt naar tevredenheid. Gewoon heel goed dus

Snelle en correcte levering

Ik heb snel en gemakkelijk mijn. Bestelling kunnen doorgeven en ze was op een dag reeds bij mij aangeleverd. Zeer goede service

Vriendelijk bedrijf

Kabel was in eerste instantie niet goed. Gebeld en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Gelijk volgende dag in huis

goed geholpen, goede assistentie en goed bereikbaar

Goed geholpen, goede assistentie en goed bereikbaar

Snelle levering, werkte goed.

Bestelling gemakkelijk (ook telefonische navraag werkte prima) en daarna vlot en compleet geleverd.

helemaal goed

kon makkelijk vinden wat ik zocht, kon makkelijk bestellen, werd keurig geleverd.

Zeer goede service en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering

Makkelijke bestelling correcte info over levertermijn correcte factuur op mail Correcte levering zoals beloofd Ik had nog wat info nodig na de levering, die is mij per telefoon uiterst professioneel en vriendelijk verstrekt.

Snel en goed. Prima prijs en kwaliteit verhouding.

Aanrader!

Snelle levering volgens afspraak

Makkelijk bestelproces en snelle levering dus helemaal goed

Super goed en vlot geholpen

10/10

Zeer goede ervaring

12 maart 2020 Ratio smartbox met loadbalancing besteld was op voorraad en de volgende dag afgeleverd door post.nl Installateur had leveringsproblemen bij zijn leverancier iom lokale installateur zelf via 4ev besteld en daar hadden ze dus geen leveringsprobleem. Over en weer gebeld en altijd even vriendelijk en duidelijk. Chapeau 4ev

Plaatsen Zappy2 laadpunt prima verlopen.

Op het laatste moment (2 dagen voor plaatsing laadpunt) nog een wijziging aangevraagd voor de meterkast. Was allemaal op tijd geregeld. Plaatsing verliep netjes. Nalevering van enkele kleine zaken, deze waren de volgende dag al binnen. Klasse!

nagenoeg perfect

Het bestelde model was tijdelijk niet leverbaar (vanuit de fabriek) Ik werd netjes gebeld waar na ik per mail 3 alternatieven kreeg voorgesteld. Het gekozen alternatief was snel binnen en het prijsverschil werd binnen een week terug op mijn Creditcard gestort, zoals het hoort.

Snelle, correcte en volledige levering

Het geleverde pakket is heel volledig. Ik installeer als technieker zelf het laadpunt, alle nodige info is duidelijk en aanwezig. Tot nu toe meer dan tevreden

Alleen positieve ervaringen

Had per ongeluk een verkeerde kabel besteld maar kreeg meteen telefoon met de vraag welk type auto ik had en dat ze de juiste kabel gingen opsturen. Nog geen 15 minuten later kreeg ik al een refund van het bedrag dat ik teveel had betaald voor de verkeerde kabel. A+ van bestelling tot levering.

retourzending snel verwerkt en geld terug gehad; netjes!

tevens goed en deskundig geholpen via de telefoon over een probleem met het laden van de auto

snel en correcte levering

snelle levering en materiaal voldoet volledig

Damzigt 46

3454 PS Utrecht