Zeer professioneel goed georganiseerd team

Het team was keurig op tijd met voldoende man om efficient te werken. Er was sprake van een onverwachte complexiteit. Terwijl de hulp van een andere vakman onderweg was heeft het team de klus grotendeels klaar gekregen. De hulp arriveerde en ging vakkundig te werk waarna het hele project af was. Een schitterend voorbeeld van samenwerken en top presteren.

Goed gerief

- Het product werd na twee dagen geleverd (dus niet de volgende dag zoals aangegeven op de site). Voor mij maakt dat niet uit (haast en spoed is zelden goed), maar beloof dat dan ook niet. - De mobiele ader werkt zeer eenvoudig en doet zijn werk. Ik kan nu zonder zorgen bij familie en vrienden wat elektriciteit schooien (indien nodig).

heel goede ervaring met 4ev, prima advies en service

Prima persoonlijk advies, denken mee, weten wat ze verkopen en hebben kennis van de toepassing waarvoor je het gebruiken wil.

Goed materiaal aan de bijna scherpste prijs!

Ik heb gisteren de kabel uitgetest aan een laadpaal, en alles werkt zoals het hoort. Wegens transportproblemen vanuit China was niet de bestelde (16A) en best passende kabel voor mijn auto beschikbaar, maar ik heb dan een zwaardere (32A) gekozen (tegen meerprijs) omwille van de kortere leveringstermijn. Hierdoor is de kabel nét iets duurder geworden dan bij een concurrent.

Snelle levering, goed product voor een goede prijs.

Gewoon goed.

Snel geleverd en goede prijs

Snel telefonisch geholpen, goed produkt.

Nette communicatie en prima product inclusief verpakking

Goed product Website werkte goed Enige minpunt was dat dag later kwam dan beloofd was

betrouwbaar bedrijf

Als nitwit natuurlijk het verkeerde besteld. Maar de mensen van 4ev maken alles in orde inclusief terugstorting van het te veel betaald. Ze zijn goed bezig

Goed produkt

Werkt prima, snel geleverd.

Tevreden over apparatuur, montage, bereikbaarheid en after sales

Ik ben geen techneut. Het aanschaffen van een laadstation is dan niet altijd eenvoudig. Een variant zonder verplicht abonnement en vage en niet transparante doorbelastingen had daarom mijn voorkeur. De prijs van 4 EV is daarbij prima marktconform. Kennelijk heb ik een nieuw model. In de drukke decembermaand was het even gehannes om het apparaat op tijd geleverd te krijgen, en de montage zat behoorlijk tegen. Ondanks veel effort en inspanning lukte het die dag niet om het apparaat optimaal te laten werken. In goed overleg werd daarom een tussenoplossing geregeld. Leuk om te zien dat dan een paar betrokken ondernemers zelf de moeite nemen om alsnog de optimale aansluiting te komen regelen. Eind goed al goed, en nooit zonder oplaadpunt gezeten. Dan is de opdracht volbracht dus.

Alles goed geregeld

Heb bij 4EV een Smart Home laadstation besteld en werd door 4EVdeskundig en snel geadviseerd. Plaatsing werd ook snel uitgevoerd en alles werkt zoals het hoort. Heerlijk thuis laden en zacht zwevend over de weg rijden met een volle accu!

Goede communicatie en keurige plaatsing.

Communicatie met 4EV liep uitstekend. Op zeer korte termijn kon alles geregeld worden. Buiten een miscommunicatie over het tijdstip van de werkzaamheden, verliep alles zonder problemen. Plaatsing werd goed en grondig gedaan. Hierbij gebruikmakend van kundig en keurig personeel. Aanrader.

goede service

willen je heel erg graag helpen met het uitzoeken voor het juiste product

Diverse bedrijven vergeleken voor oplaadpunt thuis. Offerte keurig op tijd en ook op prettige manier telefonische toelichting. Installatie thuis ook erg goed en een zeer nette werkwijze. Absolute aanrader!

Heel klantvriendelijk en mooie producten

Ik bestelde een laadkabel voor mijn BMW X5. Jammer genoeg was die te kort. Ik mocht deze zonder problemen terug sturen om in te ruilen voor een langer model. Ondanks deze kabel uit de verpakking is gehaald, hij was uiteraard ongebruikt, kreeg ik mijn nieuwe kabel toe gestuurd. Ik beveel deze zeker aan en ik weet waar ik moet zijn in de toekomst:-) Een tevreden klant.

Gewoon goed.

Via de webshop en wat mailwisseling keuze op een Ratio Smart Box 3 fase gevallen. Deze aangesloten op de 400 volt in mijn schuur en het was echt plug en play voor de Renault Zoe. Zonder ook maar iets in te hoeven stellen direct vlot laden.

de kabel die ik kreeg voldeed niet aan mijn verwachtingen, maar dat werd door 4EV snel opgelost

Naar aanleiding van mijn klacht nam 4EV snel contact op en verving de teruggestuurde kabel snel door een exemplaar dat wel aan de eisen voldoet

3,7 kw uitvoering is voor mij (gepensioneerde)voldoende, voor woon-werk verkeer had ik een 7,4 kw gekozen

Van bestelling tot aflevering erg goed. Zoals het hoort overigens.

Deskundig advies, vriendelijk in correct.

Doet wat-ie doen moet.

Prima kabel. Soepel, daardoor makkelijk langs gootjes en richels te leggen. Stekker moet goed worden aangedrukt in de laadpaal, anders volgt er een foutmelding.

In het begin moeite met contact maken en gaf hij storing maar door hard aandrukken toch opgelost!

Prettige communicatie en zeer tevreden met het opgeleverde product

Ik heb de open en eerlijke communicatie als prettig ervaren. Dennis en zijn team gaan voor een tevreden klant en dat is gelukt. Erg blij met het laadstation.

Snelle en heldere communicatie

Tot nu toe zeker tevreden met 4ev! Snelle en heldere communicatie en ook heeft 4ev een flexibele opstelling. Dank en tot de volgende bestelling!

ziet er degelijk uit , nog maar twee weken in gebruik , nadeel dat de twee stekkers zelfde kleur heb

ziet er degelijk uit , had zelf alleen liever gezien dat een van de twee stekkers een andere kleur dad

supersnel

is een aanrader!!