Na veel voorbereiding voor dit type Wallbox gekozen. De Black Friday korting deed de rest. Ik probeerde de Wallbox alvast in de app te koppelen. Ik denk dat de Wallbox eerst aangesloten moet zijn. Nu lukt(e) het niet.

snel en vlot geleverd

even zoeken op de site naar de juiste oplaadkabel. Daarna vlot en snel geleverd.

Alles conform wat er in de webshop staat

Uitstekend!!

Snelle levering, uitstekend product degelijk verpakt

De laadkabel arriveerde zoals aangegeven de volgende dag en was goed beschermd verpakt. De laadkabel en stekkers voelen uiterst degelijk en beide stekkers zijn uitgevoerd met een goed sluitend waterdichte rubberen dop. Ik heb er nu een week prima mee geladen en ben zeer content met het feit dat ik niet langer met allerlei kronkels achteruit in het krappe vak van de parkeergarage hoef in te parkeren met allerlei ongeduldige automobilisten die er langs willen drukken. Waarom autofabrikanten standaard een laadkabel meeleveren die korter is dan de lengte van de auto is mij een raadsel, deze goede kabel maakt mij het "laadleven" een heel stuk aangenamer.

Super snel geleverd

Binnen 24 uur

Top Service

op tijd geleverd, communicatie zoals het hoort

Best tevreden.

Bestelling binnen de vooropgestelde termijn afgeleverd. Had evenwel een foute bestelling doorgegeven. De retour werd werd vriendelijk afgehandeld. Direkt na aankomst werd het betaalde bedrag terugestort op mijn rekening.

Duidelijke website, kloppende beschrijving en supersnel service

Ik weet wel waar ik naar toe zou gaan als ik u was op zoek naar een EV kabel!

Toppie

3 fasige Zappi 2.1 vrijdag voor 15.00 uur besteld en zaterdag geleverd in de namiddag. Supersnelle levering!!! Wel een aantal schroeven tekort, maar misschien is dit gewoon zo dat niet alle gaten bediend worden al lijkt me dit raar in het topdeksel. Ik mankeer ook een Nederlandstalige handleiding die dacht ik meegeleverd wordt, maar deze is ook simpelweg te downloaden van het net. Voor de rest is toestel nog niet in dienst en kan ik er dus niets verder over schrijven.

Snelle en nette levering

Slechte levering

PostNL kwam niet langs om te bezorgen en liet het uiteindelijk na 5 dagen bij PostNL punt 7 km verderop achter. Ik zat al die tijd zonder kabel. EV Service begreep het probleem niet echt.

Snel en accuraat

Heldere offerte en snel aangeleverd. Vragen snel beantwoord. Levering binnen enkele weken. Montage vlot en prima uitgevoerd door een vriendelijke en correcte monteur.

Efficiënte leverancier

Had een laadkabel nodig voor nieuwe Hybride Volvo X40. Binnen 24 uur geleverd voor 35% van de kosten bij Volvo dealer.

Op tijd en zoals besteld

Mijn product hier gevonden En in No time was het geregeld Plus op kort termijn verzonden

Niet in staat om afspraken na te komen en werkende boxen op te leveren

2 Wallboxen incl. installatie gekocht bij EV service in nov. 2021. Installatieafspraken febr. en mrt 2 x niet nagekomen zonder kennisgeving. Eind maart eindelijk gemonteerd, maar nog niet werkend. Monteur wist niet hoe hij 2 boxen moest aansluiten!! Eind mei servicemonteur gekomen en deze constateerde dat boxen niet goed waren aangesloten. Wallboxen hebben het even gedaan en gingen daarna weer in storing. Half augustus heeft monteur geconstateerd dat er een fout in de Wallbox zit. Nu half september (ruim half jaar later) hebben wij nog steeds geen werkende Wallboxen. Op terugbel verzoeken, omdat niemand bereikbaar is, wordt niet gereageerd. kortom het bedrijf is absoluut geen aanrader en ook de Wallbox niet. Nadat wij recent in contact zijn gekomen met de eigenaar van EV service is alles in een stroomversnelling gekomen. Dit heeft ertoe geleid dat Wallbox ook in actie kwam. Wij hebben nu 2 werkende wallboxen, maar de app's blijven een probleem. EV service heeft ook aangeboden om de wallboxen te vervangen door een ander merk.

Snel geleverd.

Af te raden, echt niet doen

EV service werkt niet met eigen monteurs. Mijn monteur kwam eerst 2 keer niet opdagen en toen hij er wel was, veroorzaakte hij kortsluiting in de meterkast. Totale schade aan apparatuur circa € 2.500. EV service zou het allemaal oplossen en ik zou niet met extra kosten blijven zitten, niks was minder waar. Na een jaar van touw trekken tussen de verzekeringen, blijf ik achter met kosten die niet zijn vergoed.

Slechte installatie

Installatie niet naar behoren uitgevoerd. Stroom valt met regelmaat uit, ondanks extra dure 'loadballancing' te hebben afgenomen.

Goed en snel geholpen

Zo snel als mogelijk verzonden. Snelle respons bij vragen.

Bestelling was snel in huis precies wT we nodig hadden.

Geen levering en bellen lukt ook niet

Zondag 7 augustus een verloop kabel van type 2 naar 230V stekker besteld, nu nog niet ontvangen en website zegt nog niet verzonden. Probeer te bellen maar nemen niet op.

Goed contact, nette levering

Omdat het nieuw voor mij is en ik zelf wilde installeren heb ik contact gehad. Ik werd goed en duidelijk geholpen. De lader is inmiddels geïnstalleerd maar nog niet in gebruik.

Kabel van ondeugdelijk materiaal

Nadat ik medio 2018 een laadkabel gekocht heb en nog geen jaar gebruikt heb - wegens verkoop auto - heb ik deze tot medio 2022 bewaard in huis. Sinds kort heb ik een volledig elektrische auto en na 3x opladen met de kabel, vertoont de mantel tientallen scheuren tot aan de binnenaders. EV Service vermeldt dat de garantieperiode verstreken is. Dat klopt, maar geldt niet voor gebruik van ondeugdelijke materialen! Men wenst ook geen gegevens te verstrekken van de fabrikant, ik kon alleen 10% korting krijgen op een nieuwe kabel, maar u zult begrijpen dat ik dat niet doe met een dergelijke kwaliteit!

Snelle afhandeling en levering, helaas deed PostNL er een dag langer over…… (maar dat kan je de shop niet kwalijke nemen)

Damzigt 46

3454 PS Utrecht