Prima product, snel geleverd

Kastje met automaat en aardlek voor laadpaal. Enige tip: de uitsparing in de kast is breder dan de schakelaar die erbij geleverd werd. Een blindplaatje doorvoor meeleveren was wel handig geweest. Ben benieuwd of ik komende week een envelopje in de bus krijg:-) Verder top geleverd en goede prijs!

Zeer netjes uitgevoerd

Quinten was iets later, de vorige klant liep iets uit. Maar hij belde ruim van tevoren om dit te melden. Daarna is alles zeer netjes uitgevoerd en ik heb een duidelijke uitleg over de app gekregen. Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit en snelle levering

Fantastisch bedrijf en een excelente service.

In de wirwar van het internet over de juiste laadpaal en service hebben wij ontzettend geluk gehad met onze keuze van EV service. Zij hebben het uitstekend opgeleverd en nazorg was prima. Een groot compliment.

Snelle levering, prima service.

Mijn bestelling was de volgende dag al bezorgd.

Snelle en goede levering

Had een laadkabel nodig voor PHEV. Bestelt en volgende dag geleverd en aanmerkelijk goedkoper dan via de dealer. Prima website en snelle levering.

Ziet er goed uit en kwam netjes binnen

Snelle nette service

De lader werd snel geleverd en netjes gemonteerd

Snelle levering - binnen 24 uur geleverd

Ziet er prima uit

Slechte service

Installatie van wallbox verricht, blijkt defect, zou binnen 1 week nieuw apparaat geleverd worden. Hoorde maar niks, tot 4 keer beloofd terug gebeld te worden niet gedaan. Zit nu al 1.5 week met een niet werkende laadpaal

Snel en goed geleverd

Goede kwaliteit.

Snelle reactie op mijn vraag, zowel telefonisch als via website

Het betreft leverantie van een Wallbox Goed geprijsd, snel verstuurd. Product nog niet in gebruik

Kabel communiceerd niet met laadpaal

Laadpaal blijft knipperen dus hij doet het niet

Goed product werkt zoals ik had verwacht

Na mijn bestelling kreeg ik wel bericht dat mijn bestelling en betaling onvangen was. Het duurde daarna drie dagen voordat ik weer bericht kreeg dat mijn bestelling aangeboden was voor vervoer. Wellicht even een berichtje dat het druk is en dat de bestelling enkele dagen later geleverd kan worden. Dat stelt je dan voldoende gerust, dat het met de bestelling wel goed zit. Verder na de berichtgeving dat mijn bestelling aan de vervoerder was aangeboden, was deze ook binnen een dag geleverd. Alles werkt na wens, zo op het eerste gebruik afgaande een deegdelijk product.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht