Super snelle levering

En goede service

Snel en vakundig

Telefonisch contact verliep goed, duidelijke uitleg en advies en klantvriendelijk. Wij zullen u aanbevelen.

Goed product!

De bestelling was keurig afgeleverd.

Alles was volgens aangegeven verzorgd. Het gebruik ervan zal later gebeuren op vakantie.

Goed gedaan

De gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Dat het laadstation defect bleek na montage was botte pech, waaraan EV noch de monteur wat aan kon doen en waardoor een 2e afspraak moest worden gemaakt. Lekker vlot: 3 dagen later al. Keurige monteurs. Goede instructie.

Eerst telefonisch contact gehad met de verkoop. Duidelijk antwoord gehad, daarom meteen de kabel besteld

Niet wst ik zoek

Deze kabel is niet zo best en val tegen

Vriendelijke installateur die de tijd neemt om ons te helpen. Snel geregeld

Tot nu toe alles naar wens

Snelle en correcte levering. Moet een en ander nog laten monteren, maar ik ga ervan uit dat verrassingen uitblijven. Product elders nog iets goedkoper gevonden.

Supersnel in huis en compleet

Binnen een dag was mijn bestelling bezorgd. Alles compleet en dus super geregeld.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering tegen een scherpe prijs. ik ben er zeer blij mee, werkt perfect

Bestelling perfect en snel geleverd (goede kwaliteit ven het product)

Voor herhaling vaatbaar al ik nog iets nodig heb

Goed product, netjes en snel geleverd, niet duur

Idem

Topklantenservice waarbij medewerkers actief meezoeken naar oplossingen

Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit van onderdelen. Bij een probleem bij de installatie werd actief meegezocht naar een oplossing. Een absolute aanrader. Ik zou hier onmiddellijk opnieuw bestellen.

Goed uitgevoerde installatie

Een goed uitgevoerde installatie waar weinig op aan te merken valt. Positief: - Keurig bericht vooraf in verband met vertraging als gevolg van verkeershinder. - Vriendelijke monteurs die echt hun best doen en meedenken met de klant. - Al met al een vlotte installatie. Is er nog ruimte voor verbetering? Jazeker: - De productkennis is niet helemaal up-to-date. Twee nog jonge monteur die verder echt hun best deden dus het is hen vergeven. Een snel telefoontje naar kantoor veranderde daar echter niets aan en dat laatste zou natuurlijk eigenlijk niet mogen gebeuren. In dit geval verder geen probleem want mijn vraag was geen onderdeel van de opdracht, dus ik reken dit verder ook niet mee in de beoordeling. Het is echter wel een verbeterpunt - Bij oplevering even de meterkast uitzuigen. Er lag nog best veel rommel die ik zelf heb moeten opruimen. Een kleine moeite uiteraard, maar het zijn net dit soort details die verder het verschil maken. Al met al echter dik tevreden!

Per direct geleverd in een persoonlijke verpakking met privacy

De bestelde kabel werd snel uitgeleverd in een ondoorzichtige verpakking . Helaas kon ik het product nog niet gebruiken daar het voor een laadpaal is en ik nog geen pasje heb om die te kunnen gebruiken. Zodra de pas aangeleverd is probeer ik direct uit of die past en of het de juiste voor mijn auto is

Service trés efficace, rapide et très professionel

Commande facile via le site qui est concu aussi pour les sociétés et permet d'avoir la facture adéquate au niveau TVA. Plusieurs expériences très positives. La dernière fois, le colis a été livré lorsque j'étais absent. Je n'ai pas retrouvé le colis. J'ai contacté EVservice qui a immédiatement renvoyé un autre colis. Je l'ai reçu en-dédans 2 jours. Je recommande ce site .

Zeer adequate behandeling. Snelle reactie. Snelle levering. Prima montage. Zeer klantgericht en flexibel.

Top Service

vaak beperkt service zich tot de aankoop bij een hoop bedrijven maar de Service die EVService verleende aan de hand van een vraag over een kabel breuk vond ik buitengewoon. Een afhandeling van een retour en een nieuwe zending binnen slechts 4/5 dagen vind ik grote klasse. Snelle reacties, duidelijke instructies en vooral service en goede producten. Alles wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Robert Krouwel

Keurig verzorgd

Binnen gestelde termijn geleverd En meteen juiste artikel

Top.

Alles goed. Dat is top!

Echt topservice!

Beste EVservice. Vorig jaar de Wallbox door jullie laten installeren. Dat ging al naar grote tevredenheid. In januari raakte onze Wallbox beschadigd. Jullie hebben een fantastische oplossing geleverd en ons perfect geholpen. Ik was echt verrast door jullie service. Heel erg bedankt!

Prima service en goede informatie.

Punctuele levering en plaatsing van het Easee laadstation. Goede uitleg over de werking van het laadstation en de bediening van de app.

Het ziet er netjes en verzorgd uit, verpakking was goed.

Ik heb de goed leesbare instructie goed gelezen, maar ik mis de helft, nl. het ontkoppelen, wat moet je het eerst doen, het eerst de stekker uit de stekkerdoos van de auto trekken, of de stekker uit de muur-stekkerdoos het eerst, het een en ander om vonkvorming te voorkomen. Is de procedure voor gedeeltelijk laden het zelfde. Ik hoop dat u mij antwoord kunt geven, Bijvoorbaat dank vriendelijke groeten Henny Haverkort

Damzigt 46

3454 PS Utrecht