Compleet, snel en kwaliteit!

Onlangs een Wallbox Pulsar Plus laadvoorziening laten installeren door 4ev. Men is erg deskundig en denkt mee in oplossingen. Er zat wat druk op i.v.m. de spoedige levering van mijn auto. 4ev heeft van a tot z in korte tijd geregeld. Compleet, snel en een superieure kwaliteit. Ook de support doet erg zijn best. Al met al super blij :-)

Dit bedrijf denkt mee in oplossing en niet in problemen

Van offerte tot levering alles transparant. Goede service en vakmensen!

Laadkabel besteld voor mijn tesla en alles is gelopen zoals verwacht.

Alles prima

Duidelijke site en flink snel

Top, snel en duidelijk

Levering snel en goed

Vlotte procedure moet nog installeren. Zal wel goed komen.

Degelijk materiaal en supersnelle levering

Degelijke kabel. Wagen tevreden en wij tevreden !

super service

super , correct , gedienstig, snel,....

Gewoon goed!

Kan er niet meer van maken 👍 Goed advies, goed product en nette prijs. Ga zo door!

Goede service en snelle levering

Voor advies gebeld. Na deskundig advies eenvoudig in de webshop de bestelling geplaatst. Levering al de volgende dag, zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Kwaliteit, maar geen 5 meter

De spiraalkabel gekozen omdat dat makkelijker opbergt. Houd er rekening mee dat helemaal uitgetrokken de kabel misschien 5 meter is, maar mede omdat de kabel vrij dik en stug is, krijg je 'm maximaal 3 meter uitgetrokken en dan staat er al vrij veel spanning op.

Product ontvangen en werkt niet

Helaas werkt product niet. Het apparaat geeft een foutmelding en de handleiding geeft geen enkele indicatie wat de oorzaak kan zijn.

Zeer goed , snelle en correcte levering

Prima telefonische ondersteuning!

Prima telefonisch advies door een technisch kundig medewerker. Zelfs een product reserveren was geen enkel probleem. Na bestellen ook snel geleverd.

Perfecte gespecialiseerde website

Zeer tevreden over de website van 4EV. Geen twijfel mogelijk wat we moesten kiezen, zeer volledige en nuttige uitleg. Bij de levering liep het slordig : - als je iets beloofd, houd je er aan m.a.w. geef liever de juiste leverdatum dan de "binnen 24 h geleverd" die nu blijkbaar de norm is maar die voor mij geen enkel verkoopsargument is. Het werd uiteindelijk 4 dagen. - graag een optie om NIET THUIS te leveren maar wel in een afhaalpunt. - graag optie voor duurzame levering ipv. de cowboys van PostNL

Perfecte (en zeer snelle) levering .. op kerstavond ook nog

Maandag 23 december eindelijk (na 7 jaar wachten op de eerste, goed betaalbare, e-auto !) de nieuwe Renault Zoë opgehaald. Zit er alleen een laadkabel in voor de (nog niet geplaatste) wall-box ! Om 15.00 h. online besteld, 24 h. later (kerstavond) geleverd. Doet de Zoë er wel een nachtje over om helemaal op te laden ipv een paar uur maar met deze kabel kan je echt overal (bij-)laden. Nog nooit zo blij geweest met een nieuwe auto (en ik heb al heel wat versleten). Nooit meer tanken, bizar weinig onderhoud en per km. nog veel goedkoper (16 cent) dan de Prius (21 cent)

Snel geleverd werkt perfect !

Snelle levering.

Prima product. Snelle levering.

Prima product, correcte prijs

Wat vertraging op de levering - 1 dag, dus niet zo een probleem, maar het was leuker geweest als we niet zelf de update moesten vragen

Snel besteld, snel geleverd.

Zoals omschreven

Tevreden!

Laadkabel is degelijk en verder heb ik daar niks op aan te merken. Ik ben een tevreden klant.

Prima! Snel en overzichtelijk!

Makkelijk selecteren en betalen. De volgende dag in huis!

Wat een fijne winkel! Tijdens bestellen goede tips gekregen, meteen een telefoontje na de bestelling omdat er geen voorraad was en hoe ik dan mijn bestelling zou willen hebben. Ook een vraag per mail werd gelijk per telefoon opgepakt en duidelijk afgehandeld. Wát een fijne mensen bij een fijne winkel! Klasse!

bezorgd op verkeerde adres

in opdrachtbevestiging stond juiste adres en juiste postcode. Op geleverde pakket stond een ander adres. product zelf is prima.

Zeer terveden zoals de vorige keer!

Factuur zoals afgesproken,zeer snelle levering,goed verpakt!

Damzigt 46

3454 PS Utrecht