Snelle levering en goed product, dank

Goede service!

In eerste instantie een laadstation ontvangen met een snoer terwijl ik een snoerloze had besteld. Na een telefoontje prima opgelost en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen die vanaf de leverancier kwam. Nu nog de elektricien en kunnen we laden.

Zeer degelijke laadkabel

Degelijk en snelle levering

Super goed

Snel geleverd goede stekkers gelijk gebruiken destesneller heeft hij zit zelf weer terug verdiend. Goede prijs kwaliteit.

Snel verzonden

Heb de kabel helaas nog niet kunnen gebruiken maar de verzending is super goed Snel geleverd de volgende dag

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Zie bovenstaand

Traag maar degelijk

Goed geadviseerd, maar moeizaam om iemand te spreken te krijgen. Bezorging in 2 pakketten op 2 aansluitende dagen. Lastig. Bij installatie Zappi ontbrak een afdichtrubber.

Supersnel besteld en geleverd

Binnen een dag in huis, inmiddels hangt hij en errkt! Super apparaat!

Correcte vlotte bestelling. Goede prijs. Goed verpakt. Snel geleverd. Thx

Maandag besteld. Nu zondag nog niets ontvangen.

Ik wilde nog wel afhalen. Maar kon niet want magazijn is ergens anders. Beste EVService zei gewoon bestellen en dan heb je de kabel de volgende dag! Zo jammer....

alles keurig netjes verzorgd

makkelijk gevonden wat ik zocht netjes uitgeleverd

snelle levering.. goef afvies en reactie op vragen

afspraak nakomen!

na informatie te hebben gevraagd snelle en goede levering. Top

Zeer correcte en snelle levering

Ik heb getest en goed bevonden

GOED

DUIDELIJK SNEL BETAALBAAR

Goede producten, vriendelijke mensen, administratie is een bende

Aanvragen en bevestigen offerte via online formulier. Makkelijk en snel. Daarna lang gewacht op bericht over de installatie. Na 2 mailtjes en 4 telefoontjes eindelijk een afspraak voor de schouw ter plaatse. De week na de schouw kwam het installatie team. Vriendelijke mannen. Helaas bleek de opdrachtbon niet te kloppen met wat er moest gebeuren en ook niet met de schouw. Gelukkig gingen ze wel aan het werk, al was het 1,5 dag werk in plaats van 1. De avond na de installatie bleek dat er een fout gemaakt was: de hoofdzekering knalde eruit toen laden en elektrisch koken tegelijk stroom vroegen. Ondanks de powerbooster die dat had moeten voorkomen. Weer 1,5 week en een paar telefoontjes later nogmaals een monteur van ev service over de vloer om alles na te kijken en corrigeren. Tot slot 2x per email een betalingsherinnering gehad terwijl de factuur al met pin bij de monteur betaald was. Op email werd niet gereageerd, dus maar weer gebeld om dit te corrigeren…

Handige site

Duidelijke en snel je bestelling binnen

Alles perfect

Snel ontvangen en naar wens

Snelle levering van het gekochte.

Snelle levering van het gekochte.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

ok

Snelle levering en vakkundig advies

Prettig geholpen

48u beloofd, na 2 weken nog niets gehoord, zelfs geen antwoord op mijn vragen

48u beloofd, na 2 weken nog niets gehoord, zelfs geen antwoord op mijn vragen

snelle en complete levering

Duidelijke website en scherpe prijs. De bestelde Wallbox Pulsar Plus werd zoals beloofd direct de volgende dag afgeleverd.

Zeer goede service

Na installatie van onze nieuwe laadpaal (Zappi v2), bleek deze alleen maar rare waarden te genereren. Vandaag is een monteur langsgeweest. In eerste instantie stond hij voor een raadsel. Ook vanuit MyEnergi kwam er geen oplossing. Dankzij de volhardenheid van de monteur (diverse componenten vervangen en blijven testen) is het probleem uiteindelijk opgelost. De laadpaal en app werken nu naar behoren. Prima service!

Damzigt 46

3454 PS Utrecht