Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Prima en zeer tevreden

Het snoer werkt perfect en mooie kwaliteit

Alles geheel naar wens

Snelle duidelijke communicatie. Snelle service En product geheel naar tevredenheid. Aanbeveling zeker waard om dit bedrijf een aankoop te doen. Top

Verloop werkt niet

Verloop op oude stekker gezet in in nw.auto gedaan maar doet niets

topservise

Vlotte afhandeling van mijn bestelling aan een meer dan correcte prijs!

Snelle levering wallbox, goede klantenservice

Tijdje terug pulsar plus wallbox bij EVservice gekocht. Na telefonisch contact de 22kw uitvoering genomen met loadbalancer om nu op 1 fase max. 7kw te kunnen laden met een Renault Zoë en in de toekomst op 3 fases. Duidelijke website en snelle levering. In eerste instantie gebruikt aan het stopcontact en recentelijk zelf gemonteerd en geïnstalleerd (vergeet de datakabel niet). Nog contact gehad met de klantenservice over welk type aardlekautomaat nodig was icm deze wallbox. Twijfelde over het type, maar kreeg prima advies en bevestiging (type A kan genomen worden doordat de DC lekbeveiling al in deze wallbox zit). Installatie werkt als een zonnetje en via de Green functie in de app kan mbv de loadbalancer de energie direct van je zonnepanelen naar je auto. Als er te weinig zonne-energie is (min. 6A vereist) wordt de laadsessie onderbroken, maar wel automatisch hervat bij de Zoë als er weer voldoende vermogen beschikbaar komt. Als je dat lastig vind, selecteer in de app dan de eco Smart optie, dan laad je altijd icm het openbare net. Met de power boost functie is je huis installatie beveiligt tegen overbelasting. De bijbehorend app is soms nukkig (android 11), maar is verder eenvoudig te bedienen. Helaas (nu) geen API om met domotica de wallbox te kunnen aansturen. Kortom uitermate tevreden en hopelijk blijft de installatie nog jaren probleemloos werken.

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Prima service, goed product.

Ik had op zeer korte termijn een lader nodig voor een hybride auto en heb mbv telefonisch advies van een medewerkster eentje kunnen bestellen die de volgende dag geleverd is.

Prima laadkabel

Een goede laadkabel zorgt voor zorgeloos electrisch autorijden. Jammer dat er nog geen standaardisatie is in stekkers. Ook op snellaadpalen zitten 3 verschillende stekkers. Een gemiste kans, maar gelukkig heb ik de goede versie

Was niet geheel vlekkeloos, maar ze hebben het absoluut goed opgelost!

Op basis van foto's offerte gekregen. De afspraak kon pas na een tijdje gemaakt worden. Was ik al van op de hoogte gesteld, dus geen verrassing. Ik had daarnaast geen haast. Op de dag zelf zijn ze met zijn tweeën aan de slag gegaan. Ging soepel, behalve dat er halverwege de dag een nieuwe betonboor moest komen. Helaas werkte de unit aan het eind van de dag niet. Ik moet het de jongens wel nageven. Het regende en ze zijn lang gebleven. Van alles geprobeerd. Uiteindelijk de conclusie dat de unit stuk is. Na een tijdje is een nieuwe monteur langsgekomen die het apparaat heeft geïnspecteerd. Deze heeft na wat testen de unit vervangen. Daarna werkte hij prima. Wel jammer dat tijdens de installatie een aantal groepen zijn weggehaald uit mijn meterkast zonder overleg om plaats te maken voor de powerbooster. Dit is overigens wel goed opgelost door ev service. De monteur is weer langsgekomen en heeft een nieuwe set groepen geïnstalleerd voor me. Verder hebben ze ook hun best gedaan om de buis van de grond naar de wallbox in de kleur te krijgen die ik wilde (zwart) met bijbehorende klemmen. Conclusie: was niet geheel vlekkeloos, maar ze hebben het absoluut goed opgelost!

Ze doen wat ze beloven. Optijd geleverd in perfecte staat.

Product kwaliteit goed en snelle levering

Kwaliteit van de oplaadkabel voor mijn xc40 is bijzonder goed. Vergelijkbaar aan de Volvo eisen op gebied van bescherming tegen breuken en overbelasting, waterbestendigheid etc. Plus gratis onverwacht nette tas om de kabel schoon op te bergen

Laadpaal netjes geïnstalleerd aan buitengevel. Na demonstratie werkend achtergelaten.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service. Mijn laadpaal was snel geleverd en ook toen ik twijfelde door dat mijn leasemaatschappij vertelde dat verrekenen bij hen niet mogelijk was met dit merk laadpaal. Was routineren geen enkel probleem. (Uiteindelijk toch gehouden en werkt perfect).

gewoon goed

gewoon goed

Goede ervaring

Prima service. Snelle levering.

Serieus bedrijf

Ik had de verkeerde verloopstekker besteld. EVservice maakte hier geen probleem van. Binnen 2 dagen had ik mijn geld terug.

Waardeloos, je zit weken te wachten en elke keer is er iets anders.

Na de offerte goedkeuring was de verwachte installatie tijd helaas geen 14 dagen maar 5 weken. Zal druk zijn. Op de dag van installatie een belletje dat de monteur ziek is geworden. Wordt een weekje later. Nou vooruit. Dikke week later wordt er aangebeld met de mededeling dat mijn Wallbox vanmorgen bij een andere klant is opgehangen. Ze kunnen wel het voorbereidend werk alvast doen. De Wallbox zelf zou dan over 14 dagen worden gemonteerd. Ja dag. Laat maar!

Snelle levering.

Mooie kwaliteit kabel

Zeker mooie kwaliteit kabel. Voor de outlander PHEV wel een beetje zwaar in vergelijking met de standaard meegeleverde kabel (vooral als je 8 meter hebt). maar dit is ook begrijpelijk want je kan niet voor elk model een aparte kabel maken als dit niet nodig is. Maar niets mis mee. aanrader!

Snel geleverd en prima produkt

compact systeem om je laadkabel op een nette manier te laten 'hangen'. Degelijk en goed afgewerkt

Fijn geholpen

Ondanks dat ik mijn Wallbox in oktober 2020 had gekocht en wat vragen had over de app die ik niet eerder gebruikte, nam de medewerker alle tijd voor mij en heeft mij stapsgewijs geholpen met de installatie van de app. Gelijk ook een metalen houder (aanrader!) besteld want de standaard meegeleverde plastic houder was al na enkele maanden gebruik kapot.

Voel me redelijk bekocht......

Bij evplug.eu bleek dezelfde kabel achteraf 40 euro goedkoper!!

Zeer slechte ervaring.

Na installatie van het oplaadpunt zijn er meerder apparaten door een verkeerde aansluiting kapot gegaan in mijn huis . Ondanks een rapport van een expert neemt de verzekeraar van EVservice zijn verantwoordelijkheid niet . Bijzonder spijtig .

Levering stipt volgens afspraak.

De kabelgoot tegels zijn de prijs dubbel en dwars waard. Gemeente kwam nog naar het eindresultaat kijken waren bijzonder enthousiast dat ik op deze wijze de laadkabel over het trottoir leidt. Wel stevig aan de prijs 6 tegels voor 440 euro is voor een beetje beton en rubber wel even slikken. Maar het eindresultaat is werkelijk fenomenaal effectief. Dank dank

Damzigt 46

3454 PS Utrecht