Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb een 11kw premium kabel besteld. De dag nadien was hij thuis geleverd. De stekkers en kabel is heel stevig gebouwd. Het gewicht valt ook heel goed mee. En de gratis meegeleverde tas is ook perfect

Juiste levering, robuuste uitvoering,werkt goed

Kabel zaterdag gebruikt, geen enkel probleem, werkt perfect, passi g is goed, mooi afgewerkt met afgekoppeld

Goede levering van mijn bestelling

Ik heb een laadkabel besteld: duidelijk webshop met een vlotte afhandeling en bezorging. Zeker aan te bevelen.

zeer correcte en snelle levering

zeer goede communicatie via mail

Levering OK, service not

Geleverd zoals beloofd, vraag over eventuele vervanging niet beantwoord, site (service) informatie ‘niet makkelijk’ te vinden

geen vertrouwen in deze firma helaas

Een wallbox gekocht via deze firma prima op tijd geleverd. Probleem wallbox heeft het nooit gedaan, na veel heen en weer gemaild gebeld op moet sturen naar Wallbox die gaan erover wij zijn alleen de verkopers. Kortom die constateren onze fout kosten meer dan 300 euro, kortom daar gaan wij niet mee akkoord. Jammer dat ev hier zijn verantwoording niet voor nemen. wij hebben nog steeds onze laadpaal die het niet doet terug, en waar hij is geen idee. Alles van tevoren betalen dus we zijn nu hard bezig ons geld terug te krijgen, want wij hebben niets in ons bezit, Kortom je koopt bij EV Service maar als er iets mee is wordt je naar de fabrikant doorgestuurd, terwijl je het koopt bij ev service

Geweldige service

Na de bestelling was de oplader binnen een dag geleverd dit is reeds mijn 2e bestelling, die zo snel geleverd is. Ik mis wel een handleiding voor de wifi sleutelhangers, maar dat is geen probleem verder. De oplader zelf is perfect hij neemt niet zoveel kwh en laad in een nacht de auto vol via het stopcontact. Ik wil EVservice zo aan iedereen aanraden. Je krijgt er geen spijt van.

Premium Kabel ziet er goed uit. Er zat ook nog een niet bestelde tas bij.. leuk cadeau. Kabel nog niet in gebruik want de auto komt pas deze week..

Nette installatie van onze wallbox en goede service

Monteur was goed op tijd, netjes meterkast aanpassing gemaakt plus de installatie van onze Pulsar plus wallbox. Erg tevreden.

Super service!!

Heb een laadkabel besteld en zeer goed telefonisch geholpen. Helaas was er tijdens de levering de verkeerde kleur tas geleverd. Maar dit is door het bedrijf perfect opgelost door mij een nieuwe tas te sturen. Top bedrijf met een top service!!

Snel ontvangen goed geholpen

Compliment voor de aardige medewerker die mij op weg hielp met wat technische vragen.

korrekt

de beide bestellingen zijn korrekt uitgevoerd en op tijd geleverd. met zo een mensen kan men werken

Snel geleverd en een goed product

Snel geleverd en een goed product. De site helpt ook goed bij het kiezen van het juiste product. Kortom een tevreden klant!

Prima service, snelle levering.

Duidelijke site , waardoor het gemakkelijk bestellen is.

Nog geen pakket ontvangen.

Ik heb een laadkabel besteld op woensdag 16/2. Nadat ik zelf een mail heb gestuurd (op 22/2) krijg ik als reply dat het pakket diezelfde dag zal opgestuurd worden. Ik begrijp dat jullie principe "vandaag besteld=morgen in huis" moeilijk is voor Belgische klanten maar het product pas 4 werkdagen versturen na bestelling vind ik overdreven. Zeker omdat ik bij jullie besteld heb voor de "vandaag besteld=morgen in huis" belofte.

Snel en goede service

Ik kreeg de kabel keurig verpakt binnen twee dagen

Zeer snelle en vlotte levering

Binnen één dag geleverd, top!

goed bedrijf/snel en accuraat

zeer snelle verzending/goed bedrijf /juiste mensen.

Goede service en snelle en correcte levering

Niet te vertrouwen

Prima offerte, net onder andere aanbieder -- snelle reactie was doorslaggevend voor mij om te tekenen - zodra offerte geaccepteerd en voorschot betaald -- stilte -- levering loopt vertraging -- iets fout met installatie planning .... 5 maanden later: sorry we kunnen deze niet installeren Nu zit ik zonder laadpaal met een nieuwe elektrische wagen die hier volgende maand staat NIET MEE IN ZEE GAAN

Snelle correcte levering

Vragen worden correct en vriendelijk beantwoord (whats app). En het artikel is optijd in huis. Ik kan deze firma alleen maar aanbevelen. De laadpaal zal ik wellicht ook hier gaan bestellen.

Scherpe prijs

Goede online informatie op een prettige site. Dan ook nog een scherpe prijs en snelle levering. Prima bedrijf.

Snelle service goed bereikbaar

Snelle levering en prima telefonisch bereikbaar, ook het advies was TOP

Super aftersale !!!

Helaas was mijn laadkabel na de garantieperiode overleden. EvService heeft dit buitengewoon goed opgelost.. Derhalve ook meteen mijn nieuwe laadkabel er aangeschaft. Een dikke vette 10! en meer dan verdiend !

Goed, maar kan beter!

Via WhatsApp niet bereikbaar, maar gelukkig wel telefonisch en via de mail. Ik had om extra ondersteuning gevraagd omdat ik een verkeerde kabel had besteld. Helaas heeft dit niet tot de gewenste kabel geleid en heb de verkeerde kabel geretourneerd. Je moet wel verzendkosten betalen, want ze hebben geen antwoordnummer maar ze hebben wel binnen een paar dagen het bedrag van de kabel teruggestort. Later zelf de juiste kabel gevonden en was de volgende dag al binnen. Al met al fijn contact gehad en erg vriendelijk geholpen.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht